Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maajussille morsian 2020 -keskustelu

Vierailija
16.03.2020 |

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tassa-ovat-uudet-maajussille-morsia…

Jussit ja jussittaret julkaistu, ja illalla sitten tulee jakso tv:stä ulos. Onko tuttuja mukana?

Kommentit (1788)

Vierailija
1181/1788 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Heidin toinen Jari tosiaan oli pelottava, koppava ja "varma voitostaan". Huh! 

Vierailija
1182/1788 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallinen kommentti, kun toinen kysyy että jos olisit koira niin minkä rotuinen.

Toinen vastaa, että olen ihminen enkä mikään koira. 

Jepjep ja huhhuh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1183/1788 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon niin iloinen Miian puolesta, toivottavasti heidän tarina jatkuu onnellisesti.

Muista en olisi ollenkaan niin varma, vaikka toivonkin kovasti...

Vierailija
1184/1788 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi tajuta miks Jouni valitsi Hennan. 

Aura olisi ollut Se Oikea. 

Vierailija
1185/1788 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan totta, olin unohtanut jo ton kommentin. Sama kuin kysyisi "Mitä tehdään huomenna?" ja vastaus olisi "En tiedä, koska elän nyt tätä päivää". Siis jotenkin näsäviisas ja koppava. Onneksi ei tullut valituksi.

Aleksi valitsi väärin. Luultavasti vaihtoi Jasmin -nimiseen tyttöön? 

Samoin Jouni. Mikä emämoka valinta :( En vieläkään voi ymmärtää. Huhhuh. Raukka parka. Aura olisi pitänyt valita. 

Vierailija
1186/1788 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en vaan osaa kuvitella Jounia kenenkään naisen kanssa! Eihän hän osaa edes keskustella mistään, sanoi eilen näkevänsä asiat muutenkin vain tarkkailemalla toista?

Vierailija
1187/1788 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummallinen kommentti, kun toinen kysyy että jos olisit koira niin minkä rotuinen.

Jepjep ja huhhuh.

Tosiaan tuo kommentti oli tosi outo,vähättelevä ja ylimielinen. Ensin ajattelin että tämä Jari on tasainen, luotettava, rehellinen, jalat maassa-tyyppi, mutta taisin olla väärässä. Eilisen jakson perusteella onkin rasittava viisastelija.

Vierailija
1188/1788 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jepjep ja huhhuh.

Tosiaan tuo kommentti oli tosi outo,vähättelevä ja ylimielinen. Ensin ajattelin että tämä Jari on tasainen, luotettava, rehellinen, jalat maassa-tyyppi, mutta taisin olla väärässä. Eilisen jakson perusteella onkin rasittava viisastelija.

Joo, voin kuvitella, että jos tuollaista juttua irtoaa päivätreffeillä, niin miten sitten kun on vedetty pitkän kaavan mukaan viskiä ja sikareita.

Vierailija
1189/1788 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jepjep ja huhhuh.

Joo, voin kuvitella, että jos tuollaista juttua irtoaa päivätreffeillä, niin miten sitten kun on vedetty pitkän kaavan mukaan viskiä ja sikareita.

Onhan nää Heidin jutut aivan tuhoon tuomittuja vaalea Jari oli kylä treffeillä jäätävän kankea. Toinen yrittää avata keskustelua ja toinen toteaa että koira hän ei ole. Sitten vielä kysyy mitä pitäisi tehdä että tulee valituksi. Sitten nämä 'ensin tavataan, sitten tutustutaan, sitten oleillaan ja oleillaan vielä enemmän ja joskus sitten paljon myöhemmin kenties rakastutaan'. Tämähän on Heidin tapa ilmaista että ei oikeastaan paljoa kiinnosta ja miehet vaan nyökyttelee samaa latua, että noinhan se menee. Eikö näillä herroilla ole mitään tilannetajua vai eikö se vaan ohjelman kautta välity. Ei kait tuollaiseen ohjelmaan kukaan edes lähtisi jos ei oikeasti suurempaa toivonkipinää ole.

Sekin on minusta jonkinlainen pohjanoteeraus, että kun Miia kysyy lapin mieheltä, että minkälaista parisuhdetta etsii niin kaveri sanoo, että 'en osaa sanoa, nyt heitit kyllä pahan'. On sentään ohjelmaan asti edennyt mutta ei tohon vielä osaa vastata ollenkaan.

Vierailija
1190/1788 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette nähneet muutamia sekunteja, viikon ajan kuvatusta ohjelmasta. Heidi on kuitenkin kehunut Jari K:ta mukavaksi ja hauskaksi mieheksi. Täällä hän onkin muuttunut pelottavaksi ja koppavaksi 😄

Vierailija
1191/1788 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, hyviä huomioita teidän kommentit ja ihana huomata, etten ole yksin ajatuksineni.

Eniten mua harmittaa Jounin puolesta, voi pientä poloista.

Vierailija
1192/1788 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jepjep ja huhhuh.

No oli kysymyskin kummallinen. Useimmile ihmisille ei koirarodut ja niiden ominaisuudet ole niin hanskassa, että tuohon osaisi vastata perustellusti. Vitsiksi voi kyllä heittää, vaikka 'olen suursnautseri - minullakin on parta ja olen isokokoinen'. Mutta miten tuo vie tutustumista eteenpäin, ei mitenkään.

Vierailija
1193/1788 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jepjep ja huhhuh.

No oli kysymyskin kummallinen. Useimmile ihmisille ei koirarodut ja niiden ominaisuudet ole niin hanskassa, että tuohon osaisi vastata perustellusti. Vitsiksi voi kyllä heittää, vaikka 'olen suursnautseri - minullakin on parta ja olen isokokoinen'. Mutta miten tuo vie tutustumista eteenpäin, ei mitenkään.

Minusta ei ollut vaan ihan hyvä jäänmurtajakysymys. Itse asiassa todella hyvä keskustelun ja kevyen pohdinnan aihe. Tai voisihan sitä vaikka ensin jäykistellä ja sitten kysyä ensimmäisenä, että 'mitä haluat parisuhteelta'. Minusta olisi vallan piristävää nähdä rentoa keskustelua edes vilauksella ihan muusta asiasta kuin parisuhteesta johon liittyvät keskustelut ovat mielikuvituksettomuuden ja tylsyyden huipentumia tässä ohjelmassa.

Vierailija
1194/1788 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jepjep ja huhhuh.

Minusta ei ollut vaan ihan hyvä jäänmurtajakysymys. Itse asiassa todella hyvä keskustelun ja kevyen pohdinnan aihe. Tai voisihan sitä vaikka ensin jäykistellä ja sitten kysyä ensimmäisenä, että 'mitä haluat parisuhteelta'. Minusta olisi vallan piristävää nähdä rentoa keskustelua edes vilauksella ihan muusta asiasta kuin parisuhteesta johon liittyvät keskustelut ovat mielikuvituksettomuuden ja tylsyyden huipentumia tässä ohjelmassa.

Aivan. Sitäpaitsi kaikki tuntee koiria sen verran, että tuosta keskustelun saa aikaan. Mäyräkoira, cockerspanieli, kultainen noutaja ja susikoira. Jos ton vertaa ei koiria tunne niin sitten on kyllä muutkin keskustelunaiheet vähissä.

Vierailija
1195/1788 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jepjep ja huhhuh.

Miten osaa olla tilanteessa läsnä auttaa tutustumaan usein huomattavasti paremmin kuin 'asioista keskusteleminen'. Olemus ja kyky löytää keskustelun aiheita sekä tarttua toisen ideoihin on kaikkein parasta tutustumista. 

Vierailija
1196/1788 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette nähneet muutamia sekunteja, viikon ajan kuvatusta ohjelmasta. Heidi on kuitenkin kehunut Jari K:ta mukavaksi ja hauskaksi mieheksi. Täällä hän onkin muuttunut pelottavaksi ja koppavaksi 😄

Täähän se, ja pätee myös muihinkin paitsi Miiaan. 😁 selkein valinta. Olisi hauska nähdä millaisia nää on oikeasti luonnossa täysin omina itsinään

Vierailija
1197/1788 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jepjep ja huhhuh.

Höpön löpön, tämäkin ukkeli on omistanut aiemmin koiran. Ja eiköhän tuo ole ihan normaalia small talkia, yritystä pitää juttua yllä ja kuljettaa aiheita eteenpäin lähes tuntemattoman ihmisen kanssa ::DD

Vierailija
1198/1788 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän ton vaalean Jarin löytäisi? Kiinnostaisi kovasti minua.

Vierailija
1199/1788 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan totta, olin unohtanut jo ton kommentin. Sama kuin kysyisi "Mitä tehdään huomenna?" ja vastaus olisi "En tiedä, koska elän nyt tätä päivää". Siis jotenkin näsäviisas ja koppava. Onneksi ei tullut valituksi.

Aleksi valitsi väärin. Luultavasti vaihtoi Jasmin -nimiseen tyttöön? 

Samoin Jouni. Mikä emämoka valinta :( En vieläkään voi ymmärtää. Huhhuh. Raukka parka. Aura olisi pitänyt valita. 

Aleksiko vaihtoi Jasminiin? Onko tästä ollut jotain juttua jossain?

Vierailija
1200/1788 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jepjep ja huhhuh.

Minustakin ihan hyvä kysymys, eihän siihen rotua tarvii osata sanoa, voi vastata vaikka puudeli, koska tykkään laittautua tai sylikoira koska olen pieni ja tykkään rapsutuksesta. Tai poliisikoira, koska pidän kunnostani huolta ja olen tarkka tai joku paksuturkkinen rotu, koska viihdyn ulkona...