Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian 2020 -keskustelu

Vierailija
16.03.2020 |

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tassa-ovat-uudet-maajussille-morsia…

Jussit ja jussittaret julkaistu, ja illalla sitten tulee jakso tv:stä ulos. Onko tuttuja mukana?

Kommentit (1788)

Vierailija
1221/1788 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jasmin oli kyllä omaa luokkaansa. 

Vierailija
1222/1788 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

se

Vierailija kirjoitti:

Kummallinen kommentti, kun toinen kysyy että jos olisit koira niin minkä rotuinen.

Toinen vastaa, että olen ihminen enkä mikään koira. 

Jepjep ja huhhuh.

Tosiaan tuo kommentti oli tosi outo,vähättelevä ja ylimielinen. Ensin ajattelin että tämä Jari on tasainen, luotettava, rehellinen, jalat maassa-tyyppi, mutta taisin olla väärässä. Eilisen jakson perusteella onkin rasittava viisastelija.

Taisi vain kyllästyä Heidiin ja koiranelämään, eikä halunnut tulla valituksi.

Oma tulkintani taas on se, että Jari on koettanut ottaa kaulaa muihin mukautuvampiin kilpailijoihin hieman äijäilemällä ja olemalla mielistelemättä liikaa. Taitaa kuulua koulukuntaan, jonka mielestä nainen viehättyy, kun naiselle panee sopivasti vastaan. Ja tuo kommentti oli sitä pientä kukkoilua että äläs luule, että lähden alentamaan itseäni eläinvertauksilla.

Tässä tapauksessa huumorintajuisempi vastaus olisi varmaan vaan kyllä toiminut paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1223/1788 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvelen, että Jounilla on ollut Aura mielessä yksilötreffeihin asti. Heidän keskustelut rannalla olivat nihkeät. Aura sanoi, että olivat tyttöjen kanssa puhuneet siitä, että kun Jounista ei saa irti mitään henkilökohtaista yms. Jouni jankkasi useaan kertaan, että hän on hyvä kuuntelija. Varmaan onkin, mutta kyllä hänen pitää jotain antaakin itsestään. Ja Aura sanoi Jounilla, että älä hekota tms, ja siitäkään Jouni ei tykännyt. Loukkaantuiko Jouni Auralle jotenkin ja siksi spoilereiden mukaan valitsee toisen tytön??

Jouni ei tykännyt, kun kävi ilmi, ettei Aura olekaan ajatuksenlukija, vaan hänelle pitää kertoa asioita. Viehtyi Naantalissa juuri siihen, kun myhäilivät ja hekottelivat ilman että juuri mitään sanottiin. Nyt se illuusio rikkoutui.

Vierailija
1224/1788 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kaikki noista Aleksin naisista ansaitsevat parempaa ja heille sopisi joku ihan muu.

Vierailija
1225/1788 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jasmin oli kyllä omaa luokkaansa. 

Voin kumminkin vaan kuvitella, millaista draamaa olisi ollut luvassa, jos sähäkkä Jasmin ja Aleksin elämässä morsianehdokkaiden esikarsinta myöten mikromanageeraavat suvun naiset ottavat yhteen...

Vierailija
1226/1788 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvelen, että Jounilla on ollut Aura mielessä yksilötreffeihin asti. Heidän keskustelut rannalla olivat nihkeät. Aura sanoi, että olivat tyttöjen kanssa puhuneet siitä, että kun Jounista ei saa irti mitään henkilökohtaista yms. Jouni jankkasi useaan kertaan, että hän on hyvä kuuntelija. Varmaan onkin, mutta kyllä hänen pitää jotain antaakin itsestään. Ja Aura sanoi Jounilla, että älä hekota tms, ja siitäkään Jouni ei tykännyt. Loukkaantuiko Jouni Auralle jotenkin ja siksi spoilereiden mukaan valitsee toisen tytön??

Jouni ei tykännyt, kun kävi ilmi, ettei Aura olekaan ajatuksenlukija, vaan hänelle pitää kertoa asioita. Viehtyi Naantalissa juuri siihen, kun myhäilivät ja hekottelivat ilman että juuri mitään sanottiin. Nyt se illuusio rikkoutui.

Elämä Jounin kanssa mahtaisi olla aika tylsää. Tai sitten pitää itsekin olla hymyilevä ja hiljainen ajatustenlukija.

Vierailija
1227/1788 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko yhdyntää valintajaksossa?

Ei vielä. Vasta viimeisessä jaksossa.

Vierailija
1228/1788 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouni tosiaan luulee, että se riittää kun kuuntelee. Hyvä piirre on kyllä ihmisessä. Mutta jotain pitäisi myös itse osata keskustella. Ei se kommunikointi onnistu pitkään vain yhteen suuntaan.

Jouni ajattelee, että nyt ohjelman kautta saa naisen ja ei tarvitse tehdä itse muuta kuin killittää ja naureskelee.

Hän on varmaan kiltti mies ja nainen saisi luultavasti tahtonsa periksi siinä huushollissa. Jouni ei paljon ääntään käytä omiin mielipiteisiinsä.

Jos sattuu sellaisen naisen löytämään ja Jounin persoona naiselle sopii niin mikäs siinä.

En tiedä miten käy näiden naisten suhteen.

Vierailija
1229/1788 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni Aura ei sopisi Jounille. Aura ei jaksaisi sellaista, että hihitellään vaan ja tuijotellaan silmiin. Aura haluaa vastauksia, ihan niinkuin jokainen haluaa. Se kenet Jouni valitsi, niin ei edes näyttänyt olevansa ihastunut Jouniin. Jouni on niin kokematon, että nainen kuin nainen laittoi hänet punasteleen ja aivan sekasin. Raukka oli aivan sekasin !!! 

Vierailija
1230/1788 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jouni tosiaan luulee, että se riittää kun kuuntelee. Hyvä piirre on kyllä ihmisessä. Mutta jotain pitäisi myös itse osata keskustella. Ei se kommunikointi onnistu pitkään vain yhteen suuntaan.

Jouni ajattelee, että nyt ohjelman kautta saa naisen ja ei tarvitse tehdä itse muuta kuin killittää ja naureskelee.

Hän on varmaan kiltti mies ja nainen saisi luultavasti tahtonsa periksi siinä huushollissa. Jouni ei paljon ääntään käytä omiin mielipiteisiinsä.

Jos sattuu sellaisen naisen löytämään ja Jounin persoona naiselle sopii niin mikäs siinä.

Minä olen huomannut että hän taitaa olla introvertti joten onko edes ihme että miksi ei kommunikoi on stresssaantuneen oloinen mutta kuitenkin kuuntelee noita naisia.  Mukavuusalueeltaan taatusti kaukana. Uskon hänen olevan hyvä mies. 

Vierailija
1231/1788 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen huomannut että hän taitaa olla introvertti joten onko edes ihme että miksi ei kommunikoi on stresssaantuneen oloinen mutta kuitenkin kuuntelee noita naisia.  Mukavuusalueeltaan taatusti kaukana. Uskon hänen olevan hyvä mies. 

Kukapa näistä tietää. Tässä sarjassa tuntuu olevan yleinen kommentti ja automaattinen oletus se, että kun ei saa sanaa suustaan niin sitten todetaan että on hyvä kuuntelemaan. Eihän se ollenkaan välttämättä noin mene. 

Vierailija
1232/1788 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukapa näistä tietää. Tässä sarjassa tuntuu olevan yleinen kommentti ja automaattinen oletus se, että kun ei saa sanaa suustaan niin sitten todetaan että on hyvä kuuntelemaan. Eihän se ollenkaan välttämättä noin mene. 

Ja ei se paljoa auta vaikka olisikin hyvä kuuntelemaan jos ei puhua osaa ollenkaan. Nämä Jounin kandidaatit on sanoneet samoja juttuja jaksosta toiseen ja mies vaan jatkaa samaa latua ja kuuntelee vaan menemään.

Vierailija
1233/1788 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatan olla väärässä, mutta kuulinko puheesta, että Jounilla r- kirjaimen ääntämisessä ongelmaa?

Se voi johtaa siihen, että varoo puhumasta ja varoo käyttämästä sanoja joissa on r- kirjain tai kirjaimia.

Tiedän yhden miehen, joka käyttäytyy just noin ja keksii kiertosanoja jotta ei tarvi lausua ärrää.

Ehkä myös Aura nimenä on hankala.

Vierailija
1234/1788 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatan olla väärässä, mutta kuulinko puheesta, että Jounilla r- kirjaimen ääntämisessä ongelmaa?

Se voi johtaa siihen, että varoo puhumasta ja varoo käyttämästä sanoja joissa on r- kirjain tai kirjaimia.

Tiedän yhden miehen, joka käyttäytyy just noin ja keksii kiertosanoja jotta ei tarvi lausua ärrää.

Olen tällainen mies. Kerrosateria jää tilaamatta ja Ferrari ostamatta. Muuten menee ok.

Vierailija
1235/1788 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan. Ja Aura nimessä on ärrä. Jouni ei tykkäis huutaa ja huhuilla Aurrraaa.

Ihan oikeasti saattoi olla syy, että tiputti

Auran loppupelissä ulos.

Toisaalta ymmärrän ja toisaalta en. Tunnen monta joilla on ärrävika ja ovat elämän aikana tulleet sinuiksi sen kanssa. Jopa presidentillä ( Tarja) ja muutamalla politikolla on ärrävika. Se pitää vaan hyväksyä.

Vierailija
1236/1788 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin he voineet yhdessä keksiä Auralle jonkun lempinimeks, kuten Auski. Surullista, jos nimen (ja lopulta vain kirjaimen) takia jätti Auran valitsematta :( 

Vierailija
1237/1788 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki ohjelman seuraajat. Katselin oman treffipäiväni nyt ajatuksella. Näitte mun ja Heidin kahvipöytä keskustelusta 1,5 minuuttia. Keskustelu kesti n. 25 minuuttia. Ehkä vastaukseni " en ole koira, vaan ihminen" kuulosti hieman tökeröltä, mutta nähty osuus ei ihan sisältänyt koko tarinaa 🙂 Kiva kun ohjelmaa seuraatte ja ohjelma myös herättää mielipiteitä ja tunteita. Mukavaa syksyä kaikille 🤗 Jari K.

Vierailija
1238/1788 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei kaikki ohjelman seuraajat. Katselin oman treffipäiväni nyt ajatuksella. Näitte mun ja Heidin kahvipöytä keskustelusta 1,5 minuuttia. Keskustelu kesti n. 25 minuuttia. Ehkä vastaukseni " en ole koira, vaan ihminen" kuulosti hieman tökeröltä, mutta nähty osuus ei ihan sisältänyt koko tarinaa 🙂 Kiva kun ohjelmaa seuraatte ja ohjelma myös herättää mielipiteitä ja tunteita. Mukavaa syksyä kaikille 🤗 Jari K.

Seli seli. Heidin olemus kertoi kaiken olennaisen.

Vierailija
1239/1788 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan. Ja Aura nimessä on ärrä. Jouni ei tykkäis huutaa ja huhuilla Aurrraaa.

Ihan oikeasti saattoi olla syy, että tiputti

Auran loppupelissä ulos.

Toisaalta ymmärrän ja toisaalta en. Tunnen monta joilla on ärrävika ja ovat elämän aikana tulleet sinuiksi sen kanssa. Jopa presidentillä ( Tarja) ja muutamalla politikolla on ärrävika. Se pitää vaan hyväksyä.

Hei nyt oikeesti! Täällä spekulaatiot elää jo ihan omaa todellisuuttaan.

Jos Jouni on sen Aura -nimen saanut sanottua jo niin monta kertaa, että ko henkilö pääsi farmiviikolle asti, niin miten se nyt yhtäkkiä olisi sitten tullut ihan ylivoimaiseksi lausua?

Itse ajattelen, että syytä voisi olla enempi siinä hihittelyssä. Ehkä Jouni nolosteli itsekin sitä, eihän se mitenkään miehinen piirre ole, mutta ei jännitykseltään kai pystynyt sitä estämäänkään tai hillitsemään. Voihan se olla, että on saanut kuulla siitä aikaisemminkin.

Hennan kanssahan hän ei tainnut pahemmin hihitellä ja sanoikin muistaakseni treffien jälkeen, että oli helppo olla yhdessä. Ehkä hän koki sitten olonsa varmemmaksi Hennan kanssa, kun pystyi hallitsemaan käytöksensä ja hihittelynsä.

Vierailija
1240/1788 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailijaa kirjoitti:

Heikki on kuvottava moukka, kuvitteli varmaan saavansa parikymppisiltä kaunottarilta läjäpäin kirjeitä kun on omasta mielestään taivaan lahja naisille. Heikistä tulee mieleen kontrolloiva, äkkiväärä, tosikko ukonkurppa, ei jatkoon, saavat nuokin kirjoittaneet naiset olla onnellisia kun eivät kelvanneet.

Mielessä käväisi jo esittelyjaksoa katsoessa, kun Heikki korosti olevansa konservatiivinen mies ja hänellä oli ikäänsä nähden vielä pienet lapset, että onkohan käynyt hakemassa idästä ostovaimon lasten tekoon. Kukaan täysijärkinen länsimaalainen ei ainakaan tuollaisen kanssa suostu lyömään hynttyitä yhteen. Oli jäänyt kehityksessä murkkuikäisen asteelle, kun ainoastaan naisen ulkonäkö merkkasi. On tainnut unohtaa katsoa itse peiliin.

Noita Heikin kaltaisia perusjamppoja on deittipalstat täynnä, jotka katsoneet peiliin 20v sitten. Kaunis 30v nainen katsokkaan vanhan ukon suuntaan, ehkä mummomainen ja lihava vois huolia vanhan papan. Tottakait ulkonäön täytyy miellyttää, mutta näköjään omaa tasoaan ei Heikki ole ymmärtänyt ja yksin kyllä jääkin.

Heikille ja muille myrtseille keski-ikäisille tiedoksi. Täällä puhuu erittäin kaunis ja elegantti 36v korkeakoulutettu nainen. Deittaan tällä hetkellä 51v miestä. Ko. henkilö on kohtelias, tekee hyvää ruokaa, on hyvä isä, pitää itsestään huolta (lihakset), hyvä työ, pitkä & miehekäs ja on sydämellinen ja MUKAVA.

Et jos näihin kriteereihin ei pääse ni omaan karsinaan siittä mölisemään hop hop.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän