Maajussille morsian 2020 -keskustelu
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tassa-ovat-uudet-maajussille-morsia…
Jussit ja jussittaret julkaistu, ja illalla sitten tulee jakso tv:stä ulos. Onko tuttuja mukana?
Kommentit (1788)
Vierailija kirjoitti:
Heidi hymyilee ja juttelee kohteliaisuudesta. Ei mitään ihastumista.
Pakkopullaa, kun tuli lähdettyä mukaan.
Ihan kuin mun treffit. :(
Heidi on myös hyvin järkevän ja asiallisen oloinen ihminen, vaikea kuvitella häntä hihittelemässä ihastuneena televisiossa, vaikka tunteita olisikin.
Pinja ei sovi Aleksille ollenkaan. Poikaparka. Miksiköhän tyttö on hakenut tohon ohjelmaan.
Erittäin tylsää tämä valinta farmille. Millään jaksa.
Heidi tarvitsee kyborgin, ei miestä.
Multialainen sanoo kaikista: luonnonlapsi, mitä sillä ikinä tarkoittaakaan :D
Jouni hymyilee ja sanoo, kyllä minä perheen ja lapsia haluan.
Suoraan syvään päätyyn -)
Jouni hihittelee ja punastelee kuin pikkutyttö ja tuntuu olevan ihan häkeltynyt, kun saa naisilta huomiota.
Miia vaikuttaa tosiaan etsivän enemmän ilmaista renkiä tai työntekijää vaellusyritykseen kuin puolisoa. Tenttasi ihan kuin työhaastattelussa ja ryymätreffeilläkin piti nähdä (ja arvostella) taidonnäyte erämiestaidoista.
Heidi on jotenkin kumman kylmä, konemainen. En oikein saa hänestä kiinni, mitä on etsimässä. Kaikkia miehiä sanoo mukaviksi, mutta kenestäkään ei silti näytä ihmeemmin innostuvan.
Aleksi ehkä ainoa suht normaali puolison ja parisuhteen etsijä.
Aleksi vaikuttaa kyllä kaikista tavallisimmalta ja siltä, että olisi voinut löytää parisuhteen ilman ohjelmaakin. Muut aika toivottomia... Hihittely ja yli-innokkuus ihan kamalaa.
Aleksi, joka luki kirjeitä tätinsä ja äitinsä kanssa, miettii, että onko yksi tyttö liian kiltti...
Vierailija kirjoitti:
Aleksi, joka luki kirjeitä tätinsä ja äitinsä kanssa, miettii, että onko yksi tyttö liian kiltti...
Mun mielestä juuri hän olisi sopivin ehdokas Aleksille ja maatilalle! Tavallinen mukava nainen, joka saattaisi sopeutua Ranualle. Aleksi vaan haihattelee Pinjaa (?), siis se jolla muotilasit...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä juuri hän olisi sopivin ehdokas Aleksille ja maatilalle! Tavallinen mukava nainen, joka saattaisi sopeutua Ranualle. Aleksi vaan haihattelee Pinjaa (?), siis se jolla muotilasit...
Antakaahan Aleksi valitsee itse naisensa.... mutta, voi tuota jouni-parkaa... tyttäret pistivät päänupin ihan sekaisin. "Hyvällä tavalla!.
Aleksista ja hänen naisistaan jäi mieleen vain "niinku" jankutus.
Jokaisella!
Itse en jaksa niinkuttajaa kuunnella yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Aleksista ja hänen naisistaan jäi mieleen vain "niinku" jankutus.
Jokaisella!
Itse en jaksa niinkuttajaa kuunnella yhtään.
Aleksi on mielestäni jonkinlainen tikittävä aikapommi. Esittää reipasta, mutta tuo luottamus x 100 toistoa ja aiemmat kertomukset pettymyksistä tukevat täälläkin nostettuja mustasukkaisuus tms ajatuksia.
En jaksa uskoa, että tuo reippaus kantaa parisuhteessa.
Minua jäi harmittamaan, kun Miia Naantalissa tiputti pois tumman komistuksen Markon. Olisi ollut
mielenkiintoinen tyyppi, mutta kait Miialla oli syynsä pudottamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Kaikesta päätellen Maajussille morsian vetelee viimeisiään. Ohjelman taso on laskenut ja tuntuu, että tuonne pääsee nyt ihan jokainen maajussi ja ehdokas, joka viitsii vain hakea. Ennen on ollut vara valita kiinnostavimmat, nyt otetaan mitä saadaan, jotta saadaan uusi kausi raavittua kasaan.
Toivottavasti miesmaajussit ymmärtäisivät valita kumppaninsa sillä perusteella kenestä oikeasti olisi maatalon emännäksi. Jotenkin vaikea kuvitella, että tästä Aleksinkaan ykkösvaihtoehdosta olisi karjatilan emännäksi johonkin Ranuan perukoille. Molemmat jussit tiputtivat sellaisia naisia, jotka selkeästi ulkopuolisen silmin katsottuna olisivat olleet paljon luontevimpia valintoja kuin valituksi tulleet hoikat blondit. En haluaisi olla pinnallinen, mutta totuus on, että molempien miesmaajussien naiskattaus on tällä hetkellä todella kova miesten omaan "tasoon" verrattuna.
"Emännyys" ei nykyään tarkoita että puolison pitäisi osallistua tilan töihin juurikaan tai ollenkaan. Nuo hakevat varmasti ensisijaisesti elämänkumppania, eivät työntekijää. Eikä ihmistä tuntematta voi sanoa, kuinka hyvin tämä viihtyisi tai sopeutuisi maalle.
Pinjan lasit ovat järkyttävät, muotia tai ei. Mutta niin oli Aleksillakin karseat vihreät aurinkolasit eli match made in heaven :D
Vierailija kirjoitti:
Miten elämä tuon Jounin kanssa menisi, kun ei tunnu juttua tulevan millään? Ei sitä koko aikaa voi hymyillä ja kikatella.
Kai se siitä rauhoittuisi, kun uutuudenviehätys karisisi. Itse en noin kokemattoman ja helposti pyörälle päästään menevän kanssa ryhtyisi mihinkään, ei ole välttämättä luotettavin.
Huvittaa, että nuo tasot ovat aina olemassa, kun mies "tavoittelee" jotakin, mutta naisten kohdalla mitään tasoja ei voi olla olemassa. Ja maajussit tosiaan saivat ohjelmaan naisia yli tasonsa, mutta motiiveja voi vain arvailla. Julkisuus? Helpot rahat? Mitään parisuhdetta noista asetelmista on silti turha toivoa. Miehen pitää olla vähintään naisen tasoa, yleensä yli.
Mistä tuo Miian ehdokas Kimmo on tuttu? Onko ollut jossain ohjelmassa?
Ei ehkä olisi se ensimmäinen ja ainoa vastaus vaikka tärkeää olisikin