Maajussille morsian 2020 -keskustelu
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tassa-ovat-uudet-maajussille-morsia…
Jussit ja jussittaret julkaistu, ja illalla sitten tulee jakso tv:stä ulos. Onko tuttuja mukana?
Kommentit (1788)
Vierailija kirjoitti:
Mistä tuo Miian ehdokas Kimmo on tuttu? Onko ollut jossain ohjelmassa?
Oon miettiny samaa. Jotenkin tulee mielikuva ettei hän ois ollut jopa aiemminkin maajusseissa jonkun ehdokkaana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tuo Miian ehdokas Kimmo on tuttu? Onko ollut jossain ohjelmassa?
Oon miettiny samaa. Jotenkin tulee mielikuva ettei hän ois ollut jopa aiemminkin maajusseissa jonkun ehdokkaana?
Saattaa olla! Vaivaa kun en muista... 😬
Kimmo on tuttuni ja ihana ihminen, ei ole ollut missään tosi tv jutuissa ennen. Hän tekee myös musiikkia ja esiintynytkin juhlissa ym, olette saattaneet nähdä jossain tällaisen yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
"Kyl mua harmittaa., ku ei saa viedä neljää" älä ihmeessä Jouni. Kyllä varmaa aika moni mies ottaisi neljä jos saisi😅
Hyvä, jos Jouni pärjää yhdenkin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee tosta Jounista niiiin vaivaantunut olo. Mun ikäinen mies, joka ei osaa suutaan avata muuta kuin hihitelläkseen. Tuorein Cmore-jaksokin vaan lisää käsitystä siitä, että hänelle on jotenkin ylivoimaisen vaikeaa pitää minkäänlaista keskustelua yllä tai edes vastata normaalisti normaaleihin kysymyksiin. Naama punaisena hihittelyä vaan.
On kyllä ihme hönö, mikä tuossa sitten niin vetää puoleensa..
En muistanut Jounin ikää ja ajattelin käytöksen perusteella olevan parikymppinen nuori mies, mutta sitten tuli ikä ruutuun ja hämmästyin, että 29-vuotias mies hihittelee tuolla lailla naisen seurassa. Toki jännä tilanne ja kamerat vielä siihen kaiken päälle, mutta silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikesta päätellen Maajussille morsian vetelee viimeisiään. Ohjelman taso on laskenut ja tuntuu, että tuonne pääsee nyt ihan jokainen maajussi ja ehdokas, joka viitsii vain hakea. Ennen on ollut vara valita kiinnostavimmat, nyt otetaan mitä saadaan, jotta saadaan uusi kausi raavittua kasaan.
Toivottavasti miesmaajussit ymmärtäisivät valita kumppaninsa sillä perusteella kenestä oikeasti olisi maatalon emännäksi. Jotenkin vaikea kuvitella, että tästä Aleksinkaan ykkösvaihtoehdosta olisi karjatilan emännäksi johonkin Ranuan perukoille. Molemmat jussit tiputtivat sellaisia naisia, jotka selkeästi ulkopuolisen silmin katsottuna olisivat olleet paljon luontevimpia valintoja kuin valituksi tulleet hoikat blondit. En haluaisi olla pinnallinen, mutta totuus on, että molempien miesmaajussien naiskattaus on tällä hetkellä todella kova miesten omaan "tasoon" verrattuna.
"Emännyys" ei nykyään tarkoita että puolison pitäisi osallistua tilan töihin juurikaan tai ollenkaan. Nuo hakevat varmasti ensisijaisesti elämänkumppania, eivät työntekijää. Eikä ihmistä tuntematta voi sanoa, kuinka hyvin tämä viihtyisi tai sopeutuisi maalle.
Niin, olisihan se mukava jos tällaisista asioista näkisi vaikka ohjelmassa keskustelua.. Nyt mennään sillä linjalla, että parisuhdetta haetaan että olisi joku jota rapsutella tai että voisitko muuttaa Ranualle. Jotenkin tuohon väliin jää elämänkokoinen aukko...
Vierailija kirjoitti:
Kimmo on tuttuni ja ihana ihminen, ei ole ollut missään tosi tv jutuissa ennen. Hän tekee myös musiikkia ja esiintynytkin juhlissa ym, olette saattaneet nähdä jossain tällaisen yhteydessä.
Saako kysyä, että mistä päin hän asuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako kysyä, että mistä päin hän asuu?
*missä
Koko ohjelma on semmoista teennäistä pelleilyä että sitä katsoessa tuntee todella suurta myötähäpeää sekä maajusseja/jussittaria että puolisoehdokkaita kohtaan...aikuiset ihmiset hihittelee ja punastelee ku mitkäkin lemmenkipeät teinit, yks tenttaa ehdokkaita ku missäkin työhaastattelussa 🤦
Vierailija kirjoitti:
On tämä kummallista kun Miia kyselee yhdeltä kaverilta: pärjäisitkö vuohen kanssa, onko inhokki kotitöitä, osaatko remontoida,......
kyllä, ei, joo..... Yhden sanan vastauksilla eikä mitään keskustelun alkuakaan...
Minusta tuo Miia on omituisin maajussiehdokkaista. "Osaatko sitä, osaatko tätä, tuolla on vahvat reidet..." Joka välissä kertoo, ettei oo koskaan käynyt treffeillä, ikäänkuin se antaisi lisäpisteitä hänelle. Minusta on outoa, jos tuon ikäinen ihminen ei ole ikinä treffeillä ollut, mitenkähän hän sitten on sen lapsensa saanut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tulee ikävä SikaHarria kun näitä katsoo.
Totta, varmaan karismaattisin ja sympaattisin maajussi kaikista, mutta kyllä myös Tuomo parin vuoden takaa on jäänyt positiivisena mieleen.
Minä ottaisin Maunonkin ennen kuin kumpaakaan noista mies-möllyköistä!
Minä ottaisin Maunonkin ennen kuin kumpaakaan noista mies-möllyköistä!
Heh. Kyllä vaan,, sama täällä
C More
Miian yksi ryhmätreffiläisistä sanoi, ettei näe Miiassa muuta potentiaalia kuin mahdollisen kaverin, että Miia on kuin yksi jätkistä. Ilmeisesti sanoi tämän vain kameroille eikä Miialle, sillä Miia valitsi hänet kuitenkin farmiviikolle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten elämä tuon Jounin kanssa menisi, kun ei tunnu juttua tulevan millään? Ei sitä koko aikaa voi hymyillä ja kikatella.
Kai se siitä rauhoittuisi, kun uutuudenviehätys karisisi. Itse en noin kokemattoman ja helposti pyörälle päästään menevän kanssa ryhtyisi mihinkään, ei ole välttämättä luotettavin.
Joo, ei ole kauhean luottamusta herättävää. Jos joku edes vähän juttelee niin ollaan onnesta ihan soikeana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten elämä tuon Jounin kanssa menisi, kun ei tunnu juttua tulevan millään? Ei sitä koko aikaa voi hymyillä ja kikatella.
Kai se siitä rauhoittuisi, kun uutuudenviehätys karisisi. Itse en noin kokemattoman ja helposti pyörälle päästään menevän kanssa ryhtyisi mihinkään, ei ole välttämättä luotettavin.
Joo, ei ole kauhean luottamusta herättävää. Jos joku edes vähän juttelee niin ollaan onnesta ihan soikeana.
Mitenkähän opettajana työskentely luonnistuu, osa opiskelijoista kuitenkin saattaa olla tyttöjä/naisia 🙄
Hyvä, kun tuo Heidi vain hymyilee ja on niin empaattisen oloinen tuolla. Kaveri, joka Heidillä on ollut töissä, kertoo hänestä jotain ihan muuta, kuin "hymyilevä ja empaattinen". Tietenkin asia on vain kaverini kertomaa, mutta huh huh, sellasta settiä kyllä välillä kertonut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hetkinen, tämäkö se on miksi naiset eivät tykkää kilteistä miehistä? Kiltti on melkein kirosana siinä yhteydessä. Nyt alkaa homma avautua minullekin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, kun tuo Heidi vain hymyilee ja on niin empaattisen oloinen tuolla. Kaveri, joka Heidillä on ollut töissä, kertoo hänestä jotain ihan muuta, kuin "hymyilevä ja empaattinen". Tietenkin asia on vain kaverini kertomaa, mutta huh huh, sellasta settiä kyllä välillä kertonut.
Kyllähän tuosta Heidistä aistii heti jonkinlaista takakireyttä, aurinkoisuus on enimmäkseen esitystä. En lähestyisi.
Ei sovi ei. Aleksi tosin sekoittaa himon rakkauteen ja luulee että tuo nyt on sitä, kun kerta munissa tuntuu ja lujaa. Ei näin.