Maajussille morsian 2020 -keskustelu
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tassa-ovat-uudet-maajussille-morsia…
Jussit ja jussittaret julkaistu, ja illalla sitten tulee jakso tv:stä ulos. Onko tuttuja mukana?
Kommentit (1788)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä yritys maajussi-Miialla on Kuusamossa/Sallassa? Käsitinkö oikein, että ei ole varsinainen maatila vaan jokin leirintäalue tai muu vastaava?
Etkö osaa googlettaa?
Olisko tämä, matkailuyritys joka tapauksessa?
https://www.booking.com/hotel/fi/ajakka-kuusamo12345678910111213141516…
Miksi alapeukku? Jos katsoo Miian esittelyvideon, niin tunnistaa selvästi samaksi paikaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon käyny sun luona, olit työntouhussa, kahviakin juotiin. Tavallaan treffit, soitelleet muutaman kerran.... Eikä toinen muistanut tuota 3v takaa!! Miten voi olla ettei muista? Heidi, mikä siinä Timossa mätti?
Tää nyt ei kuulu meille muille mitenkään.
Tuskin Timokaan tykkäisi, jos Heidi niistä tuntemuksista telkkarissa puhuisi ;)
Tottakai tää kuuluu. Siksihän ohjelma on olemassa. Jos ohjelmassa sanotut asia ei kuulu muille niin sehän se vasta omituista olisi. Sanottiin televisiossa noin mutta ei siitä oikein voi puhua koska se on heidän yksityisasia....
Heidille voisi rentouttavassa mielessä sopia joku keksintöjä tai taidetta väsäävä nudismia harrastava kylähullu, joka kuitenkin tekisi osansa töistä jos yhteen muuttaisivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tahkonnut nettitreffejä jo jonkun aikaa eikä siellä kyllä tuollaisia helmiä ole kuin Miian miehet. Mutta toisaalta minulla kyllä kirjallinen ulosanti vaikuttaa myös, eli tiedä sitten millaisia profiileja nämä laatisivat. Kivoja kirjeitä kyllä sen perusteella mitä nyt näytettiin. Mutta minä skippaan kaikki tupakoivat, tatuoidut, pinnallisen oloiset ja salihirmut nyt ainakin. Yllättävän moni mies myös horisee horoskoopistaan "olen tyypillinen kaksonen/härkä/leijona jaadijaa". Juu ei kiitos. Sorry meni vähän ohi aiheen.
Samaa mieltä. Miian ehdokkaat olivat harvinaisen laadukkaita, ei tuommoisia miehiä tule deittiprofiileissa vastaan. Miksi ovat sinkkuja?!
Mitä laadukasta niissä oli?
Ainoa, jonka kanssa itse olisin voinut edes ajatella lähteväni treffeille oli se tumma mies, jolla oli parta ja jonka Mia tiputti eikä hänkään nyt mitenkään erityisesti viehättänyt. Mutta muut ihan "mahdottomia" tapauksia mulle.
Et ole tainnut nettitreffeillä pyöriä? Miian miehet olivat suht nuoria, komeita, miehekkäitä, täyspäisen oloisia, normaalisti pukeutuvia, ei tatuoituja (ainakaan näkyvästi) urheilullisen oloisia ja siistejä. Heidin ehdokkaat taas oli just niitä, joihin nelikymppinen sinkkunainen ainakin pääkaupunkiseudulla törmää.
No en ole pyörinyt, mutta lieneeköhän se nyt sitten olennaista tässä yhteydessä (?) Mun mielestäni ne miehet oli niin sellaisia tavallisia äijänjässiköitä, perustaviksia (siis sen perusteella, mitä nyt voi päätellä tai vaikutelmaa saada pienestä pätkästä telkkarissa). Enkä tarkoita, että perusjampassa mitään "pahaa" tai "vikaa" olisi, mutta en nyt osaa nähdä siinä mitään harvinaista laadukkuuttakaan. Eivätkä olleet tosiaan omaan makuuni ollenkaan. Enkä edes halua mitään erityisen "tasokasta" miestä, ehkä vähän persoonallisempaa...
Eihän ne tosiaan mitään älykköjä, aivokirurgeja tai sen säkenöivempiä persoonia olleet, mutta kuitenkin tuntuivat pelaavan täydellä pakalla ja olivat ulkoisesti miehekkäitä. Jo niiden kriteerien täyttyminen on netissä kiven alla. Taas oli treffit harvinaisen lupaavan miehen kanssa, joka vaikutti varsin samanlaiselta kuin minä. Kuitenkin tapaaminen ajautui siihen, että alkoi luetella omia neuroosejaan (katuvalojen välillä saa kävellä vain x määrän askeleita) ja paasasi siitä, mitä virheitä tapaamansa naisystäväkandidaatit oli tehneet hänen suhteensa. Kyllä nettideitit on yksi hooullujen huone. Mutta sielläpä pyörin itsekin... :D
Mun mielestä ne oli enemmän äijämäisiä kuin miehekkäitä, ja en itse oikein näistä äijistä syty. Niissä on harvemmin sellaista syvyyttä ja herkkyyttä ja ajattelun, tunteiden ja toiminnan avaruutta, jota haluan miehessä olevan.
Ja mitä tulee ulkonäköön, niin tykkään enemmän hoikahkoista, suht sopusuhtaisista miehistä, joilla on hiuksia päässä, mieluusti vähän runsaamminkin. Jätän kaljupäät suosiolla niistä tykkääville.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon käyny sun luona, olit työntouhussa, kahviakin juotiin. Tavallaan treffit, soitelleet muutaman kerran.... Eikä toinen muistanut tuota 3v takaa!! Miten voi olla ettei muista? Heidi, mikä siinä Timossa mätti?
No en ihmettele yhtään, ettei Heidi muistanut. Hänellä käy taatusti paljon ihmisiä hakemassa pentuja ja muutenkin tutustumassa hänen koirankasvatustoimintaansa. Eivät kaikki ihmiset muista, missä ovat eri ihmisiä tavanneet. En minäkään muista.
Mutta hänhän nimenomaan sanoi, että olivat tavanneet treffimielessä eikä koirakaupoilla. Sellaiset nyt pitäisi mielestäni muistaa, vaikka muuten yhdentekeviä ihmisiä jatkuvasti tapaisikin.
Niin kyllä minäkin ajattelen ja koen. Poikkeuksena voisi olla, että on käynyt kymmenillä treffeillä lyhyen ajan sisällä. Jokin muistijälki jää, vaikka ei hyvää kasvomuistia olisikaan.
Vierailija kirjoitti:
.
Mutta hänhän nimenomaan sanoi, että olivat tavanneet treffimielessä eikä koirakaupoilla. Sellaiset nyt pitäisi mielestäni muistaa, vaikka muuten yhdentekeviä ihmisiä jatkuvasti tapaisikin.
Kannattaako tuota nyt sen enempää ihmetellä... :D
Ehdottomasti:-0
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä ihmee pumpulissa elävät tyypit tätä oikein kattoo ja nillittää täällä? Miksei hmisellä ei saisi olla kriteerejä, kun yritetään löytää puolisoa?
Eihän nyt kenenkään tarvi ottaa sitä mitä "sattuu saamaan".
Nää tyypit on lähtenyt rohkeesti tähän juttuun kokeilemaan parisuhteen löytämistä tämän ohjelman kautta, se ei tarkota sitä että he ei muuten löytäs ketään.
Heikki on ihan oikeessa jos ei ulkoilmaharrastuksia omaavalle miehelle kelpaa mikään ylipainoinen nainen, jonka aktiivitaso ei välttämättä ole samaa luokkaa.
Pia puolestaan saa myöskin asettaa standardit miehelle, ei mitään renttua eikä työtöntä, joka tulisi siivellä elelemään. Kyllä ihminen saa vaatia. Nää kirjeen kirjottjat on myös ehdoin tahdoin mennyt tyrkylle julkisuuteen niin sillon pitää olla myös sen verran paksu nahka et kestää jos joku sanoo ettei "ole minun tyylinen". Jestas sentään!Olen kanssa ihmetellyt, että ihan uskomattomia kommentteja. Totta kai aina olisi hyvä olla mahdollisimman tahdikas ja ystävällinen. Ja varsinkin, kun telkkariohjelmassa esiintyy, niin ei olisi todellakaan pahitteeksi miettiä, miten käyttäytyy ja mitä suustaan päästää.
Mutta laittakaas nyt jokainen käsi sydämelle, ja sanokaa rehellisesti, oletteko joskus antaneet pakit jollekin, koska sen ihmisen ulkonäkö ei nyt vain kerta kaikkiaan miellyttänyt pätkääkään. Tai voisitteko oikeasti aloittaa parisuhteen minkä näköisen ihmisen kanssa tahansa? Ja jos vastaatte ekaan kysymykseen kyllä ja toiseen ei, niin pitäisikö teidän nyt mennä peilin eteen miettimään, mitä prinsessoja ja prinssejä te oikein luulette olevanne. :D
Ja olen aina ollut siinä käsityksessä, että useimmille naisille on tärkeää, että mies on työelämässä. Muistan lukeneeni tältäkin palstalta ketjun, jossa kysyttiin, voisivatko naiset seurustella työttömän miehen kanssa. Valtaosa naisista vastasi, että eivät voisi. Nyt sitten tämä Pia on ihan hirveä akka, kun se haluaisi kumppaninsa käyvän töissä. :D
Terveisin nainen, jolle miehen ulkonäöllä on jonkinlaista merkitystä ja joka ei edellytä mieheltä työssäkäyntiä.
Olen antanut pakit miehelle, jonka ulkonäkö ei sytytä, mutta syy pakkien antoon oli se etten ollut hänestä kiinnostunut - sen lisäksi että hän oli naimisissa. Ja, en voisi aloittaa parisuhdetta minkänäköisen miehen kanssa tahansa, koska en aloita parisuhdetta minkäännäköisen miehen kanssa. Ei siksi, että olisin prinsessa, päinvastoin, olen sen verran pahasti mielenterveysongelmainen että parisuhde ei ole minun juttuni vaikka toivoisin sitä kuinka. Joten olen lakannut toivomasta.
Ja mitähän itsekorostusta tuo jälkimmäinen boldaamani kaksikko on, SINÄ et edellytä mieheltä työllisyyttä mutta "kaikki muut" edellyttävät ja ovat täten ihan paskoja? Vai tekopyhiä? Itse en edellyttäisi muuta kuin halua elättää itsensä, olkoot töissä tai työtön. Viimeisin vahva ihastuminen kohdistui mieheen, joka ei ollut työelämässä ja tuolla seikalla ei ollut pienintäkään merkitystä. Jälleen kerran en vain saanut vastakaikua tunteilleni, ja täten löin hanskat tiskiin.
Minun viestini oli tarkoitettu niille ihmisille, jotka kirjoittivat ja yläpeukuttivat viestejä, joissa näitä kahta kumppania hakevaa (Heikki ja Pia) haukuttiin ja lytättiin oikein urakalla asioista, joihin nämä kirjoittelijat ja peukuttajat "syyllistyvät" todennäköisesti myös itse. Ja juu, onhan siinä silloin tekopyhyyttä mukana.
Eli sinä näet mihin peukuttajat syyllistyvät itse ja mihin eivät? Itse en tuollaista erottelua näe ja oma peukkuni on ihan yhtälailla peukku siellä muiden joukossa.
T. Sama
Tähän voi vain sanoa että aika ohuella pohjalla ollaan jos vain oman tiukan määritelmän mukainen mies kelpaa. "Jätän kaljut suosiolla niille jotka niistä tykkäävät". Tarkoittaako että jos rakastut ihmiseen jolla ei ole hiuksia, jätät hänet suosiolla jollekin muulle?
Itse olin esimerkki ulkonäköihastujasta, kunnes ystävyydestä syntyi rakkaus ihmiseen, joka ei täyttänyt moneltakaan osin ulkoisia ihanteitani. Maailman parhaan miehen sain, ja lapsemme ihanan isän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tahkonnut nettitreffejä jo jonkun aikaa eikä siellä kyllä tuollaisia helmiä ole kuin Miian miehet. Mutta toisaalta minulla kyllä kirjallinen ulosanti vaikuttaa myös, eli tiedä sitten millaisia profiileja nämä laatisivat. Kivoja kirjeitä kyllä sen perusteella mitä nyt näytettiin. Mutta minä skippaan kaikki tupakoivat, tatuoidut, pinnallisen oloiset ja salihirmut nyt ainakin. Yllättävän moni mies myös horisee horoskoopistaan "olen tyypillinen kaksonen/härkä/leijona jaadijaa". Juu ei kiitos. Sorry meni vähän ohi aiheen.
Samaa mieltä. Miian ehdokkaat olivat harvinaisen laadukkaita, ei tuommoisia miehiä tule deittiprofiileissa vastaan. Miksi ovat sinkkuja?!
Ainoa, jonka kanssa itse olisin voinut edes ajatella lähteväni treffeille oli se tumma mies, jolla oli parta ja jonka Mia tiputti eikä hänkään nyt mitenkään erityisesti viehättänyt. Mutta muut ihan "mahdottomia" tapauksia mulle.
Et ole tainnut nettitreffeillä pyöriä? Miian miehet olivat suht nuoria, komeita, miehekkäitä, täyspäisen oloisia, normaalisti pukeutuvia, ei tatuoituja (ainakaan näkyvästi) urheilullisen oloisia ja siistejä. Heidin ehdokkaat taas oli just niitä, joihin nelikymppinen sinkkunainen ainakin pääkaupunkiseudulla törmää.
No en ole pyörinyt, mutta lieneeköhän se nyt sitten olennaista tässä yhteydessä (?) Mun mielestäni ne miehet oli niin sellaisia tavallisia äijänjässiköitä, perustaviksia (siis sen perusteella, mitä nyt voi päätellä tai vaikutelmaa saada pienestä pätkästä telkkarissa). Enkä tarkoita, että perusjampassa mitään "pahaa" tai "vikaa" olisi, mutta en nyt osaa nähdä siinä mitään harvinaista laadukkuuttakaan. Eivätkä olleet tosiaan omaan makuuni ollenkaan. Enkä edes halua mitään erityisen "tasokasta" miestä, ehkä vähän persoonallisempaa...
Eihän ne tosiaan mitään älykköjä, aivokirurgeja tai sen säkenöivempiä persoonia olleet, mutta kuitenkin tuntuivat pelaavan täydellä pakalla ja olivat ulkoisesti miehekkäitä. Jo niiden kriteerien täyttyminen on netissä kiven alla. Taas oli treffit harvinaisen lupaavan miehen kanssa, joka vaikutti varsin samanlaiselta kuin minä. Kuitenkin tapaaminen ajautui siihen, että alkoi luetella omia neuroosejaan (katuvalojen välillä saa kävellä vain x määrän askeleita) ja paasasi siitä, mitä virheitä tapaamansa naisystäväkandidaatit oli tehneet hänen suhteensa. Kyllä nettideitit on yksi hooullujen huone. Mutta sielläpä pyörin itsekin... :D
Mun mielestä ne oli enemmän äijämäisiä kuin miehekkäitä, ja en itse oikein näistä äijistä syty. Niissä on harvemmin sellaista syvyyttä ja herkkyyttä ja ajattelun, tunteiden ja toiminnan avaruutta, jota haluan miehessä olevan.
Ja mitä tulee ulkonäköön, niin tykkään enemmän hoikahkoista, suht sopusuhtaisista miehistä, joilla on hiuksia päässä, mieluusti vähän runsaamminkin. Jätän kaljupäät suosiolla niistä tykkääville.
Vierailija kirjoitti:
Tähän voi vain sanoa että aika ohuella pohjalla ollaan jos vain oman tiukan määritelmän mukainen mies kelpaa. "Jätän kaljut suosiolla niille jotka niistä tykkäävät". Tarkoittaako että jos rakastut ihmiseen jolla ei ole hiuksia, jätät hänet suosiolla jollekin muulle?
Itse olin esimerkki ulkonäköihastujasta, kunnes ystävyydestä syntyi rakkaus ihmiseen, joka ei täyttänyt moneltakaan osin ulkoisia ihanteitani. Maailman parhaan miehen sain, ja lapsemme ihanan isän.Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se näin on, että kun eteen sattuu se ihminen jonka kanssa kaikki vain klikkaa, niin ne vaatimuslistat lentävät roskiin. Joten jos liikaa väistelee ihmisiä etukäteen pinnallisten ominaisuuksien vuoksi, se paras tyyppi saattaa mennä ohi.
Kaikesta päätellen Maajussille morsian vetelee viimeisiään. Ohjelman taso on laskenut ja tuntuu, että tuonne pääsee nyt ihan jokainen maajussi ja ehdokas, joka viitsii vain hakea. Ennen on ollut vara valita kiinnostavimmat, nyt otetaan mitä saadaan, jotta saadaan uusi kausi raavittua kasaan.
Toivottavasti miesmaajussit ymmärtäisivät valita kumppaninsa sillä perusteella kenestä oikeasti olisi maatalon emännäksi. Jotenkin vaikea kuvitella, että tästä Aleksinkaan ykkösvaihtoehdosta olisi karjatilan emännäksi johonkin Ranuan perukoille. Molemmat jussit tiputtivat sellaisia naisia, jotka selkeästi ulkopuolisen silmin katsottuna olisivat olleet paljon luontevimpia valintoja kuin valituksi tulleet hoikat blondit. En haluaisi olla pinnallinen, mutta totuus on, että molempien miesmaajussien naiskattaus on tällä hetkellä todella kova miesten omaan "tasoon" verrattuna.
Ei saisi valita ulkonäön perusteella.. mutta sitten ei kannattaisi ottaa tuon näköistä ja oloista kun ei se Ranualla viihtyisi...
Aika ristiriitaista...
Vierailija kirjoitti:
Heidille voisi rentouttavassa mielessä sopia joku keksintöjä tai taidetta väsäävä nudismia harrastava kylähullu, joka kuitenkin tekisi osansa töistä jos yhteen muuttaisivat.
Mutta kun Heidi diskasi Hämeenlinnan taiteilijan. Äijä oli kyl aika imelä, mutta eiköhän Heidi ole pohjimmiltaan aika jämäkkä nainen. Tuo lempeä hymyilijä on vain mainosmielessä nyt esillä. Heidihän osaa jyrätä miehen.
Tämä Hämeenlinnalainen taiteilija oli eräällä deittisivustolla, tästä on jo jonkun aikaa. Juttelin kanssaan jonkun kerran. Tiesin että oli ollut vähän aikaa suhteessa erään toisen deittailijan kanssa ja laitoin yksärillä viestiä naiselle ja kyselin miehestä. Ja tuli kyllä sellaista infoa, että itsellä viestittely loppui siihen. Mikäli asiat oli totta, niin on todella onni Heidille että laittoi matkaansa. En tässä viitsi kertoa yksityisasioistaan enempää, mutta ei ole ihan terve kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Kaikesta päätellen Maajussille morsian vetelee viimeisiään. Ohjelman taso on laskenut ja tuntuu, että tuonne pääsee nyt ihan jokainen maajussi ja ehdokas, joka viitsii vain hakea. Ennen on ollut vara valita kiinnostavimmat, nyt otetaan mitä saadaan, jotta saadaan uusi kausi raavittua kasaan.
Toivottavasti miesmaajussit ymmärtäisivät valita kumppaninsa sillä perusteella kenestä oikeasti olisi maatalon emännäksi. Jotenkin vaikea kuvitella, että tästä Aleksinkaan ykkösvaihtoehdosta olisi karjatilan emännäksi johonkin Ranuan perukoille. Molemmat jussit tiputtivat sellaisia naisia, jotka selkeästi ulkopuolisen silmin katsottuna olisivat olleet paljon luontevimpia valintoja kuin valituksi tulleet hoikat blondit. En haluaisi olla pinnallinen, mutta totuus on, että molempien miesmaajussien naiskattaus on tällä hetkellä todella kova miesten omaan "tasoon" verrattuna.
Kyllähän sitä ainakin väitetään, ettei ulkonäkö olisi naiselle se merkittävin asia miehessä. Ehkä näiden miesten taso on tässä tilanteessa se, että pääsee maalle asumaan ja ison talon emännäksi sen kerrostalon sijaan.
Mulle tulee tosta Jounista niiiin vaivaantunut olo. Mun ikäinen mies, joka ei osaa suutaan avata muuta kuin hihitelläkseen. Tuorein Cmore-jaksokin vaan lisää käsitystä siitä, että hänelle on jotenkin ylivoimaisen vaikeaa pitää minkäänlaista keskustelua yllä tai edes vastata normaalisti normaaleihin kysymyksiin. Naama punaisena hihittelyä vaan.
SPOILER
.
.
.
Katsoin uusimman jakson ja vähän outo kun yksi Miian ehdokkaista sanoi että tuntee vain kaveruutta Miian kanssa, että Miia on kuin yksi jätkistä. Mutta silti Miia valitsi hänet farmiviikolle. Olisi kai ollut mieheltä ihan fiksua kertoa ettei romanttista kipinää ole. Jouni vaikuttaa olevan ihastunut kaikkiin naisiin. Tässä voi tietysti käydä niin kuin viime kaudella, jolloin se kaikkia pussaillut maajussi ei valinnut ketään. Aleksi selvästi valintansa tehnyt, en usko että tyttö on kuitenkaan täysillä mukana. Toivottavasti Aleksin sydän ei säry.
"Kyl mua harmittaa., ku ei saa viedä neljää" älä ihmeessä Jouni. Kyllä varmaa aika moni mies ottaisi neljä jos saisi😅
Ei jaksa edes keskustella, sen verran tylsää tää nykysin on. Vois jo antaa olla ja kokeilla vaikka muutaman vuoden päästää uudestaan.
On tämä kummallista kun Miia kyselee yhdeltä kaverilta: pärjäisitkö vuohen kanssa, onko inhokki kotitöitä, osaatko remontoida,......
kyllä, ei, joo..... Yhden sanan vastauksilla eikä mitään keskustelun alkuakaan...
Tää nyt ei kuulu meille muille mitenkään.
Tuskin Timokaan tykkäisi, jos Heidi niistä tuntemuksista telkkarissa puhuisi ;)