Maajussille morsian 2020 -keskustelu
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tassa-ovat-uudet-maajussille-morsia…
Jussit ja jussittaret julkaistu, ja illalla sitten tulee jakso tv:stä ulos. Onko tuttuja mukana?
Kommentit (1788)
Vierailija kirjoitti:
Mikä yritys maajussi-Miialla on Kuusamossa/Sallassa? Käsitinkö oikein, että ei ole varsinainen maatila vaan jokin leirintäalue tai muu vastaava?
Etkö osaa googlettaa?
Vierailija kirjoitti:
Enkä ole muuttunut näiden vuosien välillä tunnistamattomaksi. Siitä kertoo se, kun yksi mies huudahti lukion luokkakokoukseen mennessäni (yli 20 vuoden jälkeen), että olen ihan samanlainen kuin lukiossa ollessani.
Valehteli.
Joillakin ihmisillä on ns. kasvosokeus. Yleisesti kuitenkin evoluutio on tehnyt ihmisestä sellaisen, että juuri kasvot jää mieleen ja ne tutut tunnistetaan, vaikka elämänsä aikana ihminen näkee tuhansia ja tuhansia erilaisia ja paljon toisiaan muistuttavia naamoja.
Noista valinnoista, miksi miesten valinnat oli muka tehty huonommilla ja arveluttavimmilla perusteilla kuin naisten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miesten valinnat täysin ulkonäköpohjalta! xD
Hoikat ja pitkätukkaiset jatkoon.
Joo tämä oli lähes huvittavaa!
Kun pullea tyttö käveli huoneeseen, mies kommentoi: "Oli jotenkin sellanen virallinen, ei niin kotoisa tunnelma, jokin siinä vain ei mätsänny..."Hoikka tyttö tulee huoneeseen: " Sulla oli alusta asti se kiinnostavin kirje. "
Aika läpinäkyvää itsensä ja muiden huijaamista.
Mitä sitten kun joku päivä se oma ihana hoikka kuumis lihookin? Ulkonäkö voi monista syistä muuttua elämän mittaan.
Jep, miehen kanssa eilen illalla kans naurettiin tätä kun yhdessä katsottiin jaksoa. :D Ei siinä, kriteerinsä saa olla kullakin (vaikka me oltiin sitä mieltä että aika pinnallista porukkaa oli nuo miehet ja etenkin Jouni. Pelkät pitkätukkablondit pääsi jatkoon) ja pitäähän se oman kumppanin ulkonäkö miellyttää edes jotenkin että on fyysistä vetovoimaa.
Mutta olis nyt rehellisesti voinut perustella jotain tyyliin että "hän ei vain viehättänyt minua niin paljon"/"Ei kolahtanut"/"Ei ollut minun tyyppiä" tai jotain vastaavaa. Kaikki näistä olis ollut enemmän totta, sen sijaan että alkaa selittää pulskimpien ja arkisemman näköisten kohdalla että ei sujunut keskustelu, ei syntynyt yhteyttä tai "tuntui työhaastattelulta". Joopa joo... Jännästi se juttu luisti Jounin mielestä sitten hienosti niiden kauniimpien naisten kanssa, vaikka eivät välttämättä muuta osanneet kuin hihitellä. :) Kaikista huvittavin kohta oli kun sille yhdelle, joka vissiin oli hänen mielestään kaikkein kaunein, oikein hehkuen henkäisi että sinua odotin kaikkein eniten ja että oon melkein varma että oot jo jatkossa!! Ei meinannut pysyä housuissaan.
Eipä kovin fiksu tai syvällinen kuva Jounista tullut, tyypillinen mies että kauneus sokaisee ja paras on aina tietenkin se nuorin ja nätein.
Kuka tuohon leikkiin ryhtyy, hänellä on oikeus valita, ja kylmä totuus on, että jos itse et ole ylipainoinen, eli pidät kilot kurissa, yleensä arvostat tätä ominaisuutta myös puolisossasi.
En ole yhtään pinnallinen, päinvastoin, mutta ulkonäköihanteeni on hoikka. En oikein voi sille mitään, lihavat eivät miellytä silmää. Ystävinä minulla on ylipainoisia.
Ihmetyttää ylipainoisten itsehuijaus. Ystävälläni ei ole kokovartalopeilejä kotona ja olisi halunnut, että hänen "pakollista" kasvokuvaansa käsitellään hoikemmaksi. Itse jokainen lihansa kantaa, mutta itseään ei kannata huijata ja epäilenpä, että useimpien ulkonäköihanne on hoikka. Voin tietysti olla väärässäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tahkonnut nettitreffejä jo jonkun aikaa eikä siellä kyllä tuollaisia helmiä ole kuin Miian miehet. Mutta toisaalta minulla kyllä kirjallinen ulosanti vaikuttaa myös, eli tiedä sitten millaisia profiileja nämä laatisivat. Kivoja kirjeitä kyllä sen perusteella mitä nyt näytettiin. Mutta minä skippaan kaikki tupakoivat, tatuoidut, pinnallisen oloiset ja salihirmut nyt ainakin. Yllättävän moni mies myös horisee horoskoopistaan "olen tyypillinen kaksonen/härkä/leijona jaadijaa". Juu ei kiitos. Sorry meni vähän ohi aiheen.
Samaa mieltä. Miian ehdokkaat olivat harvinaisen laadukkaita, ei tuommoisia miehiä tule deittiprofiileissa vastaan. Miksi ovat sinkkuja?!
Mitä laadukasta niissä oli?
Ainoa, jonka kanssa itse olisin voinut edes ajatella lähteväni treffeille oli se tumma mies, jolla oli parta ja jonka Mia tiputti eikä hänkään nyt mitenkään erityisesti viehättänyt. Mutta muut ihan "mahdottomia" tapauksia mulle.
Et ole tainnut nettitreffeillä pyöriä? Miian miehet olivat suht nuoria, komeita, miehekkäitä, täyspäisen oloisia, normaalisti pukeutuvia, ei tatuoituja (ainakaan näkyvästi) urheilullisen oloisia ja siistejä. Heidin ehdokkaat taas oli just niitä, joihin nelikymppinen sinkkunainen ainakin pääkaupunkiseudulla törmää.
No en ole pyörinyt, mutta lieneeköhän se nyt sitten olennaista tässä yhteydessä (?) Mun mielestäni ne miehet oli niin sellaisia tavallisia äijänjässiköitä, perustaviksia (siis sen perusteella, mitä nyt voi päätellä tai vaikutelmaa saada pienestä pätkästä telkkarissa). Enkä tarkoita, että perusjampassa mitään "pahaa" tai "vikaa" olisi, mutta en nyt osaa nähdä siinä mitään harvinaista laadukkuuttakaan. Eivätkä olleet tosiaan omaan makuuni ollenkaan. Enkä edes halua mitään erityisen "tasokasta" miestä, ehkä vähän persoonallisempaa...
jdlsflsd kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miesten valinnat täysin ulkonäköpohjalta! xD
Hoikat ja pitkätukkaiset jatkoon.
Joo tämä oli lähes huvittavaa!
Kun pullea tyttö käveli huoneeseen, mies kommentoi: "Oli jotenkin sellanen virallinen, ei niin kotoisa tunnelma, jokin siinä vain ei mätsänny..."Hoikka tyttö tulee huoneeseen: " Sulla oli alusta asti se kiinnostavin kirje. "
Aika läpinäkyvää itsensä ja muiden huijaamista.
Mitä sitten kun joku päivä se oma ihana hoikka kuumis lihookin? Ulkonäkö voi monista syistä muuttua elämän mittaan.
Jep, miehen kanssa eilen illalla kans naurettiin tätä kun yhdessä katsottiin jaksoa. :D Ei siinä, kriteerinsä saa olla kullakin (vaikka me oltiin sitä mieltä että aika pinnallista porukkaa oli nuo miehet ja etenkin Jouni. Pelkät pitkätukkablondit pääsi jatkoon) ja pitäähän se oman kumppanin ulkonäkö miellyttää edes jotenkin että on fyysistä vetovoimaa.
Mutta olis nyt rehellisesti voinut perustella jotain tyyliin että "hän ei vain viehättänyt minua niin paljon"/"Ei kolahtanut"/"Ei ollut minun tyyppiä" tai jotain vastaavaa. Kaikki näistä olis ollut enemmän totta, sen sijaan että alkaa selittää pulskimpien ja arkisemman näköisten kohdalla että ei sujunut keskustelu, ei syntynyt yhteyttä tai "tuntui työhaastattelulta". Joopa joo... Jännästi se juttu luisti Jounin mielestä sitten hienosti niiden kauniimpien naisten kanssa, vaikka eivät välttämättä muuta osanneet kuin hihitellä. :) Kaikista huvittavin kohta oli kun sille yhdelle, joka vissiin oli hänen mielestään kaikkein kaunein, oikein hehkuen henkäisi että sinua odotin kaikkein eniten ja että oon melkein varma että oot jo jatkossa!! Ei meinannut pysyä housuissaan.
Eipä kovin fiksu tai syvällinen kuva Jounista tullut, tyypillinen mies että kauneus sokaisee ja paras on aina tietenkin se nuorin ja nätein.
Kuka tuohon leikkiin ryhtyy, hänellä on oikeus valita, ja kylmä totuus on, että jos itse et ole ylipainoinen, eli pidät kilot kurissa, yleensä arvostat tätä ominaisuutta myös puolisossasi.
En ole yhtään pinnallinen, päinvastoin, mutta ulkonäköihanteeni on hoikka. En oikein voi sille mitään, lihavat eivät miellytä silmää. Ystävinä minulla on ylipainoisia.
Ihmetyttää ylipainoisten itsehuijaus. Ystävälläni ei ole kokovartalopeilejä kotona ja olisi halunnut, että hänen "pakollista" kasvokuvaansa käsitellään hoikemmaksi. Itse jokainen lihansa kantaa, mutta itseään ei kannata huijata ja epäilenpä, että useimpien ulkonäköihanne on hoikka. Voin tietysti olla väärässäkin.
Omia mieltymyksiä ei parane teeskennellä. Jos pyöreät naiset eivät kiinnosta, olisi aika noloa teeskennellä muuta. Oli pinnallista tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä yritys maajussi-Miialla on Kuusamossa/Sallassa? Käsitinkö oikein, että ei ole varsinainen maatila vaan jokin leirintäalue tai muu vastaava?
Etkö osaa googlettaa?
Olisko tämä, matkailuyritys joka tapauksessa?
https://www.booking.com/hotel/fi/ajakka-kuusamo12345678910111213141516…
Vierailija kirjoitti:
Mitkä ihmee pumpulissa elävät tyypit tätä oikein kattoo ja nillittää täällä? Miksei hmisellä ei saisi olla kriteerejä, kun yritetään löytää puolisoa?
Eihän nyt kenenkään tarvi ottaa sitä mitä "sattuu saamaan".
Nää tyypit on lähtenyt rohkeesti tähän juttuun kokeilemaan parisuhteen löytämistä tämän ohjelman kautta, se ei tarkota sitä että he ei muuten löytäs ketään.
Heikki on ihan oikeessa jos ei ulkoilmaharrastuksia omaavalle miehelle kelpaa mikään ylipainoinen nainen, jonka aktiivitaso ei välttämättä ole samaa luokkaa.
Pia puolestaan saa myöskin asettaa standardit miehelle, ei mitään renttua eikä työtöntä, joka tulisi siivellä elelemään. Kyllä ihminen saa vaatia. Nää kirjeen kirjottjat on myös ehdoin tahdoin mennyt tyrkylle julkisuuteen niin sillon pitää olla myös sen verran paksu nahka et kestää jos joku sanoo ettei "ole minun tyylinen". Jestas sentään!
Olen kanssa ihmetellyt, että ihan uskomattomia kommentteja. Totta kai aina olisi hyvä olla mahdollisimman tahdikas ja ystävällinen. Ja varsinkin, kun telkkariohjelmassa esiintyy, niin ei olisi todellakaan pahitteeksi miettiä, miten käyttäytyy ja mitä suustaan päästää.
Mutta laittakaas nyt jokainen käsi sydämelle, ja sanokaa rehellisesti, oletteko joskus antaneet pakit jollekin, koska sen ihmisen ulkonäkö ei nyt vain kerta kaikkiaan miellyttänyt pätkääkään. Tai voisitteko oikeasti aloittaa parisuhteen minkä näköisen ihmisen kanssa tahansa? Ja jos vastaatte ekaan kysymykseen kyllä ja toiseen ei, niin pitäisikö teidän nyt mennä peilin eteen miettimään, mitä prinsessoja ja prinssejä te oikein luulette olevanne. :D
Ja olen aina ollut siinä käsityksessä, että useimmille naisille on tärkeää, että mies on työelämässä. Muistan lukeneeni tältäkin palstalta ketjun, jossa kysyttiin, voisivatko naiset seurustella työttömän miehen kanssa. Valtaosa naisista vastasi, että eivät voisi. Nyt sitten tämä Pia on ihan hirveä akka, kun se haluaisi kumppaninsa käyvän töissä. :D
Terveisin nainen, jolle miehen ulkonäöllä on jonkinlaista merkitystä ja joka ei edellytä mieheltä työssäkäyntiä.
Pyöreämpien naisten pudotusta täällä on puitukin, mutta selvästi toinen kategoria olivat ns asiallisella otteella keskustelevat naiset. Näiden naisten lähestymistyyli ei toki ole kaikkein paras pikadeittiohjelmaan, ja jatkoon pääsee todennäköisesti se jolla on flirttiä silmäkulmassa vs. se joka haluaa kysellä elämänarvoista ja selvittää kiinnostuksensa. Mutta kannattaisi jussienkin tietää, että jotkut nyt vaan ovat sellaisia kun tapaavat ihmisen ensimmäistä kertaa. Ja jos ei itselläkään ole mitkään kovin kummoiset naistennaurattajan taidot, niin kannattaa vilkaista sinne peiliin, ettei odota toiselta yhtä kipsissä olevalta liikoja.
Asiaan liittyen, täällä kun on monet sitä mieltä, että "tottakai mies saa valita parhaat päältä", niin voitaisiinko nyt tässä julistaa se fakta, että kaikille naisille pariutuminen ei suinkaan ole helppoa. Se kun tuppaa olemaan niin, että samat naamat on parhaita joka paikassa, ja toiset ovat aina b-luokan naisia.
Ps. Pinjan paita, ou mai gaad miten pysyy päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo Heidin kommentit pudotetuista oli kyllä myös aika outoja ”ei ollut tarpeeksi parisuhdekokemusta eikä kokemusta eläimistä”. Ei mitään tunteiden tai kipinän puutteesta. Ihan kuin olisi työhaastattelua pitänyt.
Minusta ihan ok. Kyllä tuon ikäinen nainen osaa ajatella jo järkevästi. Mitä hän olisi jollain taiteilijalla tehnyt;
Itsellään jalat maassa ja miehellä jossain pilvissä.
Minusta se taiteilija olisi ollut hyvä lisä sinne maatalon pihapiiriin ;)
Siellä olisi tepastellut baskeri päässä sudit heiluen inspiraatioita hakemassa........
Nuo molemmat miehet ovat sellaisia, että heitä ei kukaan siviilissä lähestyisi, joten menevät varmasti ihan hämilleen tässä. Liekö poikuuskin vielä tallella molemmilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Miialla ja Heidillä on tapana jyrätä miehet niin ei ihme että ovat sinkkuja.
Kyllä minusta on tosi outoa, ettei Heidi muistanut miestä, jonka kanssa on käynyt treffeillä? Tosi outoa. Olivat käyneet kahvilla/ teellä joten sellaisen muistaa , varsinkin kun oli väliä vain n kolme vuotta.
Sitä moni ihmettelee ja ihmettelen minäkin. Olen Heidin kanssa samanikäinen ja käynyt elämäni aikana n. 40 treffeillä. Kyllä minä muistan treffikumppanieni nimet ja ulkonäöt ja kaikkea muutakin mitä ollaan tehty tai juteltu, ihan heidätkin, joiden kanssa tapaaminen on kestänyt vain puolisen tuntia. Ja minun treffeistäni on aikaa enemmän kuin kolme tai neljä vuotta. Mutta kaikilla ihmisillä ei ole hyvä kasvomuisti. On sellaisia neurologisia syndroomia, esim. asperger, joka vaikuttaa kasvomuistiin. Eikös Ruotsin kruununprinsessalla Victoriallakin ole jokin kasvosokeus?
Minä en muista ihmisten kasvoja. Pari vuotta sitten kävin treffeillä alle kymmenen kertaa, mutta en tunnistaisi enää näitä nopeasti treffaamiani miehiä, vaikka vastaan kävelisivät. En myöskään muista tuttuja reittejä, joita ajelen harvakseltaan autolla tai pyörällä. Aina saan miettiä, mistä tienhaarasta pitääkään kääntyä. Ihmisille jäävät eri asiat eri tavoin mieleen.
Kyllä tämä on melko outo juttu. Kävihän se mies meillä ja ei se tosiaan mitään koiraa ollut ostamassa, kahvitkin juotiin. Sitten on muutamia kertoja soiteltu, mutta sitten työkiireet veivät mukanaan:-O Ei aluksi muistikuvaa ollenkaan, mutta jatkoon meni.. Ei taida todellisia kandidaateeja montaa olla...
Musta ei ollut outoa. Vaikutti oikeasti siltä, että siinä tilanteessa vasta lamppu sytty päässä ja osas yhdistää. Itsekin muistan kyllä tapahtumia hyvin, mutta en välttämättä ihmisiä niissä. Monesti miettinyt jostain että on tutun näköinen, mutta en keksi miksi.
Vierailija kirjoitti:
Pyöreämpien naisten pudotusta täällä on puitukin, mutta selvästi toinen kategoria olivat ns asiallisella otteella keskustelevat naiset. Näiden naisten lähestymistyyli ei toki ole kaikkein paras pikadeittiohjelmaan, ja jatkoon pääsee todennäköisesti se jolla on flirttiä silmäkulmassa vs. se joka haluaa kysellä elämänarvoista ja selvittää kiinnostuksensa. Mutta kannattaisi jussienkin tietää, että jotkut nyt vaan ovat sellaisia kun tapaavat ihmisen ensimmäistä kertaa. Ja jos ei itselläkään ole mitkään kovin kummoiset naistennaurattajan taidot, niin kannattaa vilkaista sinne peiliin, ettei odota toiselta yhtä kipsissä olevalta liikoja.
Asiaan liittyen, täällä kun on monet sitä mieltä, että "tottakai mies saa valita parhaat päältä", niin voitaisiinko nyt tässä julistaa se fakta, että kaikille naisille pariutuminen ei suinkaan ole helppoa. Se kun tuppaa olemaan niin, että samat naamat on parhaita joka paikassa, ja toiset ovat aina b-luokan naisia.
Paita mielestäni kiva, mutta nuo silmälasit.... Onko tuollaiset jättikokoiset rillit nyt muotia? Peittävät puolet naisen kasvoista....mielestäni ihan hirveät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paita mielestäni kiva, mutta nuo silmälasit.... Onko tuollaiset jättikokoiset rillit nyt muotia? Peittävät puolet naisen kasvoista....mielestäni ihan hirveät.
Kyllä, erittäin muodikkaat lasit. Makuasia tietysti. Minusta ihan hienot.
Pullealle Aleksille olisi ollut juurikin paras se pullea tyttö, jonka lähetti kotiin. Heillä oli niin samanoloinen olemus ja puherytmi yms. Höh! Katsojien pitäisi saada äänestää yksi tytöistä jatkoon :D No ei ehkä?
Tuo Heidin taiteilija mainosti omia töitään.
Mä oon käyny sun luona, olit työntouhussa, kahviakin juotiin. Tavallaan treffit, soitelleet muutaman kerran.... Eikä toinen muistanut tuota 3v takaa!! Miten voi olla ettei muista? Heidi, mikä siinä Timossa mätti?
Heidin viimeinen mies Jari, hyvä, mutta pitää nauraa enemmän! Heidi itse on niin ystävällisen ja herttaisen näköinen, vaikka sanoikin jossain välissä että jyrää liian kiltit..
Katoin äsken ton jakson niin olipa vaivaannuttavaa seurata noita haastatteluja. Kaikki oli rentoja kuin rautakanget.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon käyny sun luona, olit työntouhussa, kahviakin juotiin. Tavallaan treffit, soitelleet muutaman kerran.... Eikä toinen muistanut tuota 3v takaa!! Miten voi olla ettei muista? Heidi, mikä siinä Timossa mätti?
No en ihmettele yhtään, ettei Heidi muistanut. Hänellä käy taatusti paljon ihmisiä hakemassa pentuja ja muutenkin tutustumassa hänen koirankasvatustoimintaansa. Eivät kaikki ihmiset muista, missä ovat eri ihmisiä tavanneet. En minäkään muista.
Minusta Pinja oli jo ihan selvä valinta Aleksilta.