Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian 2020 -keskustelu

Vierailija
16.03.2020 |

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tassa-ovat-uudet-maajussille-morsia…

Jussit ja jussittaret julkaistu, ja illalla sitten tulee jakso tv:stä ulos. Onko tuttuja mukana?

Kommentit (1788)

Vierailija
521/1788 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miesten valinnat täysin ulkonäköpohjalta! xD

Hoikat ja pitkätukkaiset jatkoon.

Joo tämä oli lähes huvittavaa!

Kun pullea tyttö käveli huoneeseen, mies kommentoi: "Oli jotenkin sellanen virallinen, ei niin kotoisa tunnelma, jokin siinä vain ei mätsänny..."

Hoikka tyttö tulee huoneeseen: " Sulla oli alusta asti se kiinnostavin kirje. "

Aika läpinäkyvää itsensä ja muiden huijaamista. 

Mitä sitten kun joku päivä se oma ihana hoikka kuumis lihookin? Ulkonäkö voi monista syistä muuttua elämän mittaan. 

Jep, miehen kanssa eilen illalla kans naurettiin tätä kun yhdessä katsottiin jaksoa. :D Ei siinä, kriteerinsä saa olla kullakin (vaikka me oltiin sitä mieltä että aika pinnallista porukkaa oli nuo miehet ja etenkin Jouni. Pelkät pitkätukkablondit pääsi jatkoon) ja pitäähän se oman kumppanin ulkonäkö miellyttää edes jotenkin että on fyysistä vetovoimaa.

Mutta olis nyt rehellisesti voinut perustella jotain tyyliin että "hän ei vain viehättänyt minua niin paljon"/"Ei kolahtanut"/"Ei ollut minun tyyppiä" tai jotain vastaavaa. Kaikki näistä olis ollut enemmän totta, sen sijaan että alkaa selittää pulskimpien ja arkisemman näköisten kohdalla että ei sujunut keskustelu, ei syntynyt yhteyttä tai "tuntui työhaastattelulta". Joopa joo... Jännästi se juttu luisti Jounin mielestä sitten hienosti niiden kauniimpien naisten kanssa, vaikka eivät välttämättä muuta osanneet kuin hihitellä. :) Kaikista huvittavin kohta oli kun sille yhdelle, joka vissiin oli hänen mielestään kaikkein kaunein, oikein hehkuen henkäisi että sinua odotin kaikkein eniten ja että oon melkein varma että oot jo jatkossa!! Ei meinannut pysyä housuissaan.

Eipä kovin fiksu tai syvällinen kuva Jounista tullut, tyypillinen mies että kauneus sokaisee ja paras on aina tietenkin se nuorin ja nätein.

No tietenkin juttu luistaa parhaiten silloin, kun toinen vetää kunnolla puoleensa. Jos on monta naista samalla viivalla ja ketään ei vielä tunneta, niin hölmöähän se olisi jos ei valkkaisi parhaimman näköisiä päältä. Tulevaisuudesta ei voi tietää kuitenkaan. Pitäisikö pullukoita ottaa ihan vain sen takia, ettei kenellekään tule paha mieli? Eiköhän jokainen saa tykätä mistä tykkää.

Niin? Et tainnut lukea tuota mun kommenttia kunnolla, sanoin nimen omaan että kriteerinsä saa olla kullakin ja että pitäähän sitä fyysistä vetovoimaa olla. Mutta kritisoin sitä, että Jouni noin ilmiselvästi valitsi ulkonäön perusteella jatkoon lähtevät naiset mutta yritti kuitenkin selittää että niiden "rumempien" kanssa "ei vain keskustelu tuntunut luontevalta" tms. Ilmeisesti hänestä on sitten luontevaa keskustella vain kauniille naisille.

Rehellinen mies jos olisi niin ei höpöttäisi vaan sanoisi suoraan mutta kohteliaasti, että nämä pudonneet eivät olleet niin paljon hänen mieleen/hänen tyyppiään. Se tässä huvittaa että on noin ilmiselvästi pinnallisi perustein valinnut jatkoonmenijät muttei kuitenkaan voi sitä myöntää että ulkoisesti viehättävimmät valitsi jatkoon.

Vierailija
522/1788 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tahkonnut nettitreffejä jo jonkun aikaa eikä siellä kyllä tuollaisia helmiä ole kuin Miian miehet. Mutta toisaalta minulla kyllä kirjallinen ulosanti vaikuttaa myös, eli tiedä sitten millaisia profiileja nämä laatisivat. Kivoja kirjeitä kyllä sen perusteella mitä nyt näytettiin. Mutta minä skippaan kaikki tupakoivat, tatuoidut, pinnallisen oloiset ja salihirmut nyt ainakin. Yllättävän moni mies myös horisee horoskoopistaan "olen tyypillinen kaksonen/härkä/leijona jaadijaa". Juu ei kiitos. Sorry meni vähän ohi aiheen.

Samaa mieltä. Miian ehdokkaat olivat harvinaisen laadukkaita, ei tuommoisia miehiä tule deittiprofiileissa vastaan. Miksi ovat sinkkuja?!

Mitä laadukasta niissä oli?

Ainoa, jonka kanssa itse olisin voinut edes ajatella lähteväni treffeille oli se tumma mies, jolla oli parta ja jonka Mia tiputti eikä hänkään nyt mitenkään erityisesti viehättänyt.  Mutta muut ihan "mahdottomia" tapauksia mulle.

Et ole tainnut nettitreffeillä pyöriä? Miian miehet olivat suht nuoria, komeita, miehekkäitä, täyspäisen oloisia, normaalisti pukeutuvia, ei tatuoituja (ainakaan näkyvästi) urheilullisen oloisia ja siistejä. Heidin ehdokkaat taas oli just niitä, joihin nelikymppinen sinkkunainen ainakin pääkaupunkiseudulla törmää.

No ei ollut kyllä komeita kukaan, ihan perustaviksia kaikki. Noita on Tinder täynnä ainakin maakunnissa. Kyllä se on niin päin että pk-seudulla on komeimmat ja eniten tarjontaa. Kannattaa katsella nuorempia miehiä toki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/1788 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun pullea tyttö käveli huoneeseen, mies kommentoi: "Oli jotenkin sellanen virallinen, ei niin kotoisa tunnelma, jokin siinä vain ei mätsänny..."

Mitä sitten kun joku päivä se oma ihana hoikka kuumis lihookin? Ulkonäkö voi monista syistä muuttua elämän mittaan. 

Jep, miehen kanssa eilen illalla kans naurettiin tätä kun yhdessä katsottiin jaksoa. :D Ei siinä, kriteerinsä saa olla kullakin (vaikka me oltiin sitä mieltä että aika pinnallista porukkaa oli nuo miehet ja etenkin Jouni. Pelkät pitkätukkablondit pääsi jatkoon) ja pitäähän se oman kumppanin ulkonäkö miellyttää edes jotenkin että on fyysistä vetovoimaa.

Mutta olis nyt rehellisesti voinut perustella jotain tyyliin että "hän ei vain viehättänyt minua niin paljon"/"Ei kolahtanut"/"Ei ollut minun tyyppiä" tai jotain vastaavaa. Kaikki näistä olis ollut enemmän totta, sen sijaan että alkaa selittää pulskimpien ja arkisemman näköisten kohdalla että ei sujunut keskustelu, ei syntynyt yhteyttä tai "tuntui työhaastattelulta". Joopa joo... Jännästi se juttu luisti Jounin mielestä sitten hienosti niiden kauniimpien naisten kanssa, vaikka eivät välttämättä muuta osanneet kuin hihitellä. :) Kaikista huvittavin kohta oli kun sille yhdelle, joka vissiin oli hänen mielestään kaikkein kaunein, oikein hehkuen henkäisi että sinua odotin kaikkein eniten ja että oon melkein varma että oot jo jatkossa!! Ei meinannut pysyä housuissaan.

Eipä kovin fiksu tai syvällinen kuva Jounista tullut, tyypillinen mies että kauneus sokaisee ja paras on aina tietenkin se nuorin ja nätein.

No tietenkin juttu luistaa parhaiten silloin, kun toinen vetää kunnolla puoleensa. Jos on monta naista samalla viivalla ja ketään ei vielä tunneta, niin hölmöähän se olisi jos ei valkkaisi parhaimman näköisiä päältä. Tulevaisuudesta ei voi tietää kuitenkaan. Pitäisikö pullukoita ottaa ihan vain sen takia, ettei kenellekään tule paha mieli? Eiköhän jokainen saa tykätä mistä tykkää.

Niin? Et tainnut lukea tuota mun kommenttia kunnolla, sanoin nimen omaan että kriteerinsä saa olla kullakin ja että pitäähän sitä fyysistä vetovoimaa olla. Mutta kritisoin sitä, että Jouni noin ilmiselvästi valitsi ulkonäön perusteella jatkoon lähtevät naiset mutta yritti kuitenkin selittää että niiden "rumempien" kanssa "ei vain keskustelu tuntunut luontevalta" tms. Ilmeisesti hänestä on sitten luontevaa keskustella vain kauniille naisille.

Rehellinen mies jos olisi niin ei höpöttäisi vaan sanoisi suoraan mutta kohteliaasti, että nämä pudonneet eivät olleet niin paljon hänen mieleen/hänen tyyppiään. Se tässä huvittaa että on noin ilmiselvästi pinnallisi perustein valinnut jatkoonmenijät muttei kuitenkaan voi sitä myöntää että ulkoisesti viehättävimmät valitsi jatkoon.

Jaahas jaahas, täällä taas naiset osaavat lukea miesten mieliä?

Vierailija
524/1788 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Spoiler

Miian Esa-ehdokas on Tinderissä.

Maikkari voisi olla kiinnostunut tuosta tiedosta, veikkaan että rikkoo sääntöjä.

Mitä?! :D Kuvaukset on ohi, osallistuneet saavat jatkaa elämäänsä aivan normaalisti.

Vierailija
525/1788 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Spoiler

Miian Esa-ehdokas on Tinderissä.

Maikkari voisi olla kiinnostunut tuosta tiedosta, veikkaan että rikkoo sääntöjä.

En usko, että tässä on kaikille osallistujille ihan yhtä tiukat säännöt kuin esim Ensitreffit alttarilla -ohjelmassa. Ehdokkaita on kuitenkin melko paljon ja kenellä tahansa voi olla tinderissä vanha profiili, jota ei ole vain muistanut poistaa. Tinderöinti ei myöskään kerro ohjelman varsinaista lopputulosta. Nämähän ovat periaatteessa sinkkuja sinne loppumetreille asti ja ero voi tulla lopulta nopeastikin ohjelman teon jälkeen. 

Vierailija
526/1788 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä yritys maajussi-Miialla on Kuusamossa/Sallassa? Käsitinkö oikein, että ei ole varsinainen maatila vaan jokin leirintäalue tai muu vastaava?

Vierailija
527/1788 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa huvittavaa/kornia, kun Maajussit Morsian Facebook-sivulle oli joku nainen (se teksti on jo kadonnut sieltä facesta, ilmeisesti itse poistanut) oli kirjoittanut tyyliin "ähäkutti ettei se Miia onneksi valinnut mun ex:ää..."

Vierailija
528/1788 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minunkin mielestäni on vähintäänkin tavallista viehättyä nuorena ihmisenä enemmän normaalipainoisista ja hoikista kuin ylipainoisista. Normaalipaino noin yleisesti ottaen kertoo ihmisen terveydestä. Tietenkin hoikkakin voi sairastua tai hänellä voi olla perussairauksia, mutta kuten jo kirjoitin, niin yleisesti ottaen normaalipaino korreloi terveyttä, hyviä elämäntapoja ja esimerkiksi hedelmällisyyttä.

Makuja on tietenkin erilaisia ja toiset tykkää isompikokoisista, mutta on kyllä turhaa sanoa pinnalliseksi, jos nuori lisääntymisikäinen ihminen viehättyy enemmän hoikista.

Vierailija
529/1788 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Miialla ja Heidillä on tapana jyrätä miehet niin ei ihme että ovat sinkkuja.

Kyllä minusta on tosi outoa, ettei Heidi muistanut miestä, jonka kanssa on käynyt treffeillä? Tosi outoa. Olivat käyneet kahvilla/ teellä joten sellaisen muistaa , varsinkin kun oli väliä vain n kolme vuotta.

Vierailija
530/1788 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minunkin mielestäni on vähintäänkin tavallista viehättyä nuorena ihmisenä enemmän normaalipainoisista ja hoikista kuin ylipainoisista. Normaalipaino noin yleisesti ottaen kertoo ihmisen terveydestä. Tietenkin hoikkakin voi sairastua tai hänellä voi olla perussairauksia, mutta kuten jo kirjoitin, niin yleisesti ottaen normaalipaino korreloi terveyttä, hyviä elämäntapoja ja esimerkiksi hedelmällisyyttä.

Makuja on tietenkin erilaisia ja toiset tykkää isompikokoisista, mutta on kyllä turhaa sanoa pinnalliseksi, jos nuori lisääntymisikäinen ihminen viehättyy enemmän hoikista.

Juuri näin. Toisaalta ihmetyttää tuon ykkösvalinnan kauneuden kehuminen täällä. Ei tämä nuori nainen mitenkään kaunis ole mutta onhan hänellä yllään nätti mekko ja ylipainoa ei ole vaikka olemus onkin vähän pönäkkä. 

Vierailija
531/1788 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Miialla ja Heidillä on tapana jyrätä miehet niin ei ihme että ovat sinkkuja.

Kyllä minusta on tosi outoa, ettei Heidi muistanut miestä, jonka kanssa on käynyt treffeillä? Tosi outoa. Olivat käyneet kahvilla/ teellä joten sellaisen muistaa , varsinkin kun oli väliä vain n kolme vuotta.

Sitä moni ihmettelee ja ihmettelen minäkin. Olen Heidin kanssa samanikäinen ja käynyt elämäni aikana n. 40 treffeillä. Kyllä minä muistan treffikumppanieni nimet ja ulkonäöt ja kaikkea muutakin mitä ollaan tehty tai juteltu, ihan heidätkin, joiden kanssa tapaaminen on kestänyt vain puolisen tuntia. Ja minun treffeistäni on aikaa enemmän kuin kolme tai neljä vuotta. Mutta kaikilla ihmisillä ei ole hyvä kasvomuisti. On sellaisia neurologisia syndroomia, esim. asperger, joka vaikuttaa kasvomuistiin. Eikös Ruotsin kruununprinsessalla Victoriallakin ole jokin kasvosokeus?

Vierailija
532/1788 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä moni ihmettelee ja ihmettelen minäkin. Olen Heidin kanssa samanikäinen ja käynyt elämäni aikana n. 40 treffeillä. Kyllä minä muistan treffikumppanieni nimet ja ulkonäöt ja kaikkea muutakin mitä ollaan tehty tai juteltu, ihan heidätkin, joiden kanssa tapaaminen on kestänyt vain puolisen tuntia. Ja minun treffeistäni on aikaa enemmän kuin kolme tai neljä vuotta. Mutta kaikilla ihmisillä ei ole hyvä kasvomuisti. On sellaisia neurologisia syndroomia, esim. asperger, joka vaikuttaa kasvomuistiin. Eikös Ruotsin kruununprinsessalla Victoriallakin ole jokin kasvosokeus?

Minä en muista ihmisten kasvoja. Pari vuotta sitten kävin treffeillä alle kymmenen kertaa, mutta en tunnistaisi enää näitä nopeasti treffaamiani miehiä, vaikka vastaan kävelisivät. En myöskään muista tuttuja reittejä, joita ajelen harvakseltaan autolla tai pyörällä. Aina saan miettiä, mistä tienhaarasta pitääkään kääntyä. Ihmisille jäävät eri asiat eri tavoin mieleen. 

Vierailija
533/1788 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi ja Aleksi ovat kiinnostavia, heitä seuraan mielenkiinnolla jatkossa. Miia on jotenkin ärsyttävä, eivätkä ne hänen valitsemansa miehet olleet hääppöisiä, ei komeita, eikä kiinnostavia. Jouni taas hihitteli niin paljon, että toivottavasti jatkossa osaa puhuakin jotain, eikä vaan nauraa koko ajan sanomatta mitään järkevää.

Vierailija
534/1788 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en muista ihmisten kasvoja. Pari vuotta sitten kävin treffeillä alle kymmenen kertaa, mutta en tunnistaisi enää näitä nopeasti treffaamiani miehiä, vaikka vastaan kävelisivät. En myöskään muista tuttuja reittejä, joita ajelen harvakseltaan autolla tai pyörällä. Aina saan miettiä, mistä tienhaarasta pitääkään kääntyä. Ihmisille jäävät eri asiat eri tavoin mieleen. 

Jos ei muista kasvoja niin muistaa äänen, eleitä, olemuksen kävelytyylin ja jne. Yleensä ihminen muistetaan silmistään vaikka olisi vuosikymmeniä kulunut.

Vierailija
535/1788 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä 'en halua liian kilttiä miestä' tai että olen niin räväkkä tyyppi, että 'jonkun pitää sanoa että ole akka hiljaa' kuulostaa loppujen lopuksi vähän epäkäytännölliseltä. Räväkkä + räväkkä voi olla aika epäsopiva yhtälö.... 'olen niin kovis että jonkun pitää laittaa mut kuriin' ei kuulosta oikein hyvältä

Tämä särähti pahasti minunkin korvaan. Enpä enää ihmettele, miksei Miia ole löytänyt elämänkumppania. Haluaa selvästikin hakata päätään seinään, kun ei tuon vertaa ole elämänkokemusta ja ymmärrystä. Luultavasti Miia pudotti ensimmäisessä karsinnassa juuri sen parhaan miehen pois. Hänelle olisi sopinut rauhallisempi ja tasapainoittava persoona pariksi.

Vierailija
536/1788 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo Heidin kommentit pudotetuista oli kyllä myös aika outoja ”ei ollut tarpeeksi parisuhdekokemusta eikä kokemusta eläimistä”. Ei mitään tunteiden tai kipinän puutteesta. Ihan kuin olisi työhaastattelua pitänyt.

Minusta ihan ok. Kyllä tuon ikäinen nainen osaa ajatella jo järkevästi. Mitä hän olisi jollain taiteilijalla tehnyt;

Itsellään jalat maassa ja miehellä jossain pilvissä.

Vierailija
537/1788 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tämä on melko outo juttu. Kävihän se mies meillä ja ei se tosiaan mitään koiraa ollut ostamassa, kahvitkin juotiin. Sitten on muutamia kertoja soiteltu, mutta sitten työkiireet veivät mukanaan:-O Ei aluksi muistikuvaa ollenkaan, mutta jatkoon meni.. Ei taida todellisia kandidaateeja montaa olla...

Vierailija
538/1788 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusamon-kävijä kirjoitti:

Tunnen Kuusamon Miian. On viehättävä kokki ja eräopas, osaa korjata kaiken moottorikelkoista lähtien. Toivon hänelle kaikkea hyvää miehen etsinnässä!

Myöhässä...

Vierailija
539/1788 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkään tämän kauden jussittarista, mutta nuo jussit ovat kyllä mitäänsanomattomia. Heidi on varsinkin ihana. Jotenkin tosi vaivaannuttavaa katsottavaa tämä on kuitenkin tähän saakka ollut, tunnelma on oudon jäykkä ja kiusallinen.

Johtuu varmaan osittain ainaki noista koronarajoituksista, ei saa halata tai kätellä tai mitään muuta luontaista. Yhtäkkiä vaan tossa lopussaki "heippa" ja kävellään pois. Tai jäykästi heilautetaan kättä.

Kyllä, varsinkin tuo lopun kylmä hyvästijättö tekee ohjelmasta kolkon oloisen. Eikö olisi voitu sopia, että maajussi/jussitar sanoo yhteen putkeen kaikkien nimet, jotka pudotetaan, ja sitten nämä tulevat yhdessä hänen eteensä ja hän hyvästelee heidät siinä muutamalla sanalla.

Tuon olisi voinut kyllä tyylikkäämmin tehdä... "Ensimmäisenä tippuu" tai "kuka lähtee ensimmäisenä" oli aika raadollista ilmaisua

Totta. Siitä tuli vaikutelma, että "ensimmäinen" on kaikista huonoin ehdokas. Noloa.

Vierailija
540/1788 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei muista kasvoja niin muistaa äänen, eleitä, olemuksen kävelytyylin ja jne. Yleensä ihminen muistetaan silmistään vaikka olisi vuosikymmeniä kulunut.

Ei pidä paikkaansa. Minulle on monta kertaa tullut vastaan tilanne, jossa en ole tunnistanut ihmistä, joka on tullut juttelelmaan kanssasi tuttavallisesti. Muutaman kerran olen kysynyt, missä olemme tavanneet aiemmin ja sen jälkeen olen muistanut kyseisen tilanteen (kurssin opettaja), mutten edelleenkään muistanut kasvoja. Eräässä tapauksessa en kehdannut paljastaa, ettei minulla ollut minkäänlaista muistikuvaa ko. henkilöstä, mutta keskustelun edetessä päättelin, että olimme kohdanneet joskus samassa  pienessä harrastusryhmässä. En vain kertakaikkiaan edelleenkään muista tuota henkilöä, mutta myöhemmin tuli mieleen hänen kaverinsa kyseisestä harrastuksesta. On käynyt myös toisin päin eli minua ei ole muistettu, vaikka aikanaan tavattiin harrastuksen yhteydessä monta kertaa viikossa ja juteltiin silloin paljon keskenämme. Enkä ole muuttunut näiden vuosien välillä tunnistamattomaksi. Siitä kertoo se, kun yksi mies huudahti lukion luokkakokoukseen mennessäni (yli 20 vuoden jälkeen), että olen ihan samanlainen kuin lukiossa ollessani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän