Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian 2020 -keskustelu

Vierailija
16.03.2020 |

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tassa-ovat-uudet-maajussille-morsia…

Jussit ja jussittaret julkaistu, ja illalla sitten tulee jakso tv:stä ulos. Onko tuttuja mukana?

Kommentit (1788)

Vierailija
481/1788 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis häh, mies hylkyyn koska "ei oo kokemusta eläimistä"?

No eikä menny sen takia, kun se oli vaan fiksumpi ja kohteliaampi tapa sanoa, ettei kiinnostanut yhtään. Toisin kun ne ekan jakson idiootit H sentään mietti mitä telkkarissa on fiksua sanoa, ettei lyttää toisia.

Vierailija
482/1788 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan viitsinyt sanoa, että en pidä taiteilijasieluista ja toiselle tuo sinun pakasta vedetty takki ei sinua pelasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/1788 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mitä outoa tässä on? Jos olisi esim. maitotilallinen mies, joka karsisi naisen sillä perusteella, ettei ole kokemusta eläintenhoidosta, tuskin ihmettelisit. Vai?

No ihmettelisin. Mulle vastaava kuin olis oon esim toimistotyössä oleva nainen ja karsisin sillä perusteella, et ei oo kokemusta powerpointista, tai kapellimestari joka haluaa että puolisonkin pitää soittaa jotakin. Avoin mieli riittäis itselleni.

Kai nää sit ettii työntekijää eikä rakastajaa.

Ohjelma on Maajussille morsian. Jos maajussin elinkeinoon ja elinpiiriin kuuluu eläimet, se on aivan eri asia kuin mainitsemasi. Jos et tätä ymmärrä, ei voi mitään.

Esim. eläimille tai pölylle allerginen ei voisi tulla puolisona kuuloonkaan.

Kun eläimiä on paljon ja ne elävät yhdessä ihmisten kanssa (ei eläinsuojissa), on tärkeää, että kumppani hyväksyy ne myös perheenjäseniksi.

Omat vertauksesi ovat täysin eri maailmasta.

Vierailija
484/1788 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä 'en halua liian kilttiä miestä' tai että olen niin räväkkä tyyppi, että 'jonkun pitää sanoa että ole akka hiljaa' kuulostaa loppujen lopuksi vähän epäkäytännölliseltä. Räväkkä + räväkkä voi olla aika epäsopiva yhtälö.... 'olen niin kovis että jonkun pitää laittaa mut kuriin' ei kuulosta oikein hyvältä

Niin, minäkin aloin miettimään, että jos toinen tykkää puhua pulputtaa, niin miksi siihen pitää puolison sanoa ole hiljaa.

Minä luulen, että tarkoittavat sellaista jalat maassa seisovaa ja oman arvonsa tuntevaa vakaata miestä, kuvailevat vaan vähän väärin räväkäksi.

Oma mies on oma vastakohtani sikäli, että on hiljaisempi ja jotenkin tosi vakaa ja turvallinen, ei lainkaan ailahteleva tuittupää. Mutta on niin rauhallisen itsevarma, että minäkin rauhoitun hänen läsnäollessaan selvästi. Mun on tosi turvallista olla kun tiedän, että hän ei hyväksyisi mitään törkeää käytöstä, enkä minäkään. Vaikka olen temperamenttinen, meillä ei juuri riidellä, koska mies ei "alennu" riitelyyn. Asiat keskustellaan ja hän on aina valmis puhumaan asiat halki, mutta ei oma-aloitteisesti useinkaan.

Kait se kaiken ydin on toisen arvostus ja kunnioitus, en halua hänen rauhaansa pilata jatkuvalla tuittuilulla, eikä hänkään sitten minua moiti, jos joskus kiehahtaa yli. Päinvastoin, yleensä alkaa nauramaan herttaisesti. :D

Vierailija
485/1788 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eeva ja Jasmin ovat miesten morsianehdokkaista fiksuimmat. Harmi, ettei Jouni antanut Eevalle mahdollisuutta.

Vierailija
486/1788 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kelvannut naisille kiltit ja ujot miehet. Siinä näettw millaisia Suominaiset ovat.

Ajattelinkin, että toivottavasti palstamiehet katsovat tämän jakson ja ottavat opikseen. Ei, ei todellakaan itselleni olisi kelvannut Mian ensimmäinen eikä Heidin toinen. Enkä näe yhtään mitään pahaa siinä, että halusin miehen, joka on sanavalmis, hauska, seurallinen, uskaltaa heittäytyä, ei jännitä ja laittaa itsensä peliin.

Minusta se on aika hyvä peruste etsiä ihmistä, jonka kanssa on helppo ja mukava olla.

Tykkäätkö myös ottaa pataan? Sehän on jännittävää.

En, en tietenkään. Väitätkö vakavissasi, että jos mies ei ole "kiltti" ja ujo niin hän on väkivaltainen? Oma kokemukseni todistaa ihan toista. Puolisoni on hauska, sanavalmis, kaikkea muuta kuin ujo, ja samaan aikaan huolehtivaisin ja ihanin mies, jonka olen koskaan kohdannut.

Koetapa aikuistua.

Turvakodista varmaan kirjoitat. Mikäpä yleensä kiltin vastakohta on? Niinpä.

Koirat ovat kilttejä, lapsestakin voi sanoa että hän on kiltti. En ikimaailmassa olisi miehen kanssa, joka käyttää itsestään sanaa kiltti.

Mies voi olla huolehtivainen, rakastava, avoin ja samaan aikaan hauska, heittäytyvä, supliikki, sosiaalinen ja ulospäinsuuntautunut.

Mutta jatka sinä yksinäistä elämääsi, minä menen tänäänkin tuon sanavalmiin, hauskan, seurallisen ja seksikkään mieheni viereen.

Mene vain. Sitten aamulla mustan silmän kanssa lekuriin. UUH miten seksikästä!

Vierailija
487/1788 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tahkonnut nettitreffejä jo jonkun aikaa eikä siellä kyllä tuollaisia helmiä ole kuin Miian miehet. Mutta toisaalta minulla kyllä kirjallinen ulosanti vaikuttaa myös, eli tiedä sitten millaisia profiileja nämä laatisivat. Kivoja kirjeitä kyllä sen perusteella mitä nyt näytettiin. Mutta minä skippaan kaikki tupakoivat, tatuoidut, pinnallisen oloiset ja salihirmut nyt ainakin. Yllättävän moni mies myös horisee horoskoopistaan "olen tyypillinen kaksonen/härkä/leijona jaadijaa". Juu ei kiitos. Sorry meni vähän ohi aiheen.

Samaa mieltä. Miian ehdokkaat olivat harvinaisen laadukkaita, ei tuommoisia miehiä tule deittiprofiileissa vastaan. Miksi ovat sinkkuja?!

Mitä laadukasta niissä oli?

Ainoa, jonka kanssa itse olisin voinut edes ajatella lähteväni treffeille oli se tumma mies, jolla oli parta ja jonka Mia tiputti eikä hänkään nyt mitenkään erityisesti viehättänyt.  Mutta muut ihan "mahdottomia" tapauksia mulle.

Vierailija
488/1788 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole aiempia kausia katsonut, mutta onko tässä odotettavissa ollenkaan kunnon draamaa. Tää on niiiiiin pliisua.. hihittelyä, pieniä ihastumista ja pettymyksiä. Krooh pyyh..

Vierailija
489/1788 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa että ihmiset tykkää erilaisista. Joku tykkää siitä että mies sanoo että ole akka hiljaa, joten vähän tylympikin äijä saattaa olla aarre jollekin. Joskus ihmetellyt, millaisia puolisoita ihmiset katseleekin, mutta varmaan usein juuri sellaisia mitä haluavat.

Minä ymmärrän sen, että liian vässykkä ihminen saattaa olla vastuuntunnoton vapaamatkustaja. Mutta hitto vie jos mulle joku sanoisi että akka ole hiljaa niin siinä mentäisiin pimeälle puolelle niin että heilahtaa. No huumorilla voi sanoa melkein mitä tahansa, mutta jos olisi edes puoliksi tosissaan niin suhde ei olisi pitkäikäinen. Haluaisin että pysytään toisiaan kunnioittavina eikä laskeuduta tuolle linjalle. Tiedän, että minä en häviäisi sitä kilpaa, mutta en pitäisi itsestäni sellaisena.

Vierailija
490/1788 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tahkonnut nettitreffejä jo jonkun aikaa eikä siellä kyllä tuollaisia helmiä ole kuin Miian miehet. Mutta toisaalta minulla kyllä kirjallinen ulosanti vaikuttaa myös, eli tiedä sitten millaisia profiileja nämä laatisivat. Kivoja kirjeitä kyllä sen perusteella mitä nyt näytettiin. Mutta minä skippaan kaikki tupakoivat, tatuoidut, pinnallisen oloiset ja salihirmut nyt ainakin. Yllättävän moni mies myös horisee horoskoopistaan "olen tyypillinen kaksonen/härkä/leijona jaadijaa". Juu ei kiitos. Sorry meni vähän ohi aiheen.

Samaa mieltä. Miian ehdokkaat olivat harvinaisen laadukkaita, ei tuommoisia miehiä tule deittiprofiileissa vastaan. Miksi ovat sinkkuja?!

Mitä laadukasta niissä oli?

Ainoa, jonka kanssa itse olisin voinut edes ajatella lähteväni treffeille oli se tumma mies, jolla oli parta ja jonka Mia tiputti eikä hänkään nyt mitenkään erityisesti viehättänyt.  Mutta muut ihan "mahdottomia" tapauksia mulle.

Et ole tainnut nettitreffeillä pyöriä? Miian miehet olivat suht nuoria, komeita, miehekkäitä, täyspäisen oloisia, normaalisti pukeutuvia, ei tatuoituja (ainakaan näkyvästi) urheilullisen oloisia ja siistejä. Heidin ehdokkaat taas oli just niitä, joihin nelikymppinen sinkkunainen ainakin pääkaupunkiseudulla törmää.

Vierailija
491/1788 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon "voimakastahtoinen nainen tarvitsee samanlaisen miehen, ettei jyrää sitä", höpöhöpö!!

Itse olen juuri tuollainen nainen, mutta mulla on maailman kiltein mies ja hyvin toimii, koska mieheni myötä olen oppinut rauhoittumaan ja kuuntelemaan toisenkin mielipiteitä ja ajatuksia.

Että ihan vaan naiset kehittäkää itseänne, älkää vaatiko kummallisia kriteerejä vastapuolelta.

Vierailija
492/1788 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo voimakkuus ja jyrääminen on vain tuollainen akkain kiertoilmaus dominoivuudelle. Naisille sitä pitää olla, mutta minkä verran, niin se riippuu vähän naisesta.

Vierailija
494/1788 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkään tämän kauden jussittarista, mutta nuo jussit ovat kyllä mitäänsanomattomia. Heidi on varsinkin ihana. Jotenkin tosi vaivaannuttavaa katsottavaa tämä on kuitenkin tähän saakka ollut, tunnelma on oudon jäykkä ja kiusallinen.

Johtuu varmaan osittain ainaki noista koronarajoituksista, ei saa halata tai kätellä tai mitään muuta luontaista. Yhtäkkiä vaan tossa lopussaki "heippa" ja kävellään pois. Tai jäykästi heilautetaan kättä.

Kyllä, varsinkin tuo lopun kylmä hyvästijättö tekee ohjelmasta kolkon oloisen. Eikö olisi voitu sopia, että maajussi/jussitar sanoo yhteen putkeen kaikkien nimet, jotka pudotetaan, ja sitten nämä tulevat yhdessä hänen eteensä ja hän hyvästelee heidät siinä muutamalla sanalla.

Juuri noin. Olisi parempi luetella putkeen kaikki lähtijät, eikä tiputella yksitellen.

Vierailija
495/1788 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aleksi ja Jouni tuntuu valinneen kumppaninsa. Se blondi silmälasipäinen vaan tuntuu olevan väärässä ohjelmassa, en usko, että oikeasti viihtyisi Ranualla maatalon emäntänä. Toivottavasti olen väärässä, maajussi vaikutti olevan jo täysin ihastunut.

Kiva, että Miialla oli kaikki miehet oikeanlaisia juuri hänelle. Kenestäkään ei tarvitse epäillä ettei olisi oikeasti Miiasta kiinnostunut. Ihan Miian näköisiä myöskin. 

Heidi ei varmasti löydä ketään, tylsää seurattavaa, vaikka muuten tykkäänkin hänestä.

Vierailija
496/1788 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Miialla ja Heidillä on tapana jyrätä miehet niin ei ihme että ovat sinkkuja.

Vierailija
497/1788 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelman nimi on kyllä typerä ja osallistujia halventava, mutta sitä on kai myöhäistä enää vaihtaa, ja on siihen tietysti jo totuttu.   Olisiko joku "Kumppaniksi maalle" ollut asiallisempi?

Vierailija
498/1788 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miesten valinnat täysin ulkonäköpohjalta! xD

Hoikat ja pitkätukkaiset jatkoon.

Joo tämä oli lähes huvittavaa!

Kun pullea tyttö käveli huoneeseen, mies kommentoi: "Oli jotenkin sellanen virallinen, ei niin kotoisa tunnelma, jokin siinä vain ei mätsänny..."

Hoikka tyttö tulee huoneeseen: " Sulla oli alusta asti se kiinnostavin kirje. "

Aika läpinäkyvää itsensä ja muiden huijaamista. 

Mitä sitten kun joku päivä se oma ihana hoikka kuumis lihookin? Ulkonäkö voi monista syistä muuttua elämän mittaan. 

Vierailija
499/1788 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika laaja ikähaitari oli Miian pikatreffeille kelpuuttamilla: parikymppinen ja viisikymppinen. Itse olen samanikäinen kuin Miia ja parikymppisiä poitsuja en kyllä olisi harkinnutkaan.

Vierailija
500/1788 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miesten valinnat täysin ulkonäköpohjalta! xD

Hoikat ja pitkätukkaiset jatkoon.

Joo tämä oli lähes huvittavaa!

Kun pullea tyttö käveli huoneeseen, mies kommentoi: "Oli jotenkin sellanen virallinen, ei niin kotoisa tunnelma, jokin siinä vain ei mätsänny..."

Hoikka tyttö tulee huoneeseen: " Sulla oli alusta asti se kiinnostavin kirje. "

Aika läpinäkyvää itsensä ja muiden huijaamista. 

Mitä sitten kun joku päivä se oma ihana hoikka kuumis lihookin? Ulkonäkö voi monista syistä muuttua elämän mittaan. 

Mutta ne lapset on jo tehty siinä vaiheessa, ja muututtu kumpikin.  Eikös se hoikkuuden ihannointi perustu siihen vyötärö-lantio suhteeseen, jolla katsotaan olevan joku hedelmällisyyttä osoittava biologinen tai vaistonvarainen pohjamerkitys...?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän