Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian 2020 -keskustelu

Vierailija
16.03.2020 |

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tassa-ovat-uudet-maajussille-morsia…

Jussit ja jussittaret julkaistu, ja illalla sitten tulee jakso tv:stä ulos. Onko tuttuja mukana?

Kommentit (1788)

Vierailija
461/1788 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tahkonnut nettitreffejä jo jonkun aikaa eikä siellä kyllä tuollaisia helmiä ole kuin Miian miehet. Mutta toisaalta minulla kyllä kirjallinen ulosanti vaikuttaa myös, eli tiedä sitten millaisia profiileja nämä laatisivat. Kivoja kirjeitä kyllä sen perusteella mitä nyt näytettiin. Mutta minä skippaan kaikki tupakoivat, tatuoidut, pinnallisen oloiset ja salihirmut nyt ainakin. Yllättävän moni mies myös horisee horoskoopistaan "olen tyypillinen kaksonen/härkä/leijona jaadijaa". Juu ei kiitos. Sorry meni vähän ohi aiheen.

Samaa mieltä. Miian ehdokkaat olivat harvinaisen laadukkaita, ei tuommoisia miehiä tule deittiprofiileissa vastaan. Miksi ovat sinkkuja?!

Vierailija
462/1788 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kelvannut naisille kiltit ja ujot miehet. Siinä näettw millaisia Suominaiset ovat.

Ajattelinkin, että toivottavasti palstamiehet katsovat tämän jakson ja ottavat opikseen. Ei, ei todellakaan itselleni olisi kelvannut Mian ensimmäinen eikä Heidin toinen. Enkä näe yhtään mitään pahaa siinä, että halusin miehen, joka on sanavalmis, hauska, seurallinen, uskaltaa heittäytyä, ei jännitä ja laittaa itsensä peliin.

Minusta se on aika hyvä peruste etsiä ihmistä, jonka kanssa on helppo ja mukava olla.

Tykkäätkö myös ottaa pataan? Sehän on jännittävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/1788 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis häh, mies hylkyyn koska "ei oo kokemusta eläimistä"?

Vierailija
464/1788 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä 'en halua liian kilttiä miestä' tai että olen niin räväkkä tyyppi, että 'jonkun pitää sanoa että ole akka hiljaa' kuulostaa loppujen lopuksi vähän epäkäytännölliseltä. Räväkkä + räväkkä voi olla aika epäsopiva yhtälö.... 'olen niin kovis että jonkun pitää laittaa mut kuriin' ei kuulosta oikein hyvältä

Sekoitat nyt voimakkaan, jämäkän luonteen kovuuteen. Jos toinen on kovin hissukka ja toinen räiskyvä, yhteiselämä muodostuu kiusalliseksi.

Vierailija
465/1788 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, mitä outoa tässä on? Jos olisi esim. maitotilallinen mies, joka karsisi naisen sillä perusteella, ettei ole kokemusta eläintenhoidosta, tuskin ihmettelisit. Vai?

Vierailija
466/1788 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, Heidillä on kymmenien koirien lisäksi lampaita, kanoja, kaneja ja viisi kissaa. Voisi olla aika hankalaa, jos kumppanilla ei olisi mitään kokemusta eläimistä eikä sietäisi niitä ollenkaan.

Vierailija
467/1788 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidin turvaverkko. Molemmista samat selitykset. Kohteliaisuus muuttui vähän hölmöilyksi. Olisi vaan sanonut, että ei sytyttänyt. 

Vierailija
468/1788 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kelvannut naisille kiltit ja ujot miehet. Siinä näettw millaisia Suominaiset ovat.

Ajattelinkin, että toivottavasti palstamiehet katsovat tämän jakson ja ottavat opikseen. Ei, ei todellakaan itselleni olisi kelvannut Mian ensimmäinen eikä Heidin toinen. Enkä näe yhtään mitään pahaa siinä, että halusin miehen, joka on sanavalmis, hauska, seurallinen, uskaltaa heittäytyä, ei jännitä ja laittaa itsensä peliin.

Minusta se on aika hyvä peruste etsiä ihmistä, jonka kanssa on helppo ja mukava olla.

En, en tietenkään. Väitätkö vakavissasi, että jos mies ei ole "kiltti" ja ujo niin hän on väkivaltainen? Oma kokemukseni todistaa ihan toista. Puolisoni on hauska, sanavalmis, kaikkea muuta kuin ujo, ja samaan aikaan huolehtivaisin ja ihanin mies, jonka olen koskaan kohdannut.

Koetapa aikuistua.

Vierailija
469/1788 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, en tietenkään. Väitätkö vakavissasi, että jos mies ei ole "kiltti" ja ujo niin hän on väkivaltainen? Oma kokemukseni todistaa ihan toista. Puolisoni on hauska, sanavalmis, kaikkea muuta kuin ujo, ja samaan aikaan huolehtivaisin ja ihanin mies, jonka olen koskaan kohdannut.

Koetapa aikuistua.

Turvakodista varmaan kirjoitat. Mikäpä yleensä kiltin vastakohta on? Niinpä.

Vierailija
470/1788 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko ihminen olla LIIAN kiltti...?

Vierailija
471/1788 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koetapa aikuistua.

Aaveellä "kiltti" tarkoittaa katkeraa piiloaggressiivista pommia, joka ei ole saanut naista.

Vierailija
472/1788 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on innokkaita moderoijia tänään. Kokeilen meneekö tämä viesti läpi...

Vierailija
473/1788 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa eri maailmasta Miian 51-vuotias ja Heidin saman ikäiset. Jotenkin jännä :D

Vierailija
474/1788 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä 'en halua liian kilttiä miestä' tai että olen niin räväkkä tyyppi, että 'jonkun pitää sanoa että ole akka hiljaa' kuulostaa loppujen lopuksi vähän epäkäytännölliseltä. Räväkkä + räväkkä voi olla aika epäsopiva yhtälö.... 'olen niin kovis että jonkun pitää laittaa mut kuriin' ei kuulosta oikein hyvältä

No itselläni se toimii juuri noin. Tarvitsen vahvan, hyväitsetuntoisen miehen miehen, koska hiljaiset ja ns.nössömmät jyrään. Osaan olla todella v*ttumoinen enkä voi sietää hiiren luontoisia "Anteeksi, että olen olemassa"-ihmisiä, oli sitten mies tai nainen.

Kun mies osaa/uskaltaa sanoa vastaan, niin osaan rauhoittua.

Ja kyllä, myö tämmöset naiset, jotka kaivataan semmosta ns.kunnon Miestä osataan olla kyllä aika hankalia luonteita. Räväkkyys tarkoittaa useimmiten juuri sitä, valitettavasti.

Vierailija
475/1788 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tahkonnut nettitreffejä jo jonkun aikaa eikä siellä kyllä tuollaisia helmiä ole kuin Miian miehet. Mutta toisaalta minulla kyllä kirjallinen ulosanti vaikuttaa myös, eli tiedä sitten millaisia profiileja nämä laatisivat. Kivoja kirjeitä kyllä sen perusteella mitä nyt näytettiin. Mutta minä skippaan kaikki tupakoivat, tatuoidut, pinnallisen oloiset ja salihirmut nyt ainakin. Yllättävän moni mies myös horisee horoskoopistaan "olen tyypillinen kaksonen/härkä/leijona jaadijaa". Juu ei kiitos. Sorry meni vähän ohi aiheen.

Samaa mieltä. Miian ehdokkaat olivat harvinaisen laadukkaita, ei tuommoisia miehiä tule deittiprofiileissa vastaan. Miksi ovat sinkkuja?!

Heidin harmaapää pukumies ainoa järkevän oloinen mies, hillitty, katselee vakaasti ja suoraan naista, ei alennu läähättelemään, hahahahah. Ärsyttää tuollaiset ihme lässyttäjä ukot, imelät, ryhdittömät tossukat, jotka vonkaavat ja ovat ihan sekaisin naisesta.

Vierailija
476/1788 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koetapa aikuistua.

Koirat ovat kilttejä, lapsestakin voi sanoa että hän on kiltti. En ikimaailmassa olisi miehen kanssa, joka käyttää itsestään sanaa kiltti.

Mies voi olla huolehtivainen, rakastava, avoin ja samaan aikaan hauska, heittäytyvä, supliikki, sosiaalinen ja ulospäinsuuntautunut.

Mutta jatka sinä yksinäistä elämääsi, minä menen tänäänkin tuon sanavalmiin, hauskan, seurallisen ja seksikkään mieheni viereen.

Vierailija
477/1788 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mitä outoa tässä on? Jos olisi esim. maitotilallinen mies, joka karsisi naisen sillä perusteella, ettei ole kokemusta eläintenhoidosta, tuskin ihmettelisit. Vai?

No ihmettelisin. Mulle vastaava kuin olis oon esim toimistotyössä oleva nainen ja karsisin sillä perusteella, et ei oo kokemusta powerpointista, tai kapellimestari joka haluaa että puolisonkin pitää soittaa jotakin. Avoin mieli riittäis itselleni.

Kai nää sit ettii työntekijää eikä rakastajaa.

Vierailija
478/1788 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, minäkin aloin miettimään, että jos toinen tykkää puhua pulputtaa, niin miksi siihen pitää puolison sanoa ole hiljaa.

Vierailija
479/1788 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko naisilla kuusi treffikumppania ja miehillä seitsemän? Jäiköhän osa tulematta vai eikö sopivia ehdokkaita ollut tarpeeksi? Ainakin Miia sai paljon kirjeitä.

Vierailija
480/1788 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, Heidillä on kymmenien koirien lisäksi lampaita, kanoja, kaneja ja viisi kissaa. Voisi olla aika hankalaa, jos kumppanilla ei olisi mitään kokemusta eläimistä eikä sietäisi niitä ollenkaan.

Lisäsit itse tuon "eikä sietäisi niitä". Kyse kun oli vaan kokemuksesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme