Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian 2020 -keskustelu

Vierailija
16.03.2020 |

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tassa-ovat-uudet-maajussille-morsia…

Jussit ja jussittaret julkaistu, ja illalla sitten tulee jakso tv:stä ulos. Onko tuttuja mukana?

Kommentit (1788)

Vierailija
441/1788 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sääliksi käy Heidiä. Viimeinen ehdokas ainoa, joka voisi sopia.

Kyllä minusta sekin mies, josta Heidi sanoi, että hänellä on suuri sydän, vaikutti ihan mukavalta. Samoin tämä, jonka kanssa Heidi oli ollut treffintapaisilla jo aiemmin. En nyt arvostele pelkän ulkonäön perusteella, vaan fiilispohjalta.

Vierailija
442/1788 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jouni ja Aleksi lähettivät rumimmat ja pulskimmat pois. Samoin räikeät hiukset. Surprise? Not.

Rillipäät kotiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/1788 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan kotiinlähtijä ei menettänyt mitään😁

Vierailija
444/1788 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miian 51v ehdokas on aika varma itsestään että tulee ”voittamaan”.

Vierailija
445/1788 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se Miian pudottama tumma hiuksinen mies oli super söpö ja ihanan oloinen.

Mistä te näette jo sen seuraavan jakson? :-o

Vierailija
446/1788 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoja miehiä Heidille ehdolla. Ex- treffimies etunenässä.

Yksi oli ainakin uudella takilla liikenteessä kun ei malttanut sitä pois ottaa eikä kauluksiakaan taittaa..

Vierailija
447/1788 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miten niin? Tuossahan ne lopussa pudotettiin. 

Vierailija
448/1788 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamman pullapoika varmaan täysin uudessa tilanteessa, ihan kuin olisi pisuli vähän noussut nuppiin.

Vierailija
449/1788 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään tämän kauden jussittarista, mutta nuo jussit ovat kyllä mitäänsanomattomia. Heidi on varsinkin ihana. Jotenkin tosi vaivaannuttavaa katsottavaa tämä on kuitenkin tähän saakka ollut, tunnelma on oudon jäykkä ja kiusallinen.

Johtuu varmaan osittain ainaki noista koronarajoituksista, ei saa halata tai kätellä tai mitään muuta luontaista. Yhtäkkiä vaan tossa lopussaki "heippa" ja kävellään pois. Tai jäykästi heilautetaan kättä.

Vierailija
450/1788 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuossahan ne just lähetti porukkaa kotiin.

Vierailija
451/1788 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkään tämän kauden jussittarista, mutta nuo jussit ovat kyllä mitäänsanomattomia. Heidi on varsinkin ihana. Jotenkin tosi vaivaannuttavaa katsottavaa tämä on kuitenkin tähän saakka ollut, tunnelma on oudon jäykkä ja kiusallinen.

Johtuu varmaan osittain ainaki noista koronarajoituksista, ei saa halata tai kätellä tai mitään muuta luontaista. Yhtäkkiä vaan tossa lopussaki "heippa" ja kävellään pois. Tai jäykästi heilautetaan kättä.

Kyllä, varsinkin tuo lopun kylmä hyvästijättö tekee ohjelmasta kolkon oloisen. Eikö olisi voitu sopia, että maajussi/jussitar sanoo yhteen putkeen kaikkien nimet, jotka pudotetaan, ja sitten nämä tulevat yhdessä hänen eteensä ja hän hyvästelee heidät siinä muutamalla sanalla.

Vierailija
452/1788 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tahkonnut nettitreffejä jo jonkun aikaa eikä siellä kyllä tuollaisia helmiä ole kuin Miian miehet. Mutta toisaalta minulla kyllä kirjallinen ulosanti vaikuttaa myös, eli tiedä sitten millaisia profiileja nämä laatisivat. Kivoja kirjeitä kyllä sen perusteella mitä nyt näytettiin. Mutta minä skippaan kaikki tupakoivat, tatuoidut, pinnallisen oloiset ja salihirmut nyt ainakin. Yllättävän moni mies myös horisee horoskoopistaan "olen tyypillinen kaksonen/härkä/leijona jaadijaa". Juu ei kiitos. Sorry meni vähän ohi aiheen.

Vierailija
453/1788 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mamman pullapoika varmaan täysin uudessa tilanteessa, ihan kuin olisi pisuli vähän noussut nuppiin.

Naisten olisi pitänyt viihdyttää häntä ja olla kovin puheliaita, vaikka itse tyyppi sanoo, että päässä sutii, että keksi jotakin sanottavaa.

Vierailija
454/1788 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen Nokia-insinööri Heidi Karves, 51, muutti Kangasalan maaseudulle ja alkoi kasvattaa koiria – Yön pikkutunteina hän sai idean, jonka ansiosta pian puoli Suomea tuntee hänet

https://www.aamulehti.fi/a/45c998b7-cf6f-48cf-8471-32a5fcfd585d?c=15227…

Vierailija
455/1788 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö, pin up naisten yleistys. Olen itsekin eräopas, maatilallinen, opettaja ym. ja pukeudun historiallisesti sekä pin up tyyliin. Ihminen voi olla monta asiaa, kaunis ja älykäs. Mutta tärkeintä on sydän ja se kuinka kohtelee toisia. Yleistäminen ja ihmisryhmien sekä ihmisten arvosteleminen varsinkin jonkin ulkoisen seikan perusteella ei ole kovin henkevää. Pin up tyylin morkkaamisesta täällä, paistaa takaa ehkä kateus ja se ettei itse uskalla elää omannäköistä elämää.

Vierailija
456/1788 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidille ei tule sulhasta. Miia varmaan ottaa sen ekan, joka jännitti kovasti, mutta nappivalinta kunhan rentoutuu (toinen kaljupää kakkosvaihtoehto), Jounista en osaa sanoa, Aleksi myös kysymysmerkki. Nuoret miehet kyllä valitsevat jonkun, mutten osaa sanoa kenet. Ehkä sen kauneimman.

Nuori Jasmin olisi paras valinta Aleksille, mutta voi olla liian kypsä, fiksu ja tasainen hänelle.

Jouni valkkaa kauneimman.

Vierailija
457/1788 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, varsinkin tuo lopun kylmä hyvästijättö tekee ohjelmasta kolkon oloisen. Eikö olisi voitu sopia, että maajussi/jussitar sanoo yhteen putkeen kaikkien nimet, jotka pudotetaan, ja sitten nämä tulevat yhdessä hänen eteensä ja hän hyvästelee heidät siinä muutamalla sanalla.

Tuon olisi voinut kyllä tyylikkäämmin tehdä... "Ensimmäisenä tippuu" tai "kuka lähtee ensimmäisenä" oli aika raadollista ilmaisua

Vierailija
458/1788 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö, pin up naisten yleistys. Olen itsekin eräopas, maatilallinen, opettaja ym. ja pukeudun historiallisesti sekä pin up tyyliin. Ihminen voi olla monta asiaa, kaunis ja älykäs. Mutta tärkeintä on sydän ja se kuinka kohtelee toisia. Yleistäminen ja ihmisryhmien sekä ihmisten arvosteleminen varsinkin jonkin ulkoisen seikan perusteella ei ole kovin henkevää. Pin up tyylin morkkaamisesta täällä, paistaa takaa ehkä kateus ja se ettei itse uskalla elää omannäköistä elämää.

🤪🤭

Vierailija
459/1788 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä 'en halua liian kilttiä miestä' tai että olen niin räväkkä tyyppi, että 'jonkun pitää sanoa että ole akka hiljaa' kuulostaa loppujen lopuksi vähän epäkäytännölliseltä. Räväkkä + räväkkä voi olla aika epäsopiva yhtälö.... 'olen niin kovis että jonkun pitää laittaa mut kuriin' ei kuulosta oikein hyvältä

Vierailija
460/1788 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä "rokkaaviksi rämäpäiksi" itseään kuvailevat on poikkeuksetta vittumaisia "voimakkaita" persoonia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä