Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita kotiäitejä, jotka ovat väsyneitä ja yksinäisiä

Vierailija
27.06.2006 |

Välillä tunnen tosiaan itseni hyvin yksinäiseksi ja väsyneeksi. Minulla on kaksi lasta, toinen kohta 3v ja toinen vauvaikäinen. Mieheni opiskelee. Lapsiani rakastan tietenkin yli kaiken, mutta välillä tuntuu, että en jaksa! Onko muita?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu puurtamiselta ja samalta omat hommat... Koita jaksaa!!

Vierailija
2/4 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mulla kans uhmaikäinen vajaa 3v ja vauva 4kk. Mies käy kotona vain joka toinen viikonloppu - on olosuhteiden pakosta töissä toisella puolen Suomea.

Mulla on täällä kavereita kyllä, mutta ei ketään joka ois päivisin kotona... Ja voin sanoa, että tuntuu tosi typerältä " ruinata" kavereita käymään joka viikko... Mutta päivät ja illat käy tosi pitkäveteisiksi, kun oon vaan koko ajan yksin näiden lasten kanssa. Välillä oon tosi masentunut, välillä en. Tuntuu vaan tosi tyhjäkäynniltä tää elämä. Lisäksi toi vanhempi muksu on tosi hankala ja energinen, ja vauva taas vaatii huomiota ja imettämistä koko ajan...

Eli voin vain tarjota täältä vertaistukea, ja totean sulle että asiat vois olla huonomminkin! Kuten täällä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelin laittaa johonkin ilmotuksen et äiti ja lapsi kaipaa seuraa siis mies seuraa vaikka rannalle ja veneilemään ostin pelastus liivit,mut kertaakaa ei olla käyty veneilemässä ja ihan vaa seuraks pihalle + lenkkeilemään

Vierailija
4/4 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset vajaa 2 v ja 4 kk. Nyt on alkanut joskus olla parempia aikoja, mutta välillä olen melko onneton. Lapsistani olen tosi onnellinen.