Hallituksen vitkuttelusta huolimatta - onneksi vanhusten hoitolaitokset ja koulut ovat IHAN ITSE älynneet tehneet karanteeninsa
Vanhusten palvelulaitokset ilmoittivat jo alkuviikosta pistävänsä karanteeniin vanhuksensa, samoin koulut ovat vaihtaneet opetuksensa etäopiskeluksi.
Siitäkin huolimatta, että hallitus EI VIELÄKÄÄN, alkavalla viikolla pistä kouluja ja päiväkoteja kiinni rahanahneuttaan.
Kommentit (49)
Tämä oli tämän hallituksen tulikoe, jossa he ovat epäonnistuneet surkeasti.
Vierailija kirjoitti:
Odotitko tyttöhallitukselta jämäkkyyttä?
Tytsyt kuulemma kinastelevat keskenään
Vierailija kirjoitti:
En odottanut, mutta miksi on sanottu, että Marin muka viimein olisi jotenkin näyttänyt johtamiskykynsä. MISSÄ se on näkynyt???
Vierailija kirjoitti:
Ilamstovouhotus olisi onnistunut ihan hyvin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tytsyt kuulemma kinastelevat keskenään
Jahas kissatappelua, mitä muutakaan. Booooring.
”Me ollaan johtajiii!!! Tosi siistii!!!”
T. Hallituksen tytöt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilamstovouhotus olisi onnistunut ihan hyvin
Joo: kohta suolletaan taas tuubaa hiilineutraaliudesta ja kotouttamisesta ja muusta "tärkeästä". Mutta ensi vaaleissa muistetaan.
Päiväkodit kiinni - vanhemmat jäävät kotiin - lähes koko Suomi pysähtyy. Onko oikeasti järkeä?
Vieläkään ei ole kaikki vanhustalot suljettuja. Tänään kuulemani mukaan suljettu ovet vierailijoilta esim varsinais-suomessa. Aika myöhään ottaen huomioon, että todelliset riskiryhmään asuvat ovat näissä vanhainkodeissa, sairaaloissa ja muissa laitoksissa.
Vierailija kirjoitti:
Päiväkodit kiinni - vanhemmat jäävät kotiin - lähes koko Suomi pysähtyy. Onko oikeasti järkeä?
Huoh, etkö seuraa yhtään uutisia ulkomailta? Koulujen sulkemiseen ajaudutaan joka tapauksessa ennemmin tai myöhemmin. Parempi ne on sulkea nyt, kun tilanne on vielä suhteellisen helppo.
Näinhän se pitää mennäkin. Alasajo sinne missä sen voi helposti tehdä. Nyt on vahva suositus, että ulkomailta tulevan pitää olla kaksi viikkoa karanteenissa. Pitääkö se olla vartioitu, että se toimii?
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään, tätähän Stadin pormestarikin sanoi - parastahan on siis, että Korona leviää täällä ihan hallitsemattomaksi.
Taidetaan olla kohta jo ihan ainoa maa, joka ei ole sulkenut yhteiskuntaansa koronan takia.
Vierailija kirjoitti:
”Me ollaan johtajiii!!! Tosi siistii!!!”
T. Hallituksen tytöt
Ihan kuin jotkut aikuiset!
Vierailija kirjoitti:
Vieläkään ei ole kaikki vanhustalot suljettuja. Tänään kuulemani mukaan suljettu ovet vierailijoilta esim varsinais-suomessa. Aika myöhään ottaen huomioon, että todelliset riskiryhmään asuvat ovat näissä vanhainkodeissa, sairaaloissa ja muissa laitoksissa.
Mulle ainakin tuli viesti jo viime keskiviikkona Kuopion Attendolta, että pappa joutuu karenssiin, eikä sinne ole kenelläkään menemistä.
Ruotsissa ja briteissä sama linja. Epidemian hallintaan ja resursseihin se liittyy. Joka tapauksessa osa sairastuu ja näin käy suljetaan tai ei suljeta. Ennemmin tai myöhemmin on pakko virastot, koulut ja laitokset palauttaa toimintaan, muuten talouskurimus tekee enemmän tuhoa terveydelle ja hyvinvoinnille kuin mikään korona ikinä pystyisi tekemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle ainakin tuli viesti jo viime keskiviikkona Kuopion Attendolta, että pappa joutuu karenssiin, eikä sinne ole kenelläkään menemistä.
Joissakin on tullut, ei kaikissa. Kunnan vanhuslaitokset ainakin turussa sulkeutuneet vierailijoilta vasta tänään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei voinut tehdä esim. niin että päiväkotiin saisi tuoda nyt vain tenavat joilla kumpikaan vanhempi on päivisin töissä? Ne lapset joilla on kotona vaikka äiti niin jäisivät kotiin. Sama ala-asteille. Nyt päikkyyn roudataan nico-petterit niin että mamma pääsee latelle ja shoppaamaan.
Mun mielestä on tärkeää pitää paiväkodit auki, jotta ne ihmiset jotka työskentelevät kodin ulkopuolella pääsevät töihin. Esim minä hoitoalalla työskentelevänä ja mies poliisi, meidän on pakko viedä lapsi hoitoon muuten emme voi käydä töissä . MUTTA ihmiset jotka tekee etätöitä kotona voisivat ihan hyvin pitää lapset kotona vaikka se laskisikin työtehoa. Koululaiset pärjäävät kotona ilman vahtimistakin joten koulut vaan kiinni ja etäopetusta.
Ei meidän vanhushoitopaikassa ole mitään kieltoja. Itsekin hirveässä räkätaudissa ja pakko vaan käydä töissä. Olen määrä-aikainen ja ei ole mitään työterveyshoitoa ja palkkaa ei saa, jos olen poissa.