Mies suuttui minulle kun näytin todisteet hänen valehtelustaan
Ja esti whatsapissa ja käski olla ottamatta yhteyttä enää :D ja sanoi että olen sairas. Siis siksikö, että hän valehtelee? Luuli ilmeisesti että heitän päästäni jotain, mutta kun näki että oikeasti tiedän asioiden laidan, suuttui.
Kommentit (32)
En oikein jaksa ottaa tosissani tuota hänen käskyään olla ottamatta yhteyttä. Hän on tuollainen kaikesta suuttuja. Mutta se että itse valehtelee ja suuttuu siitä, että toinen tietää. Sitä en ymmärrä. Miksi siitä suututaan?
Ihan perus, suuttuu kun ei pysty enää selittämään asioita vaan jäi kiinni. Hyvä että pääset eroon.
Mieskin saa valita seuransa, jos hän on tarpeeksi alfa ja estää, jos haluaa.
Häpeää ja siksi kieltää ja suuttuu. Tai sitten vain harmittaa, että jäi kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Ihan perus, suuttuu kun ei pysty enää selittämään asioita vaan jäi kiinni. Hyvä että pääset eroon.
:) Kuvottaa koko tyyppi.
Miksi ap haluaa olla yhteyksissä valehtelijaan?
Vierailija kirjoitti:
En oikein jaksa ottaa tosissani tuota hänen käskyään olla ottamatta yhteyttä. Hän on tuollainen kaikesta suuttuja. Mutta se että itse valehtelee ja suuttuu siitä, että toinen tietää. Sitä en ymmärrä. Miksi siitä suututaan?
Paha sun on ottaa yhteyttä, jos sut on estetty.
Pääsit narsistista eroon, joten ole vaan tyytyväinen eikä kannata mitään ihmetellä, koska kuuluu vain luonteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen ne tekstarit kulkevat. Mutta mikä on todennäköisin syy tuolle suuttumiselle? Häpeä vai narsismi?
Hän on saattanut ajatella, että minä suuttuisin jos tietäisin. En tiedä mikä motiivi on, kunhan ounastelen.
Ottaa sitte yhteyttä kun kikkeli on kuivunut
Kyllähän sitä miettii, että miksi jotkut ovat tuollaisia. Oli syy mikä tahansa, en voi luottaa tuollaiseen tyyppiin. Eiköhän se jossain vaiheessa vingu takaisin.
Narsistit suuttuu kun jää kiinni petoksesta. Siitä seuraa yleensä nimittelyä ym. sen sijaan että myöntäisivät, yrittäisivät edes pyytää anteeksi ja sovitella jne. Tekevät syyttelyllä uhrista syyllisen niin sanotusti. Ongelma ei ole hänen käytös vaan se että jäi kiinni sinulle joten vika on sinussa. Narsku logiikka toimii niin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap haluaa olla yhteyksissä valehtelijaan?
En ole erityisesti halunnut. Haluaisin tietää syyn tuolle käytökselle, hänen kertomanaan. Mutta ei hän vaivautunut mitään selittämään, haukkui vain ja esti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen ne tekstarit kulkevat. Mutta mikä on todennäköisin syy tuolle suuttumiselle? Häpeä vai narsismi?
Hän on saattanut ajatella, että minä suuttuisin jos tietäisin. En tiedä mikä motiivi on, kunhan ounastelen.
Siis voiko pelkän wa:n estää? Ja mitä hyötyä siitä on? 🤔
Ahaa.