Vtuttaa kaikki aivastelijat ja röhkijät kahviloissa ja ihmisten ilmoilla. Jos pysyisitte kotonanne räkimässä, ei suuria aukiolorajoituksia tarvittaisi.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
No, mites nyt kun allergia- ja katupölykausi on alkamassa, pitäisikö jäädä töistä pois ettei vaan satu aivastamaan tai yskäisemään julkisesti työmatkallaan?
Näihin on tehokkaat lääkkeet, kannatta piipahtaa lääkärin luona ajoissa niin ei tarvitse niiskuttaa ja röhiä koko kevättä.
Oikeasti suurin osa röhijöistä on flunssaisia joilla huono hygienia tai sitten joku aliravitsemustila mikä altistaa infektioille. Tänään ollessani kävelyllä sellainen kuivan kesän oravan näköinen viiskymppinen nainen hyppäsi talon pihasta melkein eteen ja siinä samassa röhäisi oikein keuhkojen pohjasta. Taisi tajuta typeryytensä kun näki ilmeeni...hänen naamallaan vilahti sellainen noloutta hehkuva "Olen typerys, sori." -ilme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perjantaina Kempeleen mäkkärissä joku teini piti sellaisen parin minuutin rykimiskonsertin, johon yhtyivät hihitellen myös hänen kaverinsa. Viereisessä pöydässä istuin minä, riskiryhmään kuuluva.
Vihaan teinejä.
Teinin rykimiskonsertti oli typerä temppu, oma toimintasi sen sijaan edesvastuutonta. Riskiryhmään kuuluvana sinun pitäisi minimoida riskit, koska jos sairastut, voit hyvinkin tarvita tehohoitopaikan jolloin joku muu voi jäädä ilman.
No, itse asiassa mä keksin koko jutun lietsoakseni eripuraa.
Mä sain tuossa koronahäät-ketjussa haukut niskaan kun kritisoin ihmisten hygieniakäyttäytymistä. Koronalla ei ole erityisen uskomatonta tartuntakykyä, vaan sehän leviää kun ruokien ottimia ja astioita räpelöidään likaisin käsin ja sitten käsiä laitetaan kasvoille ja suuhun. Tutkijat ovat tehneet saman havainnon että korona pitää epäorgaanisista pinnoista.
Tämän takia välttäkää tällä hetkellä juhlien lisäksi kaikkia ruokapaikkoja.
Keväällä tulee tavallisia flunssia mitkä ei ole koronaa.
Olen saanut tarpeeksi noista hysteerisistä ihmisistä.
Vedän köniin jos joku hullu urputtaa jostain.
Vierailija kirjoitti:
Mä sain tuossa koronahäät-ketjussa haukut niskaan kun kritisoin ihmisten hygieniakäyttäytymistä. Koronalla ei ole erityisen uskomatonta tartuntakykyä, vaan sehän leviää kun ruokien ottimia ja astioita räpelöidään likaisin käsin ja sitten käsiä laitetaan kasvoille ja suuhun. Tutkijat ovat tehneet saman havainnon että korona pitää epäorgaanisista pinnoista.
Tämän takia välttäkää tällä hetkellä juhlien lisäksi kaikkia ruokapaikkoja.
Jep, ja miksi tässä maailmantilanteessa pitäisi järjestää yhtään mitään pippaloita? Tilanne oli tämä jo pari viikkoa sitten. En syytä tätä Tirolin-matkaajaa mistään, vaan ihan kaikkien pitäisi nyt katsoa peiliin.
Huomisesta lähtien otan kuvan jokaisesta räkäjoosepista ja lataan sen facebookiin. Paras keino lopettaa tahallinen räkiminen.
Käypä hakemassa lääkäriltä resepti parille kortisoniaerosoliannostelijalle aka astmapiipulle niin ei tarvitse rykiä keuhkoja kenenkään naamalle julkisissa tiloissa.