Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vtuttaa kaikki aivastelijat ja röhkijät kahviloissa ja ihmisten ilmoilla. Jos pysyisitte kotonanne räkimässä, ei suuria aukiolorajoituksia tarvittaisi.

Vierailija
15.03.2020 |

Äätsshiii....

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuha ei ole koronan oire. Saa aivastaa ja niistää.

Monilla muuten nenä vuotaa viileässä ilmassa muutenkin. Esim. mulla oikeastaan vain kesä on aikaa, jolloin nenä ei vuoda ulkona.

Mulla nenä vuotaa kylmällä säällä, samoin silmät.  Aivastan helposti tuulisella ja myöskin jos aurinko häikäisee. Jotkut aivastaa kun iho menee hetkeksi kananlihalle. Myös seksin ajatteleminen saa jotkut aivastamaan.

Vierailija
22/48 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yskä jatkunut kaksi viikkoa, välillä on paklo käydä apteekissa ja kaupassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin liikun ihmisten ilmoilla niin paljon kuin pystyn, pienestä flunssasta huolimatta. Pelkään että liikkumista rajoitetaan pian eikä pääni kestä neljän seinän sisälle linnoittautumista pitkäksi aikaa.

Vierailija
24/48 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen marketissa ihan normaalin näköinen nainen yski suoraan kohti sipsipusseja, jollaisen oli juuri hyllystä ottamasta! Itselläni on myös yskä, mutta yritän viimeiseen asti olla yskimättä julkisissa paikoissa ja jos pakko on, niin yskin hihaan tai huivini sisälle.

Vierailija
25/48 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinit nyt vaan voivat tahallaan röhkiä, vaikkei heillä olisi yskääkään. Heidän mielestään hyvä läppä.

Itse en mennyt enää perjantaina mäkkäriin, koska olen pikemmin riskiryhmää kuin riskitöntä. 

Vierailija
26/48 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suomalaiset yskii aina niin paljon? Ihme kröhisijäkansaa.

Vierailija
27/48 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monilla muuten nenä vuotaa viileässä ilmassa muutenkin. Esim. mulla oikeastaan vain kesä on aikaa, jolloin nenä ei vuoda ulkona.

Miksi levität väärää tietoa? Nuha voi olla koronan oire! Inhottaa kaltaisesi jotka niin varmoina selittävät asioista mistä eivät tiedä loppujen lopuksi paljon mitään.

Seuraisit enemmän uutisia.

Morsian kertoo, että hänellä itsellään on koronatartunnasta huolimatta hyvä vointi. Osa vieraista on saanut rajumpia oireita.

Minulla on vain nuhaa ja hieman lämpöä. Mutta osalla vieraista on ollut kova kuume monta päivää, ja jotkut ovat joutuneet soittamaan ambulanssin hengenahdistuksen takia.

www.mtvuutiset.fi/artikkeli/koronavirus-riehui-haajuhlassa-etela-suomes…

Se morsianko tätä keksittyä juttua levittää kuin jonain tutkittuna faktana? Jos mä soitan lehteen ja kerroin että näin lentäviä lautasia, sä uskot, koska se on painettu lehteen? 

Vierailija
28/48 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kuin kivitätte kaikki julkisesti yskivät, niin tajutkaa se, että katupöly, siitepöly, HAJUSTEET, eläinpöly ja muu vastaava voi aiheuttaa astmakohtauksen. Joka ilmenee esim. minulla hallitsemattomana, kovana yskänä. Astma ei tartu, se on autoimmuunisairaus. Ymmärtäkää saatanan hysteerikot, että kaikki yskiminen ei ole koronaa...

Vierailija
29/48 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen sporassa saksalaispariskunnan nainen aivasteli ilman mitään elettääkään suojata suutaan. Tänään Vallilan S-marketissa pariskunnan nainen aivasteli ostoskärryjensä päälle.

Ei mikään ihme että tauti leviää.

Vierailija
30/48 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen sporassa saksalaispariskunnan nainen aivasteli ilman mitään elettääkään suojata suutaan. Tänään Vallilan S-marketissa pariskunnan nainen aivasteli ostoskärryjensä päälle.

Ei mikään ihme että tauti leviää.

Vierailija
31/48 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tänään raivokohtauksen, kun Lidlissä mummo yski kassajonossa suu auki suoraan päin. Muutenkin tunki niskaan hengittämään. Pitäkää ne välit ja jos ette osaa noudattaa yskimisohjeita, niin jääkää kotiin räkimään.

Vierailija
32/48 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuitenkaan sulje pois sitä, että koronapotilaalla olisi lisäksi nuha ja pärskintätarve.

Vierailija
33/48 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feikkiyskin kaupassa, jotta ihmiset pitävät hyvän turvavälin. Survival of the smartest 😂

Vierailija
34/48 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, mites nyt kun allergia- ja katupölykausi on alkamassa, pitäisikö jäädä töistä pois ettei vaan satu aivastamaan tai yskäisemään julkisesti työmatkallaan?

Mulla oli keuhkokuume 1,5 kuukautta sitten, ja yskittää vielä sen jäljiltä. Veikkaan, että alkaa kunnon cough- ja sneeze-shaming jokaisesta yskäisystä ja aivastuksesta.

Vierailija
35/48 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua yskittää se, kun koko ajan puhutaan yskimisestä.

Vierailija
36/48 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arto Nyberg suora tv-lähetys äsken, kättelivät kaikki.

Sivistyneitä?

Älkää kätelkö kukaan ketään.

Vierailija
37/48 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö joku vielä kahviloissa ja ravintoloissa? Ja sitten kehdataan haukkua niitä, jotka käyvät kampaajalla.

Vierailija
38/48 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen kuin kivitätte kaikki julkisesti yskivät, niin tajutkaa se, että katupöly, siitepöly, HAJUSTEET, eläinpöly ja muu vastaava voi aiheuttaa astmakohtauksen. Joka ilmenee esim. minulla hallitsemattomana, kovana yskänä. Astma ei tartu, se on autoimmuunisairaus. Ymmärtäkää saatanan hysteerikot, että kaikki yskiminen ei ole koronaa...

Ymmärrätkö, saatanan torvi, ettemme me muut voi tietää, yskitkö koronan vai astman takia.

Vierailija
39/48 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös astmaatikot voivat levittää koronavirusta.

Vierailija
40/48 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsos kun kaikilla ei ole sellaista verkostoa, joka kiikuttaa kaiken tarvitsemasi kotiovelle silloin kun haluat. Kaupassa on käytävä.

Yskimiset ja aivastukset sitten yleisillä paikoilla kainaloon. T. Astmaatikko, vähän väliä kipeänä