Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun anoppi ei ymmärrä ettemme ole tilivelvollisia hänelle mistään

Vierailija
15.03.2020 |

Ryntäsi kutsumatta raivoissaan meille, kun "ei saa yhteyttä" ja "sukulaisetkaan ei tiedä mitään meistä".

Hän ei siis tajua lainkaan, että a) ei meillä ole mitään velvollisuutta raportoida tekemisiämme ja b) että hänellä ei ole oikeutta urkkia asioitamme muilta. Yritti myös väkisin kuulustella lapsia saadakseen tietoja.

MITEN voi aikuinen ihminen kuvitella että hänellä oikeasti olisi jonkinlainen oikeus olla selvillä tai ottaa kantaa. Olen niin kypsä!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi on puolisosi äiti.Huolissaan läheisistään,sinulla on huono asenne.Pidä yhteyttä,juttele arkisia asioita,mutta älä ole noin vihamielinen .Kerrotte,vaan sen verran,kun pidätte tarpeellisena ja kaikilla on mielenrauha.

Vierailija
2/8 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi kirjoitti:

Anoppi on puolisosi äiti.Huolissaan läheisistään,sinulla on huono asenne.Pidä yhteyttä,juttele arkisia asioita,mutta älä ole noin vihamielinen .Kerrotte,vaan sen verran,kun pidätte tarpeellisena ja kaikilla on mielenrauha.

Anoppi voi pitää yhteyttä omaan poikaansa. Mikä pakko se on aina miniälle soitella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpas ehdotonta ja salaperäistä touhua, sinun puoleltasi siis. Että oikein raivoissaan ryntäsi..

Pistä välit poikki ihan kokonaan, sillähän anopista pääset.

Vierailija
4/8 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tarkoituksella ollut pitämättä yhteyttä pojan perheeseen jo parin vuoden ajan. Nyt kun isäni (97v) kuoli, alkoi tulla kyselyjä perunkirjoituksen ajankohdasta ja siitä, miksi ei ole kaikkia perillisiä kutsuttu paikalle. Enpä vastannut noihinkaan kyselyihin, mutta veljeni laittoi pojalleni tietoa, että vaari on kuollut, ei äitisi, joten malta vielä vähän aikaa perinnöjanossani.

Vierailija
5/8 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se raivoava anoppi pääsi ryntäämään teille? Ettekö pidä ovea lukossa?

Vierailija
6/8 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme halua kertoa hänelle mitään, koska hän sekaantuu aivan kaikkeen ja mankeloi ja mässää loputtomiin kaikella sitten kaikkien kanssa. Lopulta kaikki asiat myös muuttuvat suorastaan tunnistamattomiksi. Ja hän on pahansuopa siinä juoruilussaan ja tiedonjanossaan, etsii vikoja kaikesta, jotta voi haukkua.

Ja hän siis todella tuli väkisin sisään aivan sekaisin.

Hänellä ei ole mitään muuta elämää kuin meidän asioidemme märehtiminen. Ei siis mitään.

Ap

Vierailija
7/8 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tarkoituksella ollut pitämättä yhteyttä pojan perheeseen jo parin vuoden ajan. Nyt kun isäni (97v) kuoli, alkoi tulla kyselyjä perunkirjoituksen ajankohdasta ja siitä, miksi ei ole kaikkia perillisiä kutsuttu paikalle. Enpä vastannut noihinkaan kyselyihin, mutta veljeni laittoi pojalleni tietoa, että vaari on kuollut, ei äitisi, joten malta vielä vähän aikaa perinnöjanossani.

Harmi, ettei veljesi sanonut pojallesi, että kannattaa hankkia oma juristi hoitamaan näitä asioita, että ne menevät varmasti oikein. Poikasi olisi saanut mukavan laskun, eikä mitään muuta. Tuskin olisi senkään jälkeen mistään mitään älynnyt.

Vierailija
8/8 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa se anoppi järkiintyy ja unohtaa lopulta kusipäisen miniänsä.