Ärsyttää kun joogan ja tanssin opettajat
Itkevät somessa menetettyjä tuloja. Myyvät huuhaawebinaareja kun netti on jo webinnaareja pullollaan. Ja kaikki tiivistyy egon ympärille, kun MINUN tarkoitukseni on levittää joogan sanomaa ja pelastaa ihmiskunta. Kun kansaa kiinnostaa selviytyminen ja vessapaperi, ei joogahengittelyt auta .
Kommentit (29)
Hesarissa joku kerma* opiskelija nillitti kun vaihto-opiskelu keskeytyi ja jo varatut matkat ympäri Eurooppaa piti perua. Ongelmia kullakin.
Sinun ei ole pakko ostaa webinnaareja.
Samat sanat. Some on noita itsekkäitä ohjaajia pullollaan. Tässä tilanteessa erottaa helposti ne, jotka yrittävät käyttää tätä tilaisuutta hyväkseen, ja röyhkeästi alkavat taistelemaan asiakkaista. Samassa kusessa on moni muu pienituloinen, yksinhuoltaja tai yrittäjä. Miksi nää joogaihmiset luulevat jotenkin olevansa uniikkeja tapauksia?
Vierailija kirjoitti:
Samat sanat. Some on noita itsekkäitä ohjaajia pullollaan. Tässä tilanteessa erottaa helposti ne, jotka yrittävät käyttää tätä tilaisuutta hyväkseen, ja röyhkeästi alkavat taistelemaan asiakkaista. Samassa kusessa on moni muu pienituloinen, yksinhuoltaja tai yrittäjä. Miksi nää joogaihmiset luulevat jotenkin olevansa uniikkeja tapauksia?
Uniikki unikorni.
Katselen mieluummin ikkunasta ulos :)
Huvittaa enemmän kuin ärsyttää. Hippejä harmittaa kun homeopatia ei autakaan coronaan
Mielenkiintoista seurata miten käy hyvinvointibisneksille.
Nyt kannattaa siis ostaa zoomin, Skypen jne. osakkeita, p0rnhubia, Serlaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uniikki unikorni.
"Uniikki unikorni olikin korni koni"
- Uutisankan lööppi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uniikki unikorni.
"Uniikki unikorni olikin korni koni"
- Uutisankan lööppi
:D
Pätee myös aiheeseen..
Lähetän heille paljon kosmisia voimia sekä homeopaattisia kukkatippoja. Jaxuhali!
Vierailija kirjoitti:
Lähetän heille paljon kosmisia voimia sekä homeopaattisia kukkatippoja. Jaxuhali!
Pidetään kaikki hiljainen kollektiivinen kosmisten sisarusten piiri klo 16.00. Zoomlinkki alla. Osallistumismaksu 80€
Namaste!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidetään kaikki hiljainen kollektiivinen kosmisten sisarusten piiri klo 16.00. Zoomlinkki alla. Osallistumismaksu 80€
Namaste!
Näin se menee. Ommmmmmm caching! €£¥$$$
Tottakai, nyt on vaara joutua oikeisiin töihin.
Vierailija kirjoitti:
Hesarissa joku kerma* opiskelija nillitti kun vaihto-opiskelu keskeytyi ja jo varatut matkat ympäri Eurooppaa piti perua. Ongelmia kullakin.
Linkkiä?
En harrasta joten ei kuulu minun piireihini. Mitä tarkoitat? Esimerkiksi?
MINÄ ja MINUN bisnes ja MINUN maksavat asiakkaat - eiku siis henkinen yhteisöni ja sielunsisareni
Samoja hihhuleita kuin kulttuuriporukka
Tulot vähenee muillakin aloilla joten ketään ei kiinnosta maksaa hyväntekeväisyyttään lahjoituksia joogeille.