Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten tämä Corona-hysteria on vaikuttanut kauppakäyttäytymiseesi? Käytkö harvemmin, pyydätkö myyjää pyyhkimään tunnuslukunäppäimistön....

Vierailija
15.03.2020 |

Käytkö esim heti aamusta tai vasta ihan illasta kaupassa kun asiakkaita on vähemmän tjms?

Itse ostan kerralla isomman satsin ruokaa, ettei niin usein tarvitse käydä kaupassa ja pidän välin seuraavaan jonossa olijaan. Käyn kaupassa vähän illemmalla kun pahin trafiikki on vähentynyt. En osta mitään irtomyynnistä. Mm näin yritän itse välttää omalta osaltani corona-viruksen leviämistä.

Lehdestä luin, että jotkut pyytävät myyjää pyyhkimään sen tunnuslukunäppäimistönkin ennenkuin koskevat itse siihen. Itse en ole kokenut tarvetta ihan näin radikaaliin toimenpiteeseen.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähimaksukortit ovat nyt hyviä. Ei tarvitse näppäillä mitään.

Kädet olen aina pessyt kotiin tullessa. Kaupassakäynti ei välttämättä aiheuta niin paljon koskemista.

Vierailija
2/11 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En flirttaile kassatytöille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vaikuttanut mitenkään.

Vierailija
4/11 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierrän ihmiset kauempaa. Odotan, jos joku on siinä hyllyn kohdalla minne itse haluan.

Vierailija
5/11 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin peset kädet kun tulen kotiin, tai pääsen töihin, ja lähden töistä (koulu), en näpli naamaani (jaon muuten ollut vaikeaa - esim. eilen salilla, hiukset lätkötti naamaani kunnes pääsin taas käsien pesulla ja sain ne siirrettyä muualle)

Vierailija
6/11 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes kay vessapaperihyllyn kautta. Kun sitä ei siellä kuitenkaan ole.

Nimim. loppu jo pari päivää.

Vierailija
7/11 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin äsken kaupassa, ei ollut muita kun minä ja kauppias itse.

8/11 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kaupassa harvemmin eli ostan kerralla suuremman määrän ruokaa. Pyrin käymään ennen ruuhka-aikaa. Käyn kauppareissulla lyhyesti, en esim. mene kävelylle tai muille asioille samalla reissulla, koska en voi puhdistaa käsiäni reissun aikana (en ole saanut käsidesiä). Palaan siis heti kotiin ja pesen kädet saippualla.

Vierailija
9/11 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka vaihtaa vessapaperia leipään? Onko kellään ylimääräistä leipää, kaupasta loppu ja itsellä ei ole jäljellä? Otan vaihdossa vastaan myös jauhoja ja hiivaa jos on.

Vierailija
10/11 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisitkö itse kaupassa kun kuoleman mahdollisuus on 10℅ ?

Vierailija
11/11 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, harvemmin käyn, siksihän sitä korivaraa olen hamstrannut.

Harmittaa vaan, että alkoholi loppuu.