Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen käy kampaajalla kun tilanne on tämä?

Vierailija
15.03.2020 |

En voi ymmärtää toisten totaalista piittaamattomuutta!

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai menen. Ei se tauti hiuksien kautta tartu kumpaankaan suuntaan, jos vaikka jommalla kummalla korona sattuisi olemaankin oireettomana. Sairaana ei tietenkään kumpikaan ole paikalla, oli mikä tahansa tarttuva tauti.

Vierailija
62/74 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa tilassa oleskelu 15min tartunnan saaneen kanssa riittää altistumiseen. Harvalla se kampaaja käynti alle 15 kestää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajalla mahdoton saada metrin turvaväliä ja miettii montako asiakasta ollut jo ennen sinua, lukenut lehtiä ja koskenut tuolin käsinojiin

Vierailija
64/74 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä onko kaupat auki mut haluisin shoppailemasn niin onko ok mennä?

Vierailija
65/74 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kampaamo aika lauantaina aikaisin. En ole kipeenä, mutta en voi tietää jos on oireeton kantaja. Toki voin olla monen muun taudin oireeton kantaja. Varmaan kannattaisi kaivaa se hauta jo. Halusin tukea kampaajaani tällaisena vaikeana aikana. Hänellä on edelleen yrityksen vuokra maksettavana.

Vierailija
66/74 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin viime viikolla ja aion käydä jatkossakin. 

Vierailija
67/74 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
68/74 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun siihen vähemmistöön joka paheksuu kampaajilla, ripsiteknikoilla ja kauppakeskuksissa ravaavia. Tietty tiedot Business Finlandin leväperäisestä rahanjaosta motivoi ihmisiä asioimaan pikkuliikkeisiin, MUTTA nyt ei ole oikea aika, ja jos haluaa kannattaa pienyrittäjiä niin verkkokaupat on olemassa. Tämä on niin vaarallinen ja arvaamaton virus. Kohta meillä on ulkonaliikkumiskielto kesän ajaksi...

Vierailija
69/74 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulun siihen vähemmistöön joka paheksuu kampaajilla, ripsiteknikoilla ja kauppakeskuksissa ravaavia. Tietty tiedot Business Finlandin leväperäisestä rahanjaosta motivoi ihmisiä asioimaan pikkuliikkeisiin, MUTTA nyt ei ole oikea aika, ja jos haluaa kannattaa pienyrittäjiä niin verkkokaupat on olemassa. Tämä on niin vaarallinen ja arvaamaton virus. Kohta meillä on ulkonaliikkumiskielto kesän ajaksi...

Hyvä idea. Tilaan hiustenleikkuun verkkokaupasta.

Vierailija
70/74 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen menossa kampaajalle. Elän muutenkin normaalia elämää, kyläilyt on ainut minkä olen lopettanut. Tämäkin vain siksi että kukaan ei uskalla kutsua. Minä kannatan Ruotsin mallia. Uskon että olisi ollut parempi antaa koronan riehua vapaasti ja priorisoida hoidettavat. Antaa siis vanhojen ja raihnaisten kuolla. En pelkää tartuntaa. Se tulee ennemmin tai myöhemmin.

Vierailija
71/74 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin viime viikolla, täytyy tuttua pienyrittäjää koettaa edes vähän omalta osaltani työllistää.

Vierailija
72/74 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona voi olla oireeton ja kampaajat ois pitänyt sulkea heti samoin kuin kaikki kosmetologit ja ripsihuollot, näissä ollaan pitkän aikaa lähikontaktissa toisen ihmisen kanssa.

Vierailija
73/74 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt normaalisti sekä kampaajalla ja kosmetologilla. Meinaako muut olla peikkoja seuraavat puoli vuotta :D

Vierailija
74/74 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion mennä ensi viikolla kampaajalle, haluan tukea mukavaa yrittäjää, joka on leikannut hiukseni jo 25 vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi