Millainen ihminen käy kampaajalla kun tilanne on tämä?
En voi ymmärtää toisten totaalista piittaamattomuutta!
Kommentit (74)
Häh? Mistä sä puhut? Minä kävin eilen kampaajalla, miksi en kävisi?
En voi ymmärtää toisten totaalista idioottimaisuutta. Jos väestöstä 1 / 20 000 on sairastunut, niin aika paska tsäkä olisi jos asiakas sairastuttaisi kampaajan tai päinvastoin. Mutta järjellähän tässä ei ole paljon sijaa, kun tarkoituksena on vain lietsoa silmitöntä paniikkia ja anarkiaa.
Uskon, että kampaajani laittaisi yrityksensä kiinni jos hänellä olisi korona tai siihen viittaavia oireita. Jos sekä kampaaja että minä olemme terveitä, ei ole mitään syytä perua varattua aikaa.
Minä olen menossa parturiin huomenna. Olen terve, jos hiustenleikkaajakin on terve, niin ongelmaa ei ole. Tietysti onhan siinä riski, että jommallakummalla on tartunta, josta emme tiedä. Mutta en ole ihan vielä valmis leikkaamaan hiuksiani itse.
Peruin kampaajan, kun olen kuitenkin seuraavat kaksi viikkoa kotona. Ihan sama miltä näytän täällä. Tiedä vaikka kampaajalla itsellään on korona.
Jos kampaaja terve ja itse on terve nii miksi ei voisi mennä?
Tässä tilanteessa pitää tukea yrittäjiä eikä linnottautua kotiin
Nythän se vasta kannattaakin mennä kampaajalle ennen kuin isoin epidemia käsillä. Voi sitten karanteenissa olla nätillä tukalla :)
Minä. Kampaaja on kohta muutenkin lappu luukulla kun kaikki peruvat aikojaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos kampaaja terve ja itse on terve nii miksi ei voisi mennä?
Tässä tilanteessa pitää tukea yrittäjiä eikä linnottautua kotiin
Mistähän hitosta tiedätte olevanne terveitä?
Fiksu ihminen, joka haluaa tukea taloutta ja yrittäjiä tässä tilanteessa.
Idiootit. Kuinka monta kertaa pitää sanoa, että myös täysin " terve" kampaaja voi olla oireeton tartuttaja.. huoh
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että kampaajani laittaisi yrityksensä kiinni jos hänellä olisi korona tai siihen viittaavia oireita. Jos sekä kampaaja että minä olemme terveitä, ei ole mitään syytä perua varattua aikaa.
Mun kampaaja raahusti keuhkokuumeisena töissä, koska yrittäjällä ei kuulemma ole varaa sairaslomaan.
Sain hänet lähtemään sairaalaan, päätyi viikoksi tiputukseen.
Yrittäjät ajattelevat vain itseään.
En mene kampaajalle nyt, koska en ole tyhmä.
Unohdit selittää sen tilanteen, niin paha vastata.
Haluan tukea taloutta omalta osaltani. En myöskään vaadi rahojani takaisin tapahtumista jotka on jouduttu perumaan. Minulla on hyvä duuni ja palkka, joten haluan auttaa pienyrittäjiä tässä paskassa tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Idiootit. Kuinka monta kertaa pitää sanoa, että myös täysin " terve" kampaaja voi olla oireeton tartuttaja.. huoh
Niin, tai pinnoilla voi elää edellisen korona-asiakkaan bakteereja.
Puolisoni on hieroja ja laittaa pillit pussiin. Maaliskuu on näyttänyt että asiakkaita on ollut vain muutama ja koska tämä tilanne jatkuu vielä pari kuukautta, ei ole rahaa maksaa sen aikana kuluja. Tulemme toimeen minun tuloillani ja koska yritys ei ole tähänkään mennessä ollut sellainen että rohkenisi joka kuukautena nostaa kunnon palkkarahoja itselleen. Olemme yrittäneet pitää yritystilillä muutaman kuukauden kulujen verran rahaa. Pääasia oli lähinnä se, ettei puolison olisi tarvinnut olla TE-toimiston kirjoilla. Mutta nyt on pakko.
Kaikilla yksinyrittäjillä ei ole sellaista tilannetta että olisi toinen siinä vierellä elättämässä. Monet maksavat oman kotinsa vuokran ja kaikki elämiseen menevät kulut ja siihen päälle vielä yrityksenkin menot joka kuukausi. Jos asiakkaita ei ole, niin näiltä ihmisiltä loppuu rahat! Mielestäni voisi olla olemassa vararahasto, johon yritys voisi turvata muutaman kuukauden ajan ettei tarvitsisi ajaa yritystä kokonaan alas. Kaikki yritykset eivät ole ehtineet "säästää pahanpäivän varalle" jotta voisivat käyttää sitä omaa vararahastoa tällaisille ajoille.
Voi stana, että vielä tästäkin kehtaatte syyllistää! Totta helvetissä hiusten leikkuu pitää sallia. Ei tässä kukaan ala kasvattamaan karvojaan vaan teidän mielipuolten takia.
Jos kampaajani menee konkurssiin sun kaltaisten takia, ketähän tässä pitäisi syyllistää talouden kaatumisesta?
Monet käy vielä baareissa ja pubeissa. Niin se Italiassakin levisi kertarysäyksellä.
Toki menisin jos olisi rahaa, koska olen täysin terve, ei edes pientä flunssaa ollut koko talvena.
No minulla ei ole koronaa. Mielestäni ei myöskään ole reilua, että yksityisyrittäjät ajetaan konkurssiin tämän hysterian takia.