Millainen ihminen käy kampaajalla kun tilanne on tämä?
En voi ymmärtää toisten totaalista piittaamattomuutta!
Kommentit (74)
Siis ihan oikeesti!!! Tauti johon ei kuole sen enempää kuin tavalliseen influenssaan ja koko maailma paniikissa! Virusta enemmän olen ruvennut pelkäämään, että julistetaan ulkonaliikkumiskielto :D
Ihan kyllä käyn normaalisti kirjastoissa ja kampaajalla. Saan varmaan tästä vihaisia kommentteja palstalaisilta.
No niin, nyt viimeistään kukaan vastuullinen ihminen ei enää varaa kampaaja-aikoja!
Järki käteen!
Vierailija kirjoitti:
Kampaajalla käynti ei ole ryhmätilanne eikä mitenkään vaarallinen, jos molemmat ovat terveitä. Kampaajahan työskentelee eniten asiakkaan ylä/takapuolella joten aivastuksetkaan eivät helposti päädy naamalle. Pintojen kautta tarttumista ei tässä pandemiassa ole todistettu tapahtuvan ja vaikka se ei ole mahdotonta, sen merkitys on pieni. Tekisin itse tässä niinpäin, että karsin niitä ei-pakollisia ison joukon tilanteita (pakollisia on lähinnä ruokakauppa ja mahdolliset työt) ja muut asioinnit voi hoitaa normaalisti. Mun tukka ei tosin tällä hetkellä kaipaa kampaajaa.
Älkää kuunnelko tätä. Pysykää kotona!
Kyllä te kestätte vaikka hiukset vähän kasvaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idiootit. Kuinka monta kertaa pitää sanoa, että myös täysin " terve" kampaaja voi olla oireeton tartuttaja.. huoh
Niin, tai pinnoilla voi elää edellisen korona-asiakkaan bakteereja.
Niin, oishan se ikävää saada viruksen lisäksi myös joku bakteeritulehdus.
No nyt jos joskus aion käydä jalkahoidossa, kampaajalla yms. Ensinnäkin haluan tukea yrittäjiä ja toisekseen nyt on aikaa kun omat työt hyvin vähissä. Lounaat haen perheelle ravintoloista. Nyt on se hetki kun kannattaa kuluttaa. Näin säilytetään yritykset ja työpaikat.
Vierailija kirjoitti:
Idiootit. Kuinka monta kertaa pitää sanoa, että myös täysin " terve" kampaaja voi olla oireeton tartuttaja.. huoh
Hopsan heijaa. Mulla on vatsa kipeänä näille hysteerisille idioteeille nauramisesta.
Vierailija kirjoitti:
Kampaajakäynti ei ole ohjeiden vastaista. Siinä on kaksi ihmistä, ei ryhmätilanne.
Miten tuo vähintään metrin etäisyys toimii
Vierailija kirjoitti:
Siis ihan oikeesti!!! Tauti johon ei kuole sen enempää kuin tavalliseen influenssaan ja koko maailma paniikissa! Virusta enemmän olen ruvennut pelkäämään, että julistetaan ulkonaliikkumiskielto :D
Ihan kyllä käyn normaalisti kirjastoissa ja kampaajalla. Saan varmaan tästä vihaisia kommentteja palstalaisilta.
Kirjastot on monissa kaupungeissa suljettu.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä te kestätte vaikka hiukset vähän kasvaisi.
Aivan näin. Mutta ihmiset ovat mukavuudenhaluisia paskoja, jotka levittävät vaikka tappavaa tautia välittämättäm istään mitään. Tässä sen näkee.
Kuin huvittavaa että joku haluu yrittäjiä tukea oman henkensä uhalla. Aika monta näin hullua tarvitaan jotta konkkaa ei tulis, mutta Suomessahan niitä on, "ei se muhun tartu"
Aloitustani pilkattiin, mutta viimeistään nyt pitäisi tyhmempienkin tajuta että olin oikeassa. Perukaa ne varaamanne ajat, saatana.
Täällä koko maakunnassa on yksi todettu koronatapaus. Se en ole minä, eikä kampaajanikaan. Pitäisikin muuten varata aika nyt, ennen kuin epidemia ehtii tännekin ja kaikki suljetaan.
Anteeks nyt vaan mutta kampaamot ja hoitolat yms on puhtaampia kuin vaikka ruokakaupat.
Just kävin parturissa, ai kamala. Kävin myös ruokakaupassa samalla.
Menen huomen a kampaajalle. Koska olen terve ja hänkin. Kampaajani on ystäväni, vastuulinen ihminen.
En lakkaa täysin elämästä vaikka tuntuu siltä, että elämä olisi peruttu.
Nyt niitä palveluita joita voi kannattaa käyttää, sillä iso lama on tulossa ja sattuu vielä pahasti.
Mä varasin tunti sitten ajan ja sain huomiselle.
Käyn yleensä pari kertaa vuodessa leikkauttamassa.. nyt näin tilaisuuteni koittaneen, kun vakkarikampaaja valitti ihmisten hysteriasta, että 90% oli perunut aikansa..
Sain pesun, hieronnan ja leikkuun -50%.
Käytän yrittäjän ahdinkoa häikäilemättä hyväkseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kampaajakäynti ei ole ohjeiden vastaista. Siinä on kaksi ihmistä, ei ryhmätilanne.
Miten tuo vähintään metrin etäisyys toimii
Laki ei määrää että pitää pitää metri väliä, johan vauvat kuolis nälkään ja hukkuis kakkaan kun äipät ei saa mennä lähelle.
Niin, nyt heräs hirveä ajatus. Toivottavasti teillä ei ole vauvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että kampaajani laittaisi yrityksensä kiinni jos hänellä olisi korona tai siihen viittaavia oireita. Jos sekä kampaaja että minä olemme terveitä, ei ole mitään syytä perua varattua aikaa.
Mun kampaaja raahusti keuhkokuumeisena töissä, koska yrittäjällä ei kuulemma ole varaa sairaslomaan.
Sain hänet lähtemään sairaalaan, päätyi viikoksi tiputukseen.
Yrittäjät ajattelevat vain itseään.En mene kampaajalle nyt, koska en ole tyhmä.
Joo mutta ulkomailla varmaankin juokset.
Minulla on huomenna kampaaja. Ainakaan aamulla ei ollut edelleenkään täällä seudulla ainuttakaan tartuntaa todettu. Jos esimerkiksi pääkaupunkiseudulla on runsaasti tartuntoja niin koko maassa tilanne ei ole toistaiseksi sama.