Muutama koronaan kuollut ja maailma pysähtyy. Miten ne sodat ja nälänhätä? Joka päivä satoja kuolonuhreja
Voisi välillä pysäyttää maailman turhat kissanristiäiset ja hoitaa nuo sodat loppuun ja nälkään kuolemat lopettaa.
Kommentit (25)
Kyllä tää korona on sen ainakin tehnyt selväksi, että jos nyt tulisi maailmansota, niin me oltais ihan lirissä. Ja luultavasti pian osa Venäjää.
Vierailija kirjoitti:
Nälänhätä olisi helppo lopettaa, mutta länsimaalaiset ei halua, sillä vaikka on porukkaa, joka koettaa auttaa oikeasti, niin monin kerroin enemmän on porukkaa, joka haluaa hyötyä köyhien maiden luonnonvaroista ja ihmisistä. Ehkäisyvalistus, välistä vetäjät vankilaan, opetetaan ihmiset hyödyntämään itse omia luonnonvarojaan. Mutta ei haluta.
Nälänhätä ei lopu ruokaa viemällä. Se pahenee. Ainoa tapa miten se loppuu on että kyseiset maat alkavat itse huolehtimaan asioistaan paremmin ja pitävät väkiluvun kantokyvyn rajoissa.
Vierailija kirjoitti:
Nälänhätä olisi helppo lopettaa, mutta länsimaalaiset ei halua, sillä vaikka on porukkaa, joka koettaa auttaa oikeasti, niin monin kerroin enemmän on porukkaa, joka haluaa hyötyä köyhien maiden luonnonvaroista ja ihmisistä. Ehkäisyvalistus, välistä vetäjät vankilaan, opetetaan ihmiset hyödyntämään itse omia luonnonvarojaan. Mutta ei haluta.
Ei kiinnosta jos kehitysmaat eivät osaa puolustaa itseään. Ihan oikein niille.
Vierailija kirjoitti:
Muslimit voisivat ihan itse lopettaa sotimisen. Sille siis voisi tehdä jotain.
Ei tämä nyt ihan noin mene. Mitä hel**ttiä esimerkiksi Venäjä tekee Syyriassa? Tiedetään, että suurvaltojen sekaantuminen raa'istaa ja pitkittää sotia. Toisaalta on siirrytty siihen, että suurvallat ottaa yhteen kolmannen osapuolen maaperällä, koska suora konflikti olisi liian vaarallista.
Mitä Yhdysvallat tekee Afganistanissa? Tai mitä Kiina tekee Afrikassa? Mitä Yhdysvallat Kolumbiassa? Mitä Venäjä Ukrainassa? Miksi Yhdysvallat sopii valtavia asekauppoja Saudi-Arabian kanssa, vaikka kyseinen maa on osallisena Jemenin sisällissodassa?