Lue keskustelun säännöt.
Saako Riihimäellä hoitopaikan helposti?
27.06.2006 |
Ei ole autoa ja bussit kulkee niin huonosti jos joutuu kuskaamaan lapse toiselle puolelle kaupunkia. Lisäksi olen työtön eli hoidon tarve alkaa nopeasti.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla