Olin eilen baarissa
Porukkaa ihan kivasti. Kaikilla tuntui olevan hauskaa eikä kukaan jauhanu mistään tarttuvista sairauksista.
Kommentit (19)
Mä en enää käy baareissa. Oon täysin näkymätön siellä kaikille, niin whatever.
Vierailija kirjoitti:
uoRRAHHuoRRA!
paarihhuorra!
Ei jauhanut ei. Sitä hienoa baari-iltaa voit sitten sairaana karanteenissa muistella.
No ei tietenkään jauhanut. Eivät normaalit ihmiset ole yhtä sekaisin kuin av-mammat.
Vierailija kirjoitti:
No ei tietenkään jauhanut. Eivät normaalit ihmiset ole yhtä sekaisin kuin av-mammat.
Tai vielä pahemmat eli av-isukit.
Vierailija kirjoitti:
T: Kiltti mies (siksi näkymätön, kun taas ärisevä väkivaltainen Jare on naisten ympäröimä)
Vierailija kirjoitti:
Mäkin olin. En suostu jäämään neljän seinän sisälle odottamaan kuolemaa. Tää darra kyl varmaan tappaa mut...
Voi lapsi kulta, sinun logiikka ontuu. Kyllä se tauti iskee ja kuolema korjaa varmemmin siellä baarissa. Ja teitä nuoria ei edes testata, et se on moi då :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T: Kiltti mies (siksi näkymätön, kun taas ärisevä väkivaltainen Jare on naisten ympäröimä)
Alkuperäisen kirjoitti kylläkin kiltti nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin olin. En suostu jäämään neljän seinän sisälle odottamaan kuolemaa. Tää darra kyl varmaan tappaa mut...
Voi lapsi kulta, sinun logiikka ontuu. Kyllä se tauti iskee ja kuolema korjaa varmemmin siellä baarissa. Ja teitä nuoria ei edes testata, et se on moi då :D
No ennemmin mä kuolen sit hauskaa pitäen ku peläten omassa kotona. Hyvin huomaa että oot syntyny 30-luvulla
No ennemmin mä kuolen sit hauskaa pitäen ku peläten omassa kotona. Hyvin huomaa että oot syntyny 30-luvulla[/quote
No sinäpä oletkin itsekäs pikku paska. Joudat menemäänkin, sääli niitä jotka ehdit ehkä tartuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkuperäisen kirjoitti kylläkin kiltti nainen.
Ihana nainen siis, millä teitä sieltä löytäisi? Aina hakenut jotain muuta kuin tyrkkyä, vaan aina ne tulee lähelle ketkuttelee vartaloitaan. Tosin oman rajoittuneisuuteni vuoksi en ylipainoisia katsele, eivät hekään toki minua.
Kiitos kun edistätte taudin leviämistä, pas ka päät.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kun edistätte taudin leviämistä, pas ka päät.
Ole hyvä, pas ka pää.
Minäkin olin. Kurkku vähän kipeä ja hirveä hedari mutta jaksoin pilkkuun asti viinan voimalla
Hysteerikot täällä nimittelee ja kiukuttelee siitä kun muut elää normaalia elämää. 😂😂