Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pitkään jaksat eristettyä elämää - ei ryhmäliikuntaa, konsertteja, tapahtumia, ravintolailtoja, täysiä julkkiksia kulkuneuvoja

Vierailija
15.03.2020 |

Eli tätä vapaaehtoista välttelyä ihmismääriä kevääseen.

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset 40 vuotta. Ihanaa.

Vierailija
2/66 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisia, ei julkkiksia 😂

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesään vähintään

Vierailija
4/66 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan netti ja puhelin toimii...

Vierailija
5/66 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon jo kyllästynyt. Ja rasittavaa tämä koronahysteria. AV täynnä koronaa, uutiset täynnä koronaa, murhainfokin täynnä koronaa... Eikö maailmassa enää ole mitään muuta? Kai joillakin on vielä idioottimies? Voitaisko puhua vaikka niistä?

Vierailija
6/66 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ihan normaalia elämää muutenkin köyhälle sinkulle. Monina kuukausina ainoa ihminen, jonka tapaan (ja jolle sanon sanaakaan) on kaupan kassa. Ruokaa on muutenkin tehty paljon kerralla pakastimeen ja siihen makaronia tai riisiä jatkeeksi, jotta riittäisi pitempään. Pienet annokset per päivä ja viimeiset päivät ennen rahan tuloa kaurapuuroa pääasiassa. Ei kalaa tai kanaa vaan kananmunia, koska ne ovat halvempia. Eli tämä poikkeustilanne ei poikkea normaalista mitenkään. Minkäänlaista kotivaraa ei erityisesti ole eikä ole varaa ostaakaan. Kahvin juonti loppuu, kun maito loppuu jne. En käy elokuvissa, teattereissa, ravintoloissa enkä muissakaan tapahtumissa, en käytä julkisia liikennevälineitä, kotimaan matkoja sukulaisiin vain muutaman kerran vuodessa, nyt tosin ei sitten niitäkään.

Vierailija
7/66 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuvaa ihan normielämää. Siihen kun päälle lisätään vuosien kokemus "karanteeniruokavaliosta" (sisältää pastaa, riisiä, papuja, linssejä, tomaattisäilykkeitä ja juureksia), niin voi sanoa, että kerrankin tuntee itsensä keskivertosuomalaiseksi.

Vierailija
8/66 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tappiin asti!

Vierailija
9/66 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni loppuun asti

Vierailija
10/66 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on normielämää minulle. 

Vierailija
11/66 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljen omalla autolla enkä julkisilla, mutta muuten on ihanaa, ettei ole mitään velvollisuutta osallistua mihinkään. Yhdet jo valmiiksi stressanneet sukujuhlatkin peruuntui.

Vierailija
12/66 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tälläinen pysähtyminen tekee hyvää. Tuntuu että koko ajan on vain juossut (töihin, ja sen jälkeen muihin menoihin, ja koittanut nähdä sivussa kavereita ja sukulaisia) eteenpäin hirveällä kiireellä.

Nyt SAAN olla vain kotona (työt teen etänä), ei tarvitse stressata siitä milloin ehtii nähdä sukulaisia tai kavereita kun kaikki kotona.

Varmasti tulen teatteria ym. menoja kaipaamaan jossain kohtaa, mutta nyt odotan että minulla on kerrankin aikaa lukea korjoja. Olen ostanut/saanut lahjaksi kirjoja, joita en ole EHTINYT lukea. Jos aikaa kaiken kiireessä juoksemisen välissä on ollut tunti tai kaksi, olen istunut sohvalla TV:n edessä kun en pystynyt keskittymään lukemiseen.

Vierailija
13/66 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksetut harrastukset harmittaa kun taitaa jäädä loppukevään osalta väliin koko perheeltä. Muutoin ei vaikutusta normaaliin arkeen.

Vierailija
14/66 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tälläinen pysähtyminen tekee hyvää. Tuntuu että koko ajan on vain juossut (töihin, ja sen jälkeen muihin menoihin, ja koittanut nähdä sivussa kavereita ja sukulaisia) eteenpäin hirveällä kiireellä.

Nyt SAAN olla vain kotona (työt teen etänä), ei tarvitse stressata siitä milloin ehtii nähdä sukulaisia tai kavereita kun kaikki kotona.

Varmasti tulen teatteria ym. menoja kaipaamaan jossain kohtaa, mutta nyt odotan että minulla on kerrankin aikaa lukea korjoja. Olen ostanut/saanut lahjaksi kirjoja, joita en ole EHTINYT lukea. Jos aikaa kaiken kiireessä juoksemisen välissä on ollut tunti tai kaksi, olen istunut sohvalla TV:n edessä kun en pystynyt keskittymään lukemiseen.

Ajattele, teet samalla hyvän teon. Saatat jopa pelastaa ihmishenkiä, omasi tai jonkun toisen.

Vierailija
15/66 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa yksinkertaisesti sananvapaudetonta radikaalistá sensuuri energiaa. Ei tässä ole energiaa tälläiseen tälläisillä karanteeneillä.

Vierailija
16/66 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin jaksan, menipä kuinka kauan tahansa. Kuljemme omalla autolla, olemme molemmat eläkkeellä ja tänään menemme Prismaan ostoksille, pois paniikki.MAAILMA EI PYSÄHDY KUITENKAAN.

Vierailija
17/66 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia elämää mulle. Suurin muutos olisi etätöihin siirtyminen ja toki se, jos lapsen koulu suljetaan. Normaalisti käyn vain töissä, kaupassa ja lapsen harrastuksissa. Ja toki isovanhemmilla. Ulkoilua lähimetsässä tuskin aletaan rajoittaa.

Vierailija
18/66 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen introvertti. Teen paljon käsitöitä. Tällä yhdistelmällä kotikaranteeni kelpaisi muutamaksi kuukaudeksi.

Vierailija
19/66 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan helposti.

Olen kotihiiri.

Ei muuta elämääni yhtään.

Vierailija
20/66 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia elämää tuo on, ja nyt en ollenkaan ymmärrä miten tähän liittyy eristyneisyys? 😄

(En ole sinkku, enkä perheetön, enkä edes köyhä.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän