Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion osallistua yo-kokeeseen, vaikka olen lievässä nuhassa ja yskässä

Vierailija
15.03.2020 |

En todellakaan aio jäädä tämän takia pois, koska olen jäänyt pois töistä ja ollut muutenkin omaehtoisessa karanteenissa viikon ajan. Muutenkin vältellyt kaikkia paikkoja. Useamman kuukauden ajan on ollut sellainen olo, että tulee flunssa ja nyt saa välillä niistää ja yskiä. Menen tekemään kokeen, koska tämä on takuulla tavallista nuhatautia eikä koronaa.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronaan ei kuulu nuha.

Vierailija
2/17 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koronaan ei kuulu nuha.

Tiedän, mutta nythän on yleinen viesti se, ettei pienessäkään nuhassa tai yskässä saisi käydä oikein missään. Ainakin meille tulee kouluista, harrasteryhmistä jne. viestiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provan tämä. Oikein tärppien kanssa!

Vaikka tietenkin abit menevät kirjoituksiin! Minäkin menisin.

Vierailija
4/17 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita koululle, meillä ainakin jos oli kipeä niin järjestettiin toisiin tiloihin kipeät kokeen tekijät. Senkin takia ettei yskiminen ja niiskutus häiritse muita.

Vierailija
5/17 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se sivistynyt tekee. Minä minä minä

Vierailija
6/17 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevat opet ja lääkärit siellä tartuttavat toisiaan.

Vierailija
7/17 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soita koululle, meillä ainakin jos oli kipeä niin järjestettiin toisiin tiloihin kipeät kokeen tekijät. Senkin takia ettei yskiminen ja niiskutus häiritse muita.

Koulu on ilmoittanut, että nuhaiset ja yskäiset jää kotiin, ei järjestetä erityistilaa. Onneksi niiskutan ja yskin tosi vähän ainakin toistaiseksi, mutta tähän ei tarvitse kuin esimerkiksi sisäilmaltaan kuivan koetilan niin alkaa pahempi yskintä. 

Vierailija
8/17 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai menet! Koetat saada nurkkapaikan tai muun eristyspaikan. Olisko sulla hengityssuojainta? Otat jotain lääkettä yskänärsytykseen. Tarkat hygieniajutut. Käsidesi mukaan ym.

Onnea kokeeseen!

Vierailija
9/17 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän se sivistynyt tekee. Minä minä minä

Minä minä minä olen omaehtoisessa karanteenissa jo viikon ajan. Riskiryhmään kuuluvana pyrin minimoimaan riskit. 

Vierailija
10/17 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko Vaasasta? Siellähän tällainen kulttuuri on kermaperseiden kakaroilla yleistä. Iskä kiusaa - lapset kiusaa perässä.

Minäminäminäminäminäminä!

Karmaa!

Vierailija
11/17 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voipi mennä muut kokelaat paniikkiin, kun kaverit ilmestyy hengityssuojaimissa yskimään viereiseen pulpettiin. Nyt jos koskaan yo-kirjoituksissa tarvitaan onnea.

Vierailija
12/17 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätitkö viime viikon kirjoitukset kuitenkin väliin siis?

Vierailija
13/17 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai menet! Koetat saada nurkkapaikan tai muun eristyspaikan. Olisko sulla hengityssuojainta? Otat jotain lääkettä yskänärsytykseen. Tarkat hygieniajutut. Käsidesi mukaan ym.

Onnea kokeeseen!

Kiitos! En mä kyllä hengityssuojainta ota mukaan. Kyllähän muut menis paniikkiin :D Käsidesiäkin vaikea ottaa, kun joka paikasta loppunut, mutta jospa sitä koulussa olisi. Tuskin olen ainoa, jolla esimerkiksi kausiflunssaa tms. 

Vierailija
14/17 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätitkö viime viikon kirjoitukset kuitenkin väliin siis?

Minulla ei ollut kirjoituksia viime viikolla. 

Vierailija
15/17 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voipi mennä muut kokelaat paniikkiin, kun kaverit ilmestyy hengityssuojaimissa yskimään viereiseen pulpettiin. Nyt jos koskaan yo-kirjoituksissa tarvitaan onnea.

Voipi tulla myös äkkilähtö pihalle. Minä ainakin soittaisin poliisit selvittämään onko laillista.

Vierailija
16/17 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko Vaasasta? Siellähän tällainen kulttuuri on kermaperseiden kakaroilla yleistä. Iskä kiusaa - lapset kiusaa perässä.

Minäminäminäminäminäminä!

Karmaa!

En ole.  Ja väitän, että hyvin, hyvin harva pitää omaehtoista karanteenia, kun hirveä valitus pakollisestakin karanteenista. En siis pode huonoa omaatuntoa. 

Vierailija
17/17 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä lienee ollut ennen sähköisiä kirjoituksia? Tampereella on nyt koronan takia kaupungin kuudelle lukioille YKSI yhteinen tila, johon terveet karanteenissa olevat kirjoittajat voidaan ohjata.  Sähköisten kirjotusten aikaan erillistilojen järjestäminen ei välttämättä onnistu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän