Koiran lopettaminen
Jouduttiin lopettamaan 11vanha koira Herramme eilen... Olen niin rikki en halua mitää niin paljon kuin koiran takaisin. Nyt porukkani on ostanut uuden koiran..
En halua mitään uutta koiraa.... Kaipaan vanhaa koiraa liikaa.. En usko että pystyisin rakastamaan tulevaa pentua yhtään...
Kommentit (35)
Suruvalittelut! Ei todellakaan uutta koiraa heti.
Vierailija kirjoitti:
Suruvalittelut! Ei todellakaan uutta koiraa heti.
Yritin sanoa heille et nyt on liian aikaista uudelle koiralle mutta mulle sanottiin että uusi koira on "parasta lääkettä"... Ap
No vähän too soon mutta kyllä sä siihen pentuun tulet rakastumaan. Vuoden päästä et halua ajatella elämää ilman häntä💙🐶
Mun vanha kissa kuoli toukokuussa enkä ole vieläkään voinut ajatella uuden hankkimista. Ajattelen sen olevan väärin kissaa kohtaan, jos en siitä ainakaan alkuun välittäisi yhtä paljon. Toisaalta, olen niin eläinrakas, että ehkä uusi kissa voisi tuoda helpotusta tähän kaipaukseen.
Mulle tulee tunne että hylkään vanhan koiran ottamalla uuden tilalle. En osaa kuvitella mitään uutta pentua täällä.. Ap
Ei uusi koira korvaa edellistä mutta täyttää paikkansa perheenjäsenenä. Yhtä rakkaita karvaturreja ne on loppujenlopuksi kaikki!
Olen oikeasti niin herkkä ja eläinrakas.. Mutta en ole itse vielä valmis ottamaan mitään pentua tänne, mutta porukat on näin päättänyt.. Harmittaa..
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee tunne että hylkään vanhan koiran ottamalla uuden tilalle. En osaa kuvitella mitään uutta pentua täällä.. Ap
Teidän Herra heiluttais häntää pennulle ja haluaisi sinun olevan onnellinen
Uusi koira ei korvaa vanhaa mutta olen varma että tulet rakastumaan pikkuiseen🐩
Ymmärrän ap hyvin sua. Kukaan uusi lemmikki ei Koskaan täytä edesmenneen lemmikin paikkaa!!
Ymmärrän hyvin jos joudutaan lopettaa koira ja samantien ostetaan uusi niin kyllä muakin vituttausi... Tsemppiä ap
Otan osaa ap. Se on kamalaa, tiedän. Sinulla on nyt tosi paha olla ja saakin olla, mutta opit elämään asian kanssa ja tulet aivan varmasti rakastumaan uuteen pentuun myös ❤️❤️
Tsemppiä surun keskellä, anna aikaa itsellesi.
Mieti edes mennyttä koiraasi.. se HALUAA, että pidät tästä uudesta pennusta nyt hyvää huolta ❤️ edesmennyt koirasikin tykkäisi pennusta. Uudesta koirasta tulee sinulle ajan myötä valtavan rakas, voin luvata sen.
Vierailija kirjoitti:
Olen oikeasti niin herkkä ja eläinrakas.. Mutta en ole itse vielä valmis ottamaan mitään pentua tänne, mutta porukat on näin päättänyt.. Harmittaa..
Muista kuitenkin, ettei se ole pennun vika... Pennusta täytyy pitää hyvää huolta ja antaa sille rakkautta 😢❤️
Itse menetin koirani pari viikkoa sitten ja hän nukahti ikuiseen uneen sohvalle. Ihan itse siis lähti kotona. Olimme tosin käyneet eläinlääkärissä edellisellä viikolla, kun oli väsynyt ja tulehdusarvot koholla. Sai antibiootin ja ei sitä kuuria ehtinyt loppuun syömään. Oli silti melko hyvässä kunnossa loppuun asti ja jaksoi ulkoilla ja söi ihan hyvin. Muuten sairauksia kyllä oli. Olisinkin itse sitten päästänyt uneen jos tila olisi mennyt pahemmaksi, mutta en voinut aavistaa, että lähtee silloin niin nopeasti. Oli kuitenkin rotuunsa nähden vanha koira ja pärjäsi sairauksien kanssa aika pitkään ja oli varmasti hänen aikansa jo mennä ja voin sanoa, että lähti aika rauhallisesti unissaan. Kun itse olin paikalla myös ja mietin jo, että pitääkö lähteä päivystävälle eläinlääkärille, mutta koirani oli hetkessä jo lähtenyt. Tuli minulla silloin, kun elämäni oli nuorena todella vaikeaa ja oli ainoa ystäväni näihin hetkiin asti. Täysin korvaamaton ja rakas. Sen vuoksi en halua itsekään ottaa toista tilalle, koska koirani oli niin suuri ja tärkeä persoona minulle, että en usko monekaan koiran voivan täyttää hänen paikkaansa helposti. Kiitos koiralle, että olen vielä täällä ja nyt tuntuu niin tyhjältä ja minulla ei ole enää mitään.
Tulee vain sellainen olo että petän vanhan koiran kun pentu tulee... Ap:(
Eihän sinun tarvitse olla koiran kanssa tekemisissä jos et halua. Ymmärrän kyllä porukoitasi uusi koira voi olla vain hyvä asia