Koiran lopettaminen
Jouduttiin lopettamaan 11vanha koira Herramme eilen... Olen niin rikki en halua mitää niin paljon kuin koiran takaisin. Nyt porukkani on ostanut uuden koiran..
En halua mitään uutta koiraa.... Kaipaan vanhaa koiraa liikaa.. En usko että pystyisin rakastamaan tulevaa pentua yhtään...
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen oikeasti niin herkkä ja eläinrakas.. Mutta en ole itse vielä valmis ottamaan mitään pentua tänne, mutta porukat on näin päättänyt.. Harmittaa..
Muista kuitenkin, ettei se ole pennun vika... Pennusta täytyy pitää hyvää huolta ja antaa sille rakkautta 😢❤️
Tottakai olen iloinen et saan uuden ihanan karvakuonon, mutta silti ikävä raastaa vanhaa koiraa kohtaan... Ap
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee tunne että hylkään vanhan koiran ottamalla uuden tilalle. En osaa kuvitella mitään uutta pentua täällä.. Ap
ajattele asiaa niin että vanha koirasi halusi taatusti tuottaa sinulle joka päivä iloa ja hyvää mieltä ja haluaisi jatkossakin että olisit iloinen etkä liian surullinen. Jos annat mahdollisuuden uudelle pennulle ja voit iloita siitä niin et petä vanhaa koiraasi. Osanotto!
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee tunne että hylkään vanhan koiran ottamalla uuden tilalle. En osaa kuvitella mitään uutta pentua täällä.. Ap
Mullakin oli vastaavassa tilanteessa tällainen olo, mutta se meni tosi nopeasti ohi. Vanha koira säilyy ikuisesti sydämessä ja muistot säilyy ikuisesti, minulla myös tuhkat kotona joten vanha koira on täällä luonamme myös. :)
Uuden koiran otin alle 1kk entisen poismenosta. Ensin minullakin oli olo, että hylkään vanhan koirani vaikken tietenkään hylkää. Rakastuin uuteen pentuun heti ja olemme jo vuosia yhteistä matkaa kulkeneet. Voin sanoa, että sekä edesmennyt koirani että nykyinen koirani ovat aivan yhtä tärkeitä ja rakkaita minulle. Niin tulee käymään sinullekin ap, usko pois!
Kyllä sinä selviät ap ❤️
Ikävä vaan niin valtava vanhaa koiraa kohtaan... Vaikka samalla odotan jo pennun saapuvan 💙 se tunne on vaan niin vahva että kun pentu saapuu silloin unohtaisin vanhan koirani.. Ap
Otan osaa. ❤️ Rakkaan lemmikin menettäminen on kamalaa. Uusi koira ei vie vanhan koiran paikkaa sydämessäsi vaan sydämesi kasvaa ja sinä alat rakastaa uutta pentua omalla tavallaan.
Minä olen aikanaan ottanut uuden pennun vanhan poisnukkuneen tilalle heti (2kk väliä) ja se oli hyvä päätös. Puhun uudelle koiralle usein vanhasta koirasta 😊
Minullakin on ikävä omaa edesmennyttä koiraa... Ymmärrän ap
Kyl se yleensä on paras tapa päästä yli ottamalla uusi koira tilalle, niin unohtuu sit aika nopsasti se edellinen koira. Älä turhia murehdi :)
Mieti ap kun saat nähdä pikku pennun sun luona. Maailman paras fiilis t. Juuri pennun saanut
Vierailija kirjoitti:
Kyl se yleensä on paras tapa päästä yli ottamalla uusi koira tilalle, niin unohtuu sit aika nopsasti se edellinen koira. Älä turhia murehdi :)
Niin että entisellä koiralla mitää väliä???? Aha
Vanha koirasi on varmasti iloinen kun annat uudelle pennulle mahdollisuuden 💙
Tänään meille tuli uusi pieni hauva vauva. Hän on niin lutunen💕 ap
Mistä noin nopealla aikataululla saa pennun? Siis olettaen että haluaa määrätyn rotuisen tai kokoisen, selvittää pennun alkuperän, jos sekarotuinen näkee vanhemmat ettei ole pentutehtailun tulos jne?
"Nyt porukkani on ostanut uuden koiran."
Siis mitä! Eikö koiria jaetakaan ilmaiseksi? Nehän pullauttaa pentuja tuon tuostakin. Meillä oli joskus muinoin kissa, ja kun se sai poikasia, oli kauhea vaiva yrittää löytää niille ottajia. Ei puhettakaan että mitään maksua olisi pyydetty, pikemminkin päin vastoin.