Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedättekö sen upean tunteen, kun on kävellyt kaksi vuotta putkeen heiluttamatta käsiä?

Vierailija
14.03.2020 |

Varmasti on muitakin lajikävelijöitä palstalla. Itse kävelen nykyään ilman käsiä jo kuin mestari. Näkee ihmisten katseista, että mieli tekisi heidänkin kokeilla, mutta taitaa olla vielä vähän liian edelläkävijöiden trendijuttuja.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jo kauan sitten siirtynyt tähän muotitrendiin "kävellä siististi" ja mielestäni se sujuu erinomaisesti, ainakin toissa päivänä, kun kävin Cittarissa ostamassa viikon ruuat ja pari kollia vessapaperia. Käsissä oli kuin tonnin painot, eikä käsiä olisi edes heiluttanut ydinvoima. Tosi siistiä, eikä edes tarvinnut käsidesiä.

Vierailija
22/34 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa ap! Minä jaksoin vain vuoden, sen jälkeen alkoi jo jalat väsyä ja pomo soitella perään missä luuhaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä puolestani olen opetellut kävelemään 24h slaavikyykyssä. Herättänee kanssakulkijoissa ihailua 😎

Vierailija
24/34 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näen ap:n kävelemässä, tulee vääjäämättä mieleen, että tuo on lääkitty tosi vahvasti tai huumeissa. Vaihdan kadun toiselle puolelle. Sori vaan, mutta tämä on tunteeni.

Vierailija
25/34 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä hvettiä minä juuri luin?#!

Vierailija
26/34 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä oliko aloitus vitsi vai ei, mutta vuorotahtisuus on itse asiassa aivojen kehitykselle ja toiminnalle erittäin tärkeä juttu. Ei ne kädet turhaan heilu.

Vierailija
27/34 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mikäs juttu tää on? Pakko googlaa koska ny en oo varma et onks tää vitsi, oli sen verran hieno aloitus!

Vierailija
28/34 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot sä ap menossa huippumalli-kisaan? Harjoittele se tylsistynyt ilme myös!

Vierailija
29/34 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin tätä äsken ja mies kysyi että mitä supermallikävelyä harjottelet. Itse tunsin olevani robotti

Vierailija
30/34 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeistään nyt on aika opetella kaikkkien kävellä siististi-tyyli, vessapaperin hamstraamisen lisäksi, sillä se on ehkä paras keino suojautua koronavirukselta, kun turvaväli helposti kasvaa 130-140 cm, kun käsiä heiluttaen turvaväli on vain metri.

Vierailija
32/34 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä puolestani olen opetellut kävelemään 24h slaavikyykyssä. Herättänee kanssakulkijoissa ihailua 😎

80-luvulla liikunnanopettaja laittoi kävelemään noin, silloin sitä sanottiin kääpiökävelyksi. Miksi lie nykyään poliittisen korrektiuden nimessä, lyhytkasvuiskävelyksi?

Vierailija
33/34 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy sanoa että hieno suoritus sinulta mutta olet vasta niin sanotusti matkan alussa! Minä pääsin jo muutama vuosi sitten tuohon pisteeseen. Nyt olen aktiivisesti treenannut kävelyä niin, että en missään vaiheessa yhtään heilauta jalkoja. Alkaa pikkuhiljaa jo sujua!

Minä teen töitä käyttämättä lainkaan aivojani.

T: Ministeri

Vierailija
34/34 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rullailen jopolla vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme