Hei te, jotka ette heiluta käsiä kävellessänne. Miksi ette ratkaise huomio-ongelmaa laittamalla kädet taskuun?
Kommentit (26)
Mitä huomio-ongelmaa? Sinänsä kiva, että on syvällisiä mietintöjä tärkeistä asioista.
Ei kai tää kovin yleistä ole ettei kävellessä liikuta käsiään. Siskon kunnolla tuo oli yksi merkki parkkinsonista
Poikani ei heiluta, mutta hän ei huomaa että kävelyssä on mitään outoa, ei siksi osaa tuota mitenkään piilotella.
Olen armeijassa ja kädet taskussa käveleminen on epäsotilaallista käyttäytymistä. Eipä toisaalta kukaan ole koskaan sanonutkaan että kävelyni näyttää typerältä.
Jos ihan ulkonäkösyistä ehdotat, niin kädet taskuissa se vasta hölmön näköistä menoa on. En ole mitenkään pohtinut asiaa, ihan vaan havaintona arjesta ne kädet taskussa möllöttäjät vasta kädettömän näköisiä onkin.
Vierailija kirjoitti:
Olen armeijassa ja kädet taskussa käveleminen on epäsotilaallista käyttäytymistä. Eipä toisaalta kukaan ole koskaan sanonutkaan että kävelyni näyttää typerältä.
Et kai marssi muodostelmassa käsiä heiluttamatta? Se pilaa kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kai marssi muodostelmassa käsiä heiluttamatta? Se pilaa kaiken.
En tietenkään. Marssissa pitää muutenkin heiluttaa käsiä niin paljon, ettei kukaan normaali ihminen kävele niin. Mutta on kyllä hieman hankalaa saada kädet heilumaan jalkojen tahtiin, kun ei sitä normaalisti tee.
Vierailija kirjoitti:
Ei sano, mutta moni varmaan ajattelee. Siksi olisi hyvä "näytellä" käsien heiluttamista.
Ja kiitos ap,ilahdutit iltaani.Juuri tällaisia asioita on hyvä pohtia välillä.
Vierailija kirjoitti:
Jos ihan ulkonäkösyistä ehdotat, niin kädet taskuissa se vasta hölmön näköistä menoa on. En ole mitenkään pohtinut asiaa, ihan vaan havaintona arjesta ne kädet taskussa möllöttäjät vasta kädettömän näköisiä onkin.
Eri mieltä tästä. Seksikkäintä ikinä sellainen tietty ryhdikkään rento kävelytyyli, jossa miehellä on kädet housuntaskuissa. Edellyttää toki, ettei henkilö liiku löysästi, vaan nimenomaan itsevarmasti.
Esimerkkinä kohtaus Matchpointista, kun Rhys-Meyers kävelee sisään taidenäyttelyyn kädet taskuissa. Siitä ei mies seksikkäämmäksi pääse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sano, mutta moni varmaan ajattelee. Siksi olisi hyvä "näytellä" käsien heiluttamista.
Kun jännitän, niin kädet saattaa jähmettyä ja rupean näyttelemään, että ne liikkuisivat muka luontevasti. En usko että näytän oikeasti luontevalta, sillä jos käsien heiluttelua yrittää näytellä, ne ei välttämättä liiku yhtään oikeaan tahtiin suhteessa jalkoihin. - eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun jännitän, niin kädet saattaa jähmettyä ja rupean näyttelemään, että ne liikkuisivat muka luontevasti. En usko että näytän oikeasti luontevalta, sillä jos käsien heiluttelua yrittää näytellä, ne ei välttämättä liiku yhtään oikeaan tahtiin suhteessa jalkoihin. - eri
Yritin joskus opettaa poikaani heiluttelemaan käsiään kävellessä, mutta ei siitä mitään tullut. Aina liikutti samanpuoleista kättä ja jalkaa yhtä aikaa samaan suuntaan, joka on vielä typerämmän näköistä, kuin kädet suorina.
Nykyisin näyttää ihan hyvältä, kyn yleensä pitää toisella kädellä olkalaukkua takana ja puhelin toisessa kädessä.
T. 5
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritin joskus opettaa poikaani heiluttelemaan käsiään kävellessä, mutta ei siitä mitään tullut. Aina liikutti samanpuoleista kättä ja jalkaa yhtä aikaa samaan suuntaan, joka on vielä typerämmän näköistä, kuin kädet suorina.
Nykyisin näyttää ihan hyvältä, kyn yleensä pitää toisella kädellä olkalaukkua takana ja puhelin toisessa kädessä.
T. 5
No minun mielestäni voi yhtä hyvin heilutella käsiä ja jalkoja samanpuoleisesti, jos on tilanne jo mainitunlainen heiluttelemattomuus. Antaa katselijoille saman tien show:ta koko rahan edestä.
Hyvä, että ap yrittää keksiä ratkaisua näinkin suureen ongelmaan. :D
Itseäni ärsyttää kun neurotyypilliset kävelee heiluttamalla vastakkaista jalkaa ja kättä yhtä aikaa. Aivan väärinhän se menee! On täysin loogista että sama puoli kehosta liikkuu yhtä aikaa eikä niin että sotketaan eteenpäin miten sattuu heiluen.
Ei ole taskuja