Mitä mieltä kävelytyylistä, jossa käsiä ei heiluteta lainkaan?
Kommentit (48)
Tiedän yhden heikkolahjaisen, joka kävelee kädet sivuilla liikkumatta roikkuen.
Tuollaisia sanottiin armeijassa munapussin kantajiksi:)
Ei syvällistä mielipidettä, mutta näyttää friikiltä.
Voi viitata mm. muistisairauteen, jos kädet ovat ihan jäykkinä. Voi viitata myös kipuihin tai ongelmiin nivelissä.
Onko sellainen mahdollista? Kädethän heiluu kävellessä väkisinkin, elleivät ole taskuissa. (Vain yhden käden taskussa pitäminen on myös arveluttavaa. Molemmat tai ei ollenkaan.)
Itse en ymmärrä, miksi kukaan haluaisi tahallaan kävellä niin. Eikös ole niin, että mikäli ihminen kävelee kädet rentoina, ne alkavat heilua ihan itsestään? En minä ainakaan tee käsilleni yhtään mitään, mutta kyllä ne siinä ihan itsestään heiluvat.
Ihan sama minusta.
Saattaa olla tianne, että saa olla onnellinen kun pystyy ylipäänsä kävelemään omatoimisesti. Eihän sitä tiedä kuinka hölmötä minukaan kävelytyyli näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Itse en ymmärrä, miksi kukaan haluaisi tahallaan kävellä niin. Eikös ole niin, että mikäli ihminen kävelee kädet rentoina, ne alkavat heilua ihan itsestään? En minä ainakaan tee käsilleni yhtään mitään, mutta kyllä ne siinä ihan itsestään heiluvat.
jos ei kävele kädet rentoina. Jos yläkroppa on ihan jumissa.
Voi herranen aika. Antaa ihmisten kävellä niin kuin huvittaa, ei se ole muiden asia! Ei perkl mikään ihme, että suomalaiset ovat niin masentunutta ja ahdistunutta kansaa, kun toisten kävelytyylistäkin tehdään heti ilkeitä johtopäätöksiä!
Vierailija kirjoitti:
Voi viitata mm. muistisairauteen, jos kädet ovat ihan jäykkinä. Voi viitata myös kipuihin tai ongelmiin nivelissä.
Ystävä käveli kädet jäykkänä niskaleikkauksen jälkeen.
Joku kompleksi. Miettii liikaa sitä, että muut tuijottavat ja kävelee siksi oudosti.
Joillakin mt potilailla on tapa kävellä noin.
Vierailija kirjoitti:
Johtuu lääkityksestä, ei itse sairaudesta. Joidenkin (aika monien) lääkkeiden sivuvaikutuksiin kuuluu juuri tuo käsien liikkeiden poisjääminen kävellessä.
Parkinsonintauti, lääkäriin, että saa nopeasti lääkityksen!
Ei ole terveen ihmisen merkki.