Ahmin korona varastot. Nyt hävettää kertoa miehelle.
Mulla syömishäiriö. Pakko kertoa aika nopeasti ennen kuin ollaaan kipeenä ja ei oo syötävää. Asumme aika syrjässä. On jo ainakin viikon ruuat ahminuta täs pikkuhiljaa.
Kommentit (23)
50% mahdollisuus että mies sairastuu ja kuolee ennen sinua. Laita sormet ristiin sen varalle.
Käske miehen piilottaa ne.
Minä käskin miehen piilottaa herkut.
Pyydän piilottaa noi hyvät ruuat. Hyvä vinkki. ap
Mäkin vedin juuri kahvin kanssa yhden kotivara-Tuplan! No ei sentään, kävin kaupasta aamupäivällä ostamassa ihan vain makeannälkään.
Varsinaisena kotivarana mulla on makeannälkään hunajaa, rusinoita, pähkinöitä ja proteiinipatukoita. Niihin en koske, elleivät mene vanhaksi. Ja hunaja ei käytännössä vanhene koskaan.
Ostakaa terveellistä ruokaa, jota ei tee mieli ahmia!
Vierailija kirjoitti:
Ostakaa terveellistä ruokaa, jota ei tee mieli ahmia!
Ahmin hernekeitot, nuudelit, tonnikalan, hapankorput, rusinat yms. En ole namia ostanut. Ap
Mä en uskalla ostaa korona varaa tosta syystä. Tilaan ruokaa vaikka sit sitä mukaa kun tarvii.
Vierailija kirjoitti:
Mä en uskalla ostaa korona varaa tosta syystä. Tilaan ruokaa vaikka sit sitä mukaa kun tarvii.
Luulin jo, että oon ainoa possu :( Ap
Mulla on sama ongelma. Menee jauhot, makaronit sellasenaan, riisi sellasenaan, ihan kaikki. Pitäisi laittaa lukot oviin tai joku annosteluautomaatti. Menee hermot.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sama ongelma. Menee jauhot, makaronit sellasenaan, riisi sellasenaan, ihan kaikki. Pitäisi laittaa lukot oviin tai joku annosteluautomaatti. Menee hermot.
Joo, uppoaa mullekkin. puurohiutaleita ja sokeria mössönä, riisi margariinilla tai makaroni ketsupilla :) Ap
Pääasia että ette niitä vessapapereita kuitenkaan ahmineet.
Vierailija kirjoitti:
Pääasia että ette niitä vessapapereita kuitenkaan ahmineet.
En yllättyis vaikka joku päivä söisin nekin. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, uppoaa mullekkin. puurohiutaleita ja sokeria mössönä, riisi margariinilla tai makaroni ketsupilla :) Ap
Erityisen hyvää on kun sekoittaa kaurahiutaleita, margariinia, hiukan tummaa kaakaojauhetta ja kahvia sekä sokeria ja vähän ehkä vaniljasokeria. Ja muodostelee palloiksi tai syö sellaisenaan. Nam.
Ruotsiksi ohje on tuossa, löytyy varmaan suomeksikin:
https://www.recepten.se/recept/havrebollar.html
Kyllä kai mies tietää syömishäiriöstäsi? Sinulla on sairaus. Älä sitä häpeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ferriitti mitattu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erityisen hyvää on kun sekoittaa kaurahiutaleita, margariinia, hiukan tummaa kaakaojauhetta ja kahvia sekä sokeria ja vähän ehkä vaniljasokeria. Ja muodostelee palloiksi tai syö sellaisenaan. Nam.
Ruotsiksi ohje on tuossa, löytyy varmaan suomeksikin:
https://www.recepten.se/recept/havrebollar.html
Hei, tää ei paranna yhtään tätä :D Lisävinkki vaan ahmintaan. Varmaan koklaan :D Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ferriitti mitattu?
Eiiii ole. Mikä se on? Joku rautajuttu? Ap
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kai mies tietää syömishäiriöstäsi? Sinulla on sairaus. Älä sitä häpeä.
No hänellä siitä tieto, mutta pitää sitä jonain itsehillinnän puutteena ja herkutteluna. Hoitoa saan asiaan ja ei ole aikoihin ollut kohtauksia. Tuo pursuava ruokakomero vaan jotenkin yllätti ja stressi yhdessä. Ap
Vinkkejä miten seuraavat varastot pystyisin antaa olla? ap