Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita, joiden aivot ei jotenkin tajua, että tämä koronatouhu on todellisuutta eikä joku pitkälle viety vitsi...

Vierailija
14.03.2020 |

Ja kohta joku puhaltaa pilliin ja palataan taas ns. normielämään.... Tai siis, mä elän koko ajan normielämää, kun en muutoinkaan tapaa kovinkaan ihmisiä. Töissä yksinyrittäjänä (ei muita työntekijöitä eikä muutoksia töissä... vielä), sitten kotiin (asun yksin) ja harrastuksia (ratsastus) ei ole peruttu....
Jotenkin, kun ei näkyviä muutoksia ole, niin tämä tuntuu vaan joltain puheelta/leikiltä, mitä sitten seurataan netistä tai tvstä. Aivot sanoo: ei kosketa minua eikä muitakaan ihmisiä...
Osasinkohan selittää....

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne ei tunnu oikealta, vaan joltain massanäytelmältä. Työnantaja laittoi meidät etätöihin, kaupassa oli lihat, jauhot ja vessababeri lopussa, ja Italian uutiset ennustavat terveydenhoidon romahdusta Euroopan muissa koronamaissa. Odottelen tuleeko matkustusrajoituksia, ja junissa näkyy jo ihmisiä maskeineen. Tilanne ei ole vielä päällä joten toimet tuntuvat vielä etäisiltä, vähän kuin joulun teeskentely lapsia varten.

Vierailija
22/38 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkeläisetkin on suurimmalta osin entisiä työtä tekeviä. Ei ne mistään kommunismista tykkää, kunhan joku vain lupaisi ettei eläkkeitä leikata, se varmaan riittäisi.

Zinc

No way, no ANY way, että tämä toteutuisi ilman "vitsiä". Mutta ei se vitsi ole. Kus.päitä ne on.

Jollekin toiselle se vitsi voi olla Trump, mulle se taas on hyvä asia, vaikka se taas on äärimmilleen viety toiseen laitaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

:'(

Vierailija
24/38 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilanne ei tunnu oikealta, vaan joltain massanäytelmältä. Työnantaja laittoi meidät etätöihin, kaupassa oli lihat, jauhot ja vessababeri lopussa, ja Italian uutiset ennustavat terveydenhoidon romahdusta Euroopan muissa koronamaissa. Odottelen tuleeko matkustusrajoituksia, ja junissa näkyy jo ihmisiä maskeineen. Tilanne ei ole vielä päällä joten toimet tuntuvat vielä etäisiltä, vähän kuin joulun teeskentely lapsia varten.

Mä en ole nähnyt kenenkään ostavan niin paljon lihoja, että ne oikeasti olisi loppu. ;)

Näytelmää koko baska ..

Zinc

Siis KAIKKI on. Ei ole edes eri keskustelupalstoja.

Herätkää JO !! On vain yksi maailmankone !! JA te elätte siinä vitsissä.

Vtut mistään coronoista. Itse pää syyllinen pitäisi tässä saada kiinni. 

Siksi MINÄ taistelen vastaan !!

Suosittelen kaikille ..

Vierailija
25/38 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne nostetaan ERI PALSTOILTA mun yli 10 vuotta vanhoja kirjoituksia esim. 10 samana päivänä !? 

MITEN SE ON MAHDOLLISTA. Miettikää.

EI SE OLE. Kun moderointi on eri. Palstat on eri. 

Kukaan ei olisi voinut stalkata kymmeniä vuosia mun kirjoituksia .. ellei .. ellei kaikki ole yhden ja saman järjestelmän alla.

Zinc

Vierailija
26/38 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haista miinustaja hå -rå vttu. Olet paholaisen kätyri.

Zinc

Vierailija
27/38 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monikaan ei tajua tätä. Kaupassa kellään ei ollut hanskoja eikä maskeja.

Mitä se maski suojaa kun se virus säilyy ilmassa, kun kaupassa joku hönkäisee edessäsi niin se virus voi silmiesi kautta pesiytyä sinuun? Kysynpähän vaa?

Kyllä se maski vähentää vaikka niitä minun ympärilleni hönkäisemiäni bakteereja. Ei tartuntoja voi estää, mutta leviämistä on tarkoitus minimoida varotoimin.

Juuri tänään kirjastossa luin jostakin lehdestä, olisikohan ollut Suomen Kuvalehti tai sitten joku sanomalehti, että Coronavirus on kooltaan niin suuri ja sitä myöten "painava", ettei se jää leijumaan ilmaan vaan putoaa maahan. Kolme metriä oli muistaakseni turvallinen etäisyys, jos joku aivastaa kohti.

Vierailija
28/38 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta taas tuntuu, että olen jotenkin enemmän elossa kuin koskaan. (Toistaiseksi, kun en sairastunut kerran ole.)

On ollut ehkä vuosikymmeniä sellainen tunne, kuin odottaisin unessa jotain kriisin aikaa, jolloin pääsen olemaan vahva muidenkin puolesta. Nyt tuntuu, että sen aika on tässä.

Ehkä se on sitä, että olet nyt enemmän läsnä tässä hetkessä (eikä mieli askartele niin paljon menneen tai tulevan parissa)? Tilanne on niin epävarma, että sen todella tuntee miten meillä on vain tämä hetki. Niinhän se on ollut ennenkin, mutta nyt siitä on todella tietoinen. Ja minusta se tuntuu jotenkin hyvällekin kaikessa epävarmuudessaankin.

Joutavaa paskaa. 

Zinc

Vierailija
29/38 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin päästetään sairaat ihmiset maahan ilman karanteenia ja sitten voivotellaan ;)

Zinc

Oikeassa maailmassa poliitikot joutuisivat vastuuseen ja giljotiiniin tuommoisesta.

Vierailija
30/38 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin tämä sanonta toimii kirjaimellisesti.

Ensin ei puututtu itse _sairauteen_. Eli esim. laitettu maahan tulevia ihmisiä suoraan karanteeniin. 

Seuraavaksi sitten myydään käsidesiä ja naamareita, eli puututaan vain oireisiin ;)

Zinc

Jokainen älykäshän näkee tämmöisen sumuverhon läpi. Kusibäitä ne on.

Vierailija
31/38 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrankin tämä sanonta toimii kirjaimellisesti.

Ensin ei puututtu itse _sairauteen_. Eli esim. laitettu maahan tulevia ihmisiä suoraan karanteeniin. 

Seuraavaksi sitten myydään käsidesiä ja naamareita, eli puututaan vain oireisiin ;)

Zinc

Jokainen älykäshän näkee tämmöisen sumuverhon läpi. Kusibäitä ne on.

Sinun mielenterveyssairautesi välittyy näistä viesteistä. Toivottavasti saat hoitoa. Kaikkea hyvää sinulle.

Vierailija
32/38 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoittaisin tän niin, että aivot kyllä tajuaa, mut tunnetasolla en osaa sisäistää asiaa. Eli olen kyllä ihan rationaalisesti kykeneväinen tiedostamaan tilanteen, mutta en pysty mitenkään tuntemaan, että näin on.

Olen turvallisen yhteiskunnan kasvatti, enkä kykene sisäistämään, että se turvallisuus voisi järkkyä.

Vierailija
33/38 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa.....

Vierailija
34/38 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään ymmärrä. Herään joku aamu ja katson noita kuolleiden tilastoja. Ei tunnu todelliselta.

Katso tilastoja kuinka paljon ihmisiä kuolee eri sairauksiin JO yhdessä maassa tietyllä aikavälillä. Ei koronat paljoo hetkauta.

Vierailija
35/38 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää, että kaikki tämä yhden lepakon takia? Jotenkin epätodellisen tuntuista.

Vierailija
36/38 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kyse ole ihan normaalista maalaisjärjestä. Ei tuota virusta paniikilla ja hysterialla pysäytetä.

Tuohon ei kuitenkaan kaikki sairastu eikä läheskään kaikki sairastuneet kuole.

Käsiä tulee kyllä pestyä nyt paljon useammin ja matkahaaveet siirrän hamaan tulevaisuuteen, mutta muuten en ala asiasta stressaamaan.

Vierailija
37/38 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta taas tuntuu, että olen jotenkin enemmän elossa kuin koskaan. (Toistaiseksi, kun en sairastunut kerran ole.)

On ollut ehkä vuosikymmeniä sellainen tunne, kuin odottaisin unessa jotain kriisin aikaa, jolloin pääsen olemaan vahva muidenkin puolesta. Nyt tuntuu, että sen aika on tässä.

Ehkä se on sitä, että olet nyt enemmän läsnä tässä hetkessä (eikä mieli askartele niin paljon menneen tai tulevan parissa)? Tilanne on niin epävarma, että sen todella tuntee miten meillä on vain tämä hetki. Niinhän se on ollut ennenkin, mutta nyt siitä on todella tietoinen. Ja minusta se tuntuu jotenkin hyvällekin kaikessa epävarmuudessaankin.

Joutavaa paskaa. 

Zinc

Miksi sinä nyt noin sanoit? Olipas epäystävällinen kommentti :( Kunhan nyt pohdiskelin asiaa. Kommentteja voi kyllä skipata, jos ei sovi omaan ajatteluun!

Vierailija
38/38 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää todellakin on outo vitsi.

Maailma yhtäkkiä sekoaa siitä että kausiflunssa niittää perussairaita vanhuksia, asiasta jota on tapahtunut iät ja ajat.