Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JUURI NYT! Kaarinalaisella Petrillä on koronavirus – ja painavaa sanottavaa

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mieletön vessapaperi

Vierailija
22/61 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heinähattu, Vilttitossu ja ärhäkkä vessapaperi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taudilla on itämisaika. Toki te kaikki olitte jo kolme viikkoa sitten sulkemassa rajoja, ja tiesitte epidemia-alueverkon ennakkoon.

Vierailija
24/61 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olen ymmärtänyt oikein niin vakavat oireet ilmaantuu vasta viikon jälkeen joten alkuvaiheen oireilusta ei voi vielä sanoa miten se tauti etenee

Saattaapi olla näinkin, mutta jos alusta lähtien lepää ja ottaa rauhallisesti, voi olla ettei tauti oireile kovinkaan vakavasti ollenkaan. Tätähän tässä nyt on toitotettu pitkin matkaa, että kotiin pitäisi jäädä jos on hiukankin kipeä.

Vierailija
25/61 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taudilla on itämisaika. Toki te kaikki olitte jo kolme viikkoa sitten sulkemassa rajoja, ja tiesitte epidemia-alueverkon ennakkoon.

Oli selvää jo tammikuussa, että riskit täytyy ennakoida.

Uutinen vaikuttaa propagandalta.

Vierailija
26/61 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli käsien pesu ja desinfiointi ei auta pas*aakaan.

Vierailija
27/61 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyte nenän kautta nielusta - minulla se tarkoittaisi kolmen tunnin nenäverenvuotoa, joten taidanpa jättää testaamatta tämän paineen tunteen rintakehällä.

Niin, nenän kautta se näyte otetaan. Osa on kuvitellut pientä verikoetta tms.

Vierailija
28/61 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se on noin kamalan ruman kivetyksen laittanut pihalleen?!

Vierailija
29/61 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

HSEn adonis kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Itsekkyyteen ei ole varaa"

Ja itse lennellyt ympäriinsä :D ja tuonut viruksen tänne!

Näinpä, lentokoneella riskialueelle.

Huom: jutussa kerrotiin selvästi, että Helsingissä oli ennen lähtöä enemmän tartuntoja ja Tirol ilmoitettiin epidemia alueeksi vasta matkan jälkeen. Työmatkoille taas usein määrätään.

Vierailija
30/61 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olen ymmärtänyt oikein niin vakavat oireet ilmaantuu vasta viikon jälkeen joten alkuvaiheen oireilusta ei voi vielä sanoa miten se tauti etenee

Ilmeisesti olet ymmärtänyt väärin, koska virallinen ohjeistus on, että kotona pitää olla 1 viikko oireiden alkamisesta tai 72 tuntia oireiden päättymisestä. Eli todennäköisesti menee suurella osalla ohi siinä viikossa.

Vierailija
31/61 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä hän tainnut tietää, että vasta toisen viikon kohdalla kosahtaa.

Eikö Suomessa ole jo näitä toisviikkolaisia? Voisiko heitä haastatella niin kuultaisiin miten sillä toisella viikolla kosahtaa?

Vierailija
32/61 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleen!!! Ihmiset eivät hamstraa sen takia että kuvittelevat ruoan loppuvan kaupoista vaan siksi, että ei tarvitse liikkua ihmisvilinässä niin usein.

Eikös ne hamstraajat juuri ole siellä ihmisvilinässä?? Typerin logiikka ikinä.

Vierailija
33/61 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen!!! Ihmiset eivät hamstraa sen takia että kuvittelevat ruoan loppuvan kaupoista vaan siksi, että ei tarvitse liikkua ihmisvilinässä niin usein.

...ja nyt kaikki hamstraajat juoksevat ihmisvilinässä hamstraamassa.

No itse kävin syrjäkylän pikkukaupassa arkipäivänä ja aamupäivällä. Siellä oli mun kanssa ehkä kolme muuta ihmistä.

Vierailija
34/61 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että kyseinen henkilö ei ole oikeasti sairas. Juttu on keksitty, että saadaan kotonamme rauhoittavat kasvot. Goebbelsin teoriat käytössä.

Vierailija
35/61 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HSEn adonis kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huom: jutussa kerrotiin selvästi, että Helsingissä oli ennen lähtöä enemmän tartuntoja ja Tirol ilmoitettiin epidemia alueeksi vasta matkan jälkeen. Työmatkoille taas usein määrätään.

Nii? Olis pysyny Kaarinassa. Mut ku ei. Pakko lähtee Tiroliin...

Vierailija
36/61 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaako monikaan tajuta, että näitä Petrejä liikuu julkisilla paikoilla koko ajan. Voit saada tartunnan tietämättäsi ja kantaa ja levittää sitä. Luvut jotka kertovat koronaan sairastuneista ovat lukuja TESTATUISTA. Niitä kantajia joita ei ole testattu, on moninkertainen määrä liikenteessä...

Vierailija
37/61 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallitus sanoo ettei saa matkustaa,, mutta silti lentokenttä auki.Laittakoon sen kiinni sitten.

Vierailija
38/61 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on tehoviisikolla mahdollisuus näyttää, että heillä on munat ja toimia järeästi. Samalla pelastaa poliittiset uransa. Harmillista, että tapaavat vasta huomenna, Corona, kun ei neuvotteluita odottele, toisin, kuin ihmiset.

Tehoviisikko : D Pikemminkin toimettomuus- ja välinpitämättömyysviisikko.

Vierailija
39/61 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HSEn adonis kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nii? Olis pysyny Kaarinassa. Mut ku ei. Pakko lähtee Tiroliin...

Nii? Olis pitänyt pitää vaan se oma pää perseessä ja eikä vastaanottaa tietoa, että Tirol ei ollut vielä riskimaa. Mut ku ei. Pakko vaan toista tätä samaa.. kun ei pieni pää pysty käsittelemään monimutkaisia asioita.

Vierailija
40/61 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyte nenän kautta nielusta - minulla se tarkoittaisi kolmen tunnin nenäverenvuotoa, joten taidanpa jättää testaamatta tämän paineen tunteen rintakehällä.

mullakin paineen tunnetta rintakehällä ja röölissä kutinaa, satunnaisia ysköksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän