Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä on se kuuluisa suomalainen sisu nyt?

Vierailija
14.03.2020 |

Suomalaiset - varsinainen pullamössökansa. Sen sijaan, että puhallettaisiin yhteen hiileen epidemian alla, täällä hamstrataan vessapaperia ja valitetaan jo ennakkoon, että hoitotöihin en mene ja kuka lapsia sitten hoitaa.

Poikkeustilanne kuten sota, terrorismi, ydintuho tai virus vaatii joustoa ja yhteisön asettamista yksilön edelle. Itse olisin ainakin tarpeen vaatiessa valmis vaihtamaan etähommat toimistotöistä hetkellisesti vaikka laitoshoitajan työtehtäviin JOS tilanne niin vaatisi ja viranomaiset pakkotöihin määrääväät. Tai vaihtoehtoisesti hoitamaan tuttujen hoitohenkilöiden lapsia, jotta he pääsevät töihin pelastamaan meidän kaikkien läheisiä.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

suomalaiset on ihan stnan empatiakyvytöntä ja itsekästä kansaa! Minä minä!

No se johtuu siitä kun välillä on ollut Venäjä ja Ruotsi sylkemässä meidän päälle ja mitätöineet vuosisatoja. Vähemmästäkin saa geneettiset traumat.

Vierailija
42/42 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaista sisua peräänkuuluttavat vain ne etätyötä tekevät vellihousut, jotka odottavat hoitajien tekevän ilmaista pakkotyötä uhraten oman ja perheensä terveyden. 10 vuotta jaksoin kuunnella omaisten ja potilaiden kitinää, kunnes vaihdoin siistiin sisätyöhön. Pitäkää tunkkinne!

Mielenkiintoinen ajatus ettei sairaanhoitajan tulisi työkseen hoitaa sairaita. Palkkaa toivottavasti työstä yhä maksetaan. Monelta loppuu valitettavasti tulot tässä rytäkässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla