Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 32-vuotias nainen, enkä ole koskaan saanut orgasmia, onko enää toivoa?

Vierailija
14.03.2020 |

Kumppaneita on ollut kymmenisen, vähemmän ja enemmän osaavia, eipä ole ollut juuri eroa nautintoni suhteen. Kokeiltu on suuseksi, sormileikit, roolileikit, suihkun kanssa ja yhdyntä. Ei apua. Onko enää toivoakaan?

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut synnytystä? Raskaanaolon jälkeen menee paikat uusiksi vaikka tulisi sektio. T. Sektiolla synnyttänyt.

Vierailija
62/68 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen myytiin hieromakoneita jotka oli tehty selän hierontaa varten.Pitkävartinen jossa päässä on pyöreä osa jolla hierotaan.Se on hyvä tuohon hommaan koska tärinä on tarpeeksi kova että varmasti tulee.Vibroissa tärinä on liian vaimea eikä stimuloi tarpeeksi.Kai niitä jossain kodinkone myymälöissä tai prismoissa myydään.Semmoisen kyllä kehtaat ostaa.

Mulla on tällainen ja kyllä toimii https://cdn.shopify.com/s/files/1/3097/2632/products/betonivibra_1024x1…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On toivoa. Olet ehkä kohtuullisen harvinainen tapaus, muttet mitenkään ennenkuulumaton. Oletko harkinnut seksuaaliterapeutilla/-neuvojalla käymistä? Kysyn, koska kommenttisi uskovassa perheessä kasvamisesta antaa ymmärtää, että sulla voi olla jotain aukomista vaativia lukkoja.

USA:n tilastojen mukaan puolet naisista saa ensimmäisen orgasminsa 25-vuotiaana tai vanhempana. Toivoa siis on.

Tärkeintä on ensin vapauttaa tuo korvien välinen seksiväline eli mielikuvitus. Jos ei luomuna onnistu, sitten tekniikka peliin.

Vierailija
64/68 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikää 45, enkä koskaan ole saanut yhdynnässä orgasmia. Omin avuin saan, mutta ei sekään mitenkään perinteisesti suihkuttamalla tai sormettamalla, vaan  ikäänkuin hieromalla häpykummun päältä. Olen tullut siihen tulokseen, että ehkä anatomiani on vaan jotenkin erilainen, sillä ei kuitenkaan ole mitään estoja tai blokkeja, jotka yhdynnässä haittaisi. Enpä kyllä oikeastaan ole tuota jaksanut murehtiakaan.

Klitorishan ei ole pelkästään se nappula jota miehet epätoivoisesti pahoinpitelee yrittäessään antaa naiselle orgasmin vaan klitoris ulottuu ihon alla häpykummun yli ja sivuille joten orgasmin voi jotkut saada helpommin hieromalla noita alueita.

Kannattaa tutustua itseensä, romanttinen ilta ihan yksinään, hämärä valaistus, eroottinen leffa ja mielikuvitus lentoon...;)

Vierailija
65/68 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

User kirjoitti:

Auttaako, jos sanon, että se on suurimmaksi osaksi yliarvostettua. Se on niin kuin kaikki huumeet. Tehoaa vain hetken, ja ajan kuluessa kupillinen kahvia on yhtä suuri ja koukuttava nautinto. Seksissä moni muu asia on parempaa ja nautinnollisempaa.

No ei pidå paikkaansa. Mitåän parempaa ei ole kuin seksi rakastamansa miehen kanssa niin että seksi päättyy molempien orgasmiin heteroyhdynnässä.

Kumma kun jonkun pitåä aina tulla vähättelemään naisen tarvetta saada orgasmi. Kukaan ei koskaan puhu samaa miehen orgasmista tyyliin ei se orgasmi ole miehelle tårkeåä ettå tulee jos ehtii tulla ja seksisså moni muu asia esim se ettå kunhan nainen saa on tärkeämpää ja nautinnollisempaa.

Jos en saisi miehen kanssa orgasmia niin miksi harrastaisin seksiå miehen kanssa? Ei ole kumma ettå naisia ei seksi parisuhteessa kiinnosta kun ei saa orgasmia ja sehän vaikuttaa suoraan myös miehen onnellisuuteen.

Lisäksi heråä kyllä epäilys onko ihminen yleensä koskaan saanut orgasmia jos pitåä kupillista kahvia parempana.

Orgasmikeskeisyys juuri lisää paineita kummallekin. Rakastan seksiä ja itsekseni saan joka kerta niin monta orkkua kuin haluan, miesten kanssa hyvin harvoin. Mutta miehen kanssa saan niin paljon muuta mitä yksin en, joten en pakonomaisesti havittele O:ta. Sitten kun mies taas ottaa paineita siitä niin vielä vähemmän pääsen tunnelmaan. Lelut ovat mielestäni melko turhia. Miesten kanssa olen saanut orgasmin heidän hieroessaan klitorista oikein. Yli kolmevitosena seksielämä on kyllä ollut paljon parempaa kuin nuorempana.

Vierailija
66/68 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain yli nelikymppisenä ensimmäisen kerranitsetyyd. Olen nuorena ollut hyvin lähellä saada yhdynnässäkin mutta vain 2 kertaa. Opettele itse ensin eri tekniikoilla jotta tiedät mistä pidät ja jotta paikat hermottuvat kuntoon, ja yritä sitten kaverin kanssa pikkuhiljaa. On toivoa hyvinkin;). Kokeile myös sitä Satisfyeriä jota kehutaan.

Vierailija
67/68 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Orgasmihan on hyvä opetella ensin itsensä kanssa ja sitten vasta kumppanin kanssa. Oletko koittanut itseksesi erilaisia tapoja? Dildot ja vibrat?

Kun tämän oppii hyvin itsekseen, kumppanin kanssa ei pääse koskaan samaan. Johtopäätös onkin että dildot on yhtä tarpeettomia kuin miehetkin seksissä.

Ei pidä paikkaansa.

Ihan yhtä hyvän tai jopa paremman saan puolison sormeiluista.

Itse en saa vibralla enkä halua edes opetella.

Joskus sain vaan suihkulla mutta opettelin sormilla saamaan. Hetki siinä meni mutta kannatti 👍

Vierailija
68/68 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei toivoa kun ei edes itsekseen oo huvittanu kokeilla. Oot ilmeisesti täysin vieras omassa kehossasi ja muutenkin kylmä.