Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 32-vuotias nainen, enkä ole koskaan saanut orgasmia, onko enää toivoa?

Vierailija
14.03.2020 |

Kumppaneita on ollut kymmenisen, vähemmän ja enemmän osaavia, eipä ole ollut juuri eroa nautintoni suhteen. Kokeiltu on suuseksi, sormileikit, roolileikit, suihkun kanssa ja yhdyntä. Ei apua. Onko enää toivoakaan?

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Keksin" itsetyydytyksen n 12 v. Ikinä en ole saanutmiehen kanssa millään tavalla. N55

Ei se pimppa tai muna tunnu yhtä hyvältä ikinä, jos osaa tarpeeks hyvin tyydyttää itseään.

Vierailija
22/68 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettele yksin ensin! Osta vaikka Satifyer ja sitten vaan leikkimään ajan kanssa. Kaikki naiset eivät saa yhdynnässä orgasmia, eikä kaikilla miehillä ole malttia rauhassa suulla tyydyttää naista. Nopea lipaisu ei ole se juttu.

En tajua suuseksiä. Mies on siihen innostunut, minusta se tuntuu ällöttävästä inhottavaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia. Luultavasti sulla on joku fyysinen vika tai poikkeama.

Vierailija
24/68 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis et ole saanut itsetyydytyksessä?

En. Sormilla ja suihkulla olen yrittänyt. Mitään seksivälineitä en ole kehdannut mennä ostamaan, sillä tulen hyvin uskonnollisesta kodista ja päähän on iskostettu että sellainen olisi suunnilleen pahinta maailmassa. (hölmöä, tiedän mutten voi tälle mitään) Itse asiassa viimeisimmän kumppanin kanssa tunsin sellaista mukavaa kihelmöintiä mutta koko homma lässähti siihen kun tyyppi alkoi hokea "saitko sä jo, no joko sä sait"

Ap

No eihän niitä välineitä tarvitse mennä minnekään ostamaan, tilaa netistä.

Esim Huippukiva, tai Kaalimato, molemmat toimittavat huomaamattoman paketin, ts. laatikon päällä ei lue ko. lähettäjän nimeä.

Tilaa paketti pakettiautomaattiin, niin ei tarvitse edes noutaa postin tiskiltä

Nyt menet vaan noiden putiikkien sivuille, tutkit ja luet ostajien kommentteja, uskoisin, että löydät esim. vibralla ja jollain kuulakiihottimella avun tuohon hommaan.

Vierailija
25/68 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo "joko sä sait" jankkaaminen on muuten yksi pahimmista turn-offeista seksin aikana. Sitten ei ainakaan takuulla saa. Älä enää kelpuuta sänkyysi jankkaajia (etukäteen tosin on paha tietää uudesta ihmisestä) mutta älä ainakaan näitä joista tiedät.

Vierailija
26/68 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole normaalia. Luultavasti sulla on joku fyysinen vika tai poikkeama.

Höpöhöpö.

https://www.vaestoliitto.fi/tieto_ja_tutkimus/vaestontutkimuslaitos/sek…

Vierailija
27/68 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ymmärtänyt kun useat naiset kertovat että eivät ole koskaan saaneet orgasmia, sehän tulee parissa minuutissa yksin jos haluaa. Kumppanin kanssa paine ja muut haittaa saamista. Mutta yksin erittäin helppoa. Ja ihan mielikuvitusta apuna käyttäen.

Riippuu onko klitorisorgasmi vai g-pisteorgasmi. Jälkimmäinen on riippuvainen naisen anatomiasta, missä g-piste sijaitsee. Tajunnanräjäyttävän g-orgasmin olen saanut vain kerran, mutta melkein aina klitorisorgasmin ja nauttinut muuten tosi paljon. Ejekuloin myös usein, silloin pitää olla tosi kiihottunut.

Saan myös suutelemisesta orgasmin, tai ainakin kuvittelen sen olevan orgasmi. Sellainen aaltomainen kouristava tunne. Naiset voi saada viidellätoista eri tapaa orgasmin.

Vierailija
28/68 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 30-vuotias enkä ole saanut koskaan orgasmia. En itsetyydytyksestä, en leluilla enkä kumppanin kanssa. Ei haittaa elämää yhtään koska ilmeisesti en tiedä mistä jään paitsi. Seksi on silti kivaa ja harrastan sitä monta kertaa viikossa mieheni kanssa.

Vierailija
29/68 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opettele yksin ensin! Osta vaikka Satifyer ja sitten vaan leikkimään ajan kanssa. Kaikki naiset eivät saa yhdynnässä orgasmia, eikä kaikilla miehillä ole malttia rauhassa suulla tyydyttää naista. Nopea lipaisu ei ole se juttu.

En tajua suuseksiä. Mies on siihen innostunut, minusta se tuntuu ällöttävästä inhottavaan.

Se tuntuu vain niin hyvältä. Miehille suuseksi on tosi tärkeää. Jos rakastaa toista, haluaa tuottaa myös nautintoa mahdollisimman paljon.

Vierailija
30/68 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orgasmit voi joskus olla tajunnan räjäyttävän ihania ja saan niitä helposti, mutta nytkin olen ollut jo kolmatta viikkoa ilman ihan omasta tahdosta. On jotenkin parempi ja järkevämpi olo ilman seksiä, ajatukset kulkee paremmin ja on syvällisempiä. Seksi on erittäin yliarvostettua.

Vierailija
31/68 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tilaamaan vaikkapa tämä kovasti kehuttu kapistus:

https://www.seksikauppa.fi./tuote/satisfyer-pro-2--next-generation/3555…

Womanizer on toinen, jota on kovasti kehuttu. Varmasti toimii myös edullisemmat vibraattorit, kunhan niissä nyt vain on sopivasti värinää.

Sen jälkeen kun olet oppinut saamaan orgasmin itsekseni, tiedät mitä tavoitella myös miehen kanssa ja se on helpompaa, varsinkin jos kohdalle osuu mies, jonka mielestä naisen nautinto on yhtä tärkeää kuin miehenkin ja on valmis käyttämään aikaa siihen. Toki sinun on tehtävä ensin myös pään sisäistä työtä. Ensinnäkin kerro itsellesi, ettei seksi ja nautinto ole hävettävää tai syntiä, vaan ihana asia, joka tuo iloa ja positiivisuutta meidän kaikkien elämään. Seuraavaksi sinun on annettava itsesi rentoutua täydellisesti ja päästettävä irti kaikista estoistasi. Keskity vain siihen, miltä sinusta tuntuu ja tavoittele hyvää oloa etsiessäsi niitä kohtia ja liikkeitä, joista orgasmi lähtee vyörymään.

Se mikä toimii yhdelle, ei toimi jollekin toiselle, joten jokaisen on etsittävä oma tapansa, mistä nauttii. Jollekin riittää pelkkä klitoriksen stimulointi ja joku toinen haluaa sen lisäksi tuntemuksia myös syvemmältä sisältä, josta löytyy g-piste. Kokeile stimuloida niitä molempia samanaikaiseksi, niin lopputuloksena on hyvä orgasmi. Saman pystyy saamaan aikaiseksi miehen kanssa helposti niin, että on itse miehen päällä lähes vaakatasossa kasvot vastakkain. Mies voi olla selällään tai istua esim. sohvalla ja antaa samalla vastetta lantiotaan pienesti kallistamalla. Toimii hyvin, koska näissä asennoissa voi itse säädellä liikkeitään omien tuntemustensa mukaisesti.

Vierailija
32/68 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 30-vuotias enkä ole saanut koskaan orgasmia. En itsetyydytyksestä, en leluilla enkä kumppanin kanssa. Ei haittaa elämää yhtään koska ilmeisesti en tiedä mistä jään paitsi. Seksi on silti kivaa ja harrastan sitä monta kertaa viikossa mieheni kanssa.

Onko sulla g-piste? Tai löydätkö sen? Kaikilla naisilla ei ole g-pistettä. Koita etsiä se, erikokoisilla dildoilla vaikkapa.

Vierailija
33/68 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin joskus että jos klitoris sijaitsee vähän kauempana (+2cm) emättimen aukosta ja/tai sijaitsee syvemmällä, se ei stimuloidu seksissä tarpeeksi. Ajattelen että itselläni on kyse tästä. Ehkä sinullakin?

Saan useimmiten itse masturboiden (vibraattori), mutta en sormin, eikä esim suyseksissä (kosketus jää "liian pinnalle" ). Olen saanut yhden kerran miehen kanssa orgasmin, tämä vasta sen jälkeen kun seksiä oli harrastetu monta kertaa peräkkäin. Nautin silti seksistä, eli se etten saa ole ongelma.

En oikeastaan edes yritä, kun suorittaminen lässyttää tunnelman.

Vierailija
34/68 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satifiyer... vaatii harjoittelua, kun sen oppii niin se on menoa...

AP voi kokeilla suihkua jos hävettää tilata

Vierailija
35/68 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Keksin" itsetyydytyksen n 12 v. Ikinä en ole saanutmiehen kanssa millään tavalla. N55

Ei se pimppa tai muna tunnu yhtä hyvältä ikinä, jos osaa tarpeeks hyvin tyydyttää itseään.

Höpsistä. Yksikseni saamat orgasmit kalpenevat osaavan miehen kanssa saatuihin orkkuihin verrattuna. Vain miehen kanssa olen saanut täydellisiä tajunnanräjäyttäviä orkkuja ja jopa pitkittyneitä orgasmeja, jotka vain jatkuvat ja jatkuvat.

Vierailija
36/68 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Satifiyer... vaatii harjoittelua, kun sen oppii niin se on menoa...

AP voi kokeilla suihkua jos hävettää tilata

Suihku ei ole hyvä, koska siitä puuttuu värinä. Safisfyeriä kannattaa kokeilla tai muuta vastaavaa suristinta.

Vierailija
37/68 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tuntuu vain niin hyvältä. Miehille suuseksi on tosi tärkeää. Jos rakastaa toista, haluaa tuottaa myös nautintoa mahdollisimman paljon.

Minä en tajua mitä iloa on nuoleskella toisen limakalvoja. En kyllä tajua suutelemistakaan, mutta se on ehkä vähemmän epämiellyttävä kokemus.

Vierailija
38/68 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten kanssa on turha haaveilla org*smista ja seksuaalisesta tyydytyksen*stä tai tyytyväisiä** destä. Omat avut ja lisäksi apuvälineet käyttöön.

Vierailija
39/68 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään. Sitäpaitsi suurin osa miehistä on kiinnostuneita vain omasta tyydytyksen*stään ja tyytyväisyys*stään

Vierailija
40/68 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen ostamaan satisfyerin!