Riisit ja vessapaperit on loppu mutta kortsuja ei ole kukaan hamstrannut
Kommentit (21)
Ei myöskään eläinten ruokia ollut tyhjennetty hyllyistä... ei taida ihmisillä olla huolta siitä että kissan tai koiran ruoka loppuu kun vaan vessapaperia ja tomaattimurskaa riittää vuodeksi...
Ei kukaan uskalla olla lähikontaktissa.
Mä kyllä myin yhdelle kundille 2 laatikollista kortsuja. Vähän salaa itsekseni hihittelin vaikka naama tietysti peruslukemilla kuten kassalla kuuluu.
Hienoa, synnytystalkoita luvassa!
#koronavauva
Ovatko kaikki hamstraajat siis MGTOW-miehiä tai Inc*eleitä?
paneminen muutenkin kuihtunu kokoon jonnekki kymmenesosaan siitä määrästä mitä 20v sitten.. seksi ei vaan enää kiinnosta.
Miehet on nykyään selibaatissa tai haluttomia, mihin niitä kortsuja edes tarvitsee.
Nykyään yhdellä miehellä on lapsia useamman naisen kanssa. Muut miehet kaivelevat vaan munia, omia tai toisten. Ei tästä synnytystalkoita taida tulla.
Kortsut on ihan turhia kun naiset ei halua seksiä. Eikä siinä mitään. Kun ajattelee ne mäkätykset, turhasta riitelyt, pakosta kyläilyt ja muut suhteen ongelmat niin ei se seksi ole kaiken vaivan arvoista. Olisihan se seksi kivaa mutta siihen tulee helposti kaikkea muuta rasittavaa mukana. Jos vielä joskus niin vain sex juttu. Aikani alkaa jo käydä vähiin niin en käytä sitä turhasta riitelyyn.
Ihmisten pitäisi pysyä vähintään metrin etäisyydellä toisistaan. Mihin siinä kortsuja tarvitaan.
Vierailija kirjoitti:
Sen kun vetää päähän, niin suojaa kyllä hyvin.
Siinä onkin ideaa luoda kasvosuoja kondomista.
Tai no, ehkä miettisin uudelleen.
Seksin väheneminen näkyy kyllä. Ihmiset ovat nykyään aivan huumorintajuttomia.
Hyvä seksielämä näkyy ulospäin. Ihmisestä tulee elinvoimaisemman ja iloisen näköinen.
Nykyään tätä oloa haetaan salilla ja missälie treenaamalla. Sekin kauheella vakavuudella.
Minä olen jo keski-ikäinen ja todella tyytyväinen siitä ettei minun nuoruudessani ollut tällaista seksin vähättelyä.
Voiko niitä käyttää kumihanskoina? Voisi yhden vetää käteen kun maksaa kassalla. Siis kortsun.
Sitten kun 99 prosenttia on kuollut koronaan, niin on tärkeää tehdä lisää lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun 99 prosenttia on kuollut koronaan, niin on tärkeää tehdä lisää lapsia.
Ei kiitos, silti ois vielä 75 miljoonaa hengissä, enemmän kuin riittävästi
Sen kun vetää päähän, niin suojaa kyllä hyvin.