Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JÄTTÄKÄÄ LAPSET KOTIIN MAANANTAISTA ALKAEN!

Vierailija
14.03.2020 |

Jos ei kerran valtiolla ole munaa tehdä päätöksiä viruksen torjunnan ehkäisemiseksi niin tehkäämme edes itse jotakin asian eteen. Ainakin pk- seudulla tämä olisi mielestäni ihan ensiarvoisen tärkeää. Pommittakaa myös rehtoreita ja kaikkia vastuullisia virkamiehiä että saisimme koulut nyt kiinni.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ja mies etäillään ensi viikko ja lapset on kotona myös. Juurikin siksi että testeihin ei enää pääse. Meidän lapsilla on kummallakin flunssa joten mistä sitä tietää että onko se sitä tavallista flunssaa vai koronaa kun lapsilla oireet on lievät. Mieheni tuli Espanjasta reilu viikko sitten. Ties vaikka olisi tartunnan lähde.

Vierailija
62/63 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ja mies etäillään ensi viikko ja lapset on kotona myös. Juurikin siksi että testeihin ei enää pääse. Meidän lapsilla on kummallakin flunssa joten mistä sitä tietää että onko se sitä tavallista flunssaa vai koronaa kun lapsilla oireet on lievät. Mieheni tuli Espanjasta reilu viikko sitten. Ties vaikka olisi tartunnan lähde.

Parempi että etäilette vähän kauemmin kun miehesi on kerran ulkomailla ollut!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parempi että etäilette vähän kauemmin kun miehesi on kerran ulkomailla ollut!

Juu. Miehestäni en tiedä saako eräillä pidempään koska sitten on jo 2 viikon karanteeni suoritettu mutta mä pysyn lasten kanssa kotona niin pitkään että kaikki ovat oireettomia eli ehkä useita viikkoja. Yskä kun kestää yleensä kauan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi