Miten kauan teillä kestää YKSI vessapaperirulla?
Kommentit (49)
Noin 3 viikkoa. 10 rullaa kaapissa, joten pärjään puoli vuotta.
T. Mies
Kolme rulla riittää viideksi minuutiksi.
Rulla riittää keskimäärin viikon. Olen mies ja puolet ajasta asun yksin, puolet kahden alakouluikäisen lapsen kanssa.
Ei yhtään hajuakaan. Monta palaa rullassa on?
1½-2 päivää. Meillä 2 henkilöä taloudessa. Mulla on jotain suolistohäikkää, joten ulostan usein ja tahmaista.
Hiukan yli päivän, meitä on kaksi pyyhkijää.
Vierailija kirjoitti:
T. Mies
Kakkaat kerran viikossa kivikovan ummetuskakan josta ei jää pyyhittävää? Nyt on uusi leuhkinnan aihe: kuka pyyhkii vähiten.
Vähintään viikon ellei jostain syystä tarvitse poikkeuksellisen paljon rampata vessassa. N36, asun yksin.
Vierailija kirjoitti:
Meillä sama. Käyn vielä suht usein vessassa, koska juon paljon kahvia.
Oikeastiko nyt lesoillaan tosiaan sillä että kellä menee vähiten paperia pyllyn pyyhkimiseen? Itse käytän reilusti. Jotkut siat pyyhkii ja taittelee sit sitä lappua yhä uudelleen, pyyhkien sillä samalla lapulla monta kertaa. Kuvottavaa räpläystä. Ja ei, luonnonvarat ei siitä tuhoudu että paperia käytetään! Likaiset yrittää aina sönköttää ekologisuudesta vaikka ovat vain laiskoja, pihejä ja likaisia.
käytän lavuaaria.
en koskaan käytä paperia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä sama. Käyn vielä suht usein vessassa, koska juon paljon kahvia.
Tämä siis silloin, kun ollaan molemmat kotona kokopäivä. Muuten arkena ei tietenkään noin paljoa mene, mutta mikäli karanteeniin joutuisi niin eipä sitä silloin kotoa saisi minnekään lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Mies
Kakkaat kerran viikossa kivikovan ummetuskakan josta ei jää pyyhittävää? Nyt on uusi leuhkinnan aihe: kuka pyyhkii vähiten.
Jos syön itse kokkaamaani ruokaa, niin kakka tulee kerran päivässä eikä paperiin jää pyyhittäessä edes jälkeä. Menee joku 2-3 arkkia siis. Nenän tai mulkun pyyhintään menee myös jokunen.
About kuukauden. En tajua mihin ihmiset kuluttaa yli rullan viikkossa per nenä.
M
Pitäisikö tuostakin jo tehdä exel-taulukko? Paperin kulutus riippuu suurelta osalta siitä, millaista tuotosta tulee pakoputkesta: jos papanoitsen kuin jänis, kuluu paperia vähän, jos tulee normijöötti, kuluu paperia muutamia arkkeja, jos tulee ns. teflonkakkaa, niin paperia saisi kulumaan vaikka rullan eikä peppu olisi sittenkään puhdas. Silloin vesi on kova sana! Sitten on tietysti vielä kunnon ripuli, johon iskee myös vesi parhaiten ja paperia vain muutama arkki kuivaamiseen. Laskekaa siitä, nötit!
Noin kaksi viikkoa. Asun yksin. Persaus kannattaa pestä kakalla käymisen jälkeen. Jos saatte kakkaa vaikka käteenne, niin pyyhittekö sen vain paperilla vai pesettekö vedellä? Miksi pyllyn pitäisi olla kakkaisempi kuin muiden ruumiin osien?
Enpä ole koskaan laskenut. Ihan arviolta sanoisin 3-5 päivää. Nuhaisena meni yli rulla per päivä.
Asun yksin joten rulla riittää noin pari viikkoa. Iso paali riittäisi vuodeksi.