Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seitsemänkymppinen nainen koronasta: Vähän tympii, kun kaiken aikaa siitä toitotetaan. Muuten ei ole vaikuttanut.

Vierailija
14.03.2020 |

En kyllä tajua näitä ihmisiä, joita ei kiinnosta yhteiskuntaan laajalti vaikuttavat asiat. Toivottavasti rouva on edes parantanut käsihygienansa tasoa eikä itse yski tai aivasta muita päin. Hirveän monella suomalaisella on todella alkeellinen käsitys hygienasta ja siitä miten toimia jotta itse ei levitä viruksia ja tauteja.

www.hs.fi/kotimaa/art-2000006439191.html

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tajua kaltaisiasia maailmanlopunöyhöttäjiä.

Vierailija
2/6 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat ihmiset ottavat koronaepidemian rauhallisesti, vaikka ikänsä puolesta kuuluvat pahimmassa vaarassa oleviin.

Hysteerikot taitavat tulla niistä, jotka ovat jo nyt eristäytyneet ja linnoittautuneet koneittensa ääreen 24/7.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järki-ihmisiä.👍

Vierailija
4/6 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhemmat samaa ikäluokkaa ja samaa mieltä.

Vierailija
5/6 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin suuret ikäluokat ovat olleet kiinnostuneita muusta kuin itsestään ja omista eduistaan?

Vierailija
6/6 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhat ihmiset ottavat koronaepidemian rauhallisesti, vaikka ikänsä puolesta kuuluvat pahimmassa vaarassa oleviin.

Hysteerikot taitavat tulla niistä, jotka ovat jo nyt eristäytyneet ja linnoittautuneet koneittensa ääreen 24/7.

Vanhat ihmiset ei vaan ymmärrä mistään mitään. Vielä viikko sitten anoppini kysyi pojaltaan, että mikä se korona oikein on? Anoppi siis seuraa päivittäin uutisia eikä ole mikään dementikko. Uudet asiat eivät vain uppoa, ei sitten millään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän