Olen yli viiskymppinen, akateemisesti koulutettu ja näköalapaikoilla töissä ja mun luottamus Suomen viranomaisiin on ihan olematon
Kommentit (11)
Olet tekstisi perusteella hyvä esimerkki akateemisen koulutuksen kehnoudesta. Oletko virkamies/nainen?
Se on jännäpaikka tämä internetti täällä kuka tahansa voi olla mikä tahansa. Minö olen polkupyörää ajava pingviini joka osaa myös lukea ja kirjoittaa.
En ole ihan noin vanha mutta muuten samaa sanoisin.
Sama täällä mutta olen 102-vuotias.
Olen alle viisikymppinen, akateemisesti koulutettu ja näköalapaikoilla töissä ja luottamukseni viranomaisiin on yhtä vahva kuin ennenkin. Sen sijaan huolestuttaa se, että yhteiskunnassa on näköalapaikoilla henkilöitä, jotka menevät mukaan näihin hysteriatrollien kouhotuksiin.
Olen 30v ja koko elämäni ollut pelkkää kriisiä toisensa perään. Yhteiskunta on pelkkää pelleilyä nykyään.
Lopetettaisiin suvakkius niin voisi olla asiat paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Olen 30v ja koko elämäni ollut pelkkää kriisiä toisensa perään. Yhteiskunta on pelkkää pelleilyä nykyään.
Sama juttu. Synnyin vuonna 1986 ja ainoastaan pari vuotta lukioaikana pari vuotta oli onnellista ja kohtalaisen huoletonta aikaa. Muuten on ollut pelkkää lamaa ja kriisiä toisensa perään. Ei ole kovinkaan korkea luotto tulevaisuuteen eikä yhteiskuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu. Synnyin vuonna 1986 ja ainoastaan pari vuotta lukioaikana pari vuotta oli onnellista ja kohtalaisen huoletonta aikaa. Muuten on ollut pelkkää lamaa ja kriisiä toisensa perään. Ei ole kovinkaan korkea luotto tulevaisuuteen eikä yhteiskuntaan.
Mä oon syntynyt 78 ja sama se on mun kokemus. 90- luvulla kun olin yläasteella alkoi lama ja silloin suomalainen hyvinvointiyhteiskunta romutettiin. Muutos oli jyrkkä ja sen lapsikin tajusi.
Onhan se ikävää, ettei pieni ryhmä kansamme johtajia ole koko ajan 5,5 miljoonaa eri mieltä samasta asiasta, niin että varmasti kaikki olisivat heihin tyytyväisiä.
Kyllähän tämä käsillä oleva pikku episodi viimeistään teettää sen, että on oltava samaa mieltä.