Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin Prismassa ja porukkaa aika lailla.

Vierailija
14.03.2020 |

Miehen kanssa juuri oltiin hankkimassa viikonloppuevästä. Asiakkaita aika hurja määrä näin aamuksi.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toissa iltana kassoilla oli paperikaravaanit, vaikka yritin mennä normaalisti hiljaisena aikana.

Vierailija
2/29 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse yritän vältellä nyt viikonloppuna kauppoihin menoa. Toivottavasti taas maanantaina olisi vhähän hiljaisempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme, että pandemiat jyllää, kun ihmiset pakkautuvat kauppoihin. Idiootit! Välttäkää kauppoihin menemistä.

Vierailija
4/29 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nythän siellä just onkin hyvä käydä, kun epidemia ei ole toden teolla alkanut. Ensi viikolla en enää mene.

Ristiriitaisia nää ohjeet, ei saa hamstrata, mutta ei myöskään saa mennä kauppoihin? 

Minä ainakin "hamstrasin" viikoksi evästä ja juomista. Ja kahdeksan rullaa vessapaperia.

Se muuten mikä oli loppu, oli perunat! Ei löydä enääå mistään.

Vierailija
5/29 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nythän siellä just onkin hyvä käydä, kun epidemia ei ole toden teolla alkanut. Ensi viikolla en enää mene.

Ristiriitaisia nää ohjeet, ei saa hamstrata, mutta ei myöskään saa mennä kauppoihin? 

Minä ainakin "hamstrasin" viikoksi evästä ja juomista. Ja kahdeksan rullaa vessapaperia.

Monilla paikkakunnalla toimii ostosten kotiinkuljetus. Mikä saa ihmiset pääkaupunkiseudulla änkeytymään vielä tälläkin hetkellä täyteen hypermarkettiin. Nyt helkkariin sieltä tauteja levittämästä!

Vierailija
6/29 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monilla paikkakunnalla toimii ostosten kotiinkuljetus. Mikä saa ihmiset pääkaupunkiseudulla änkeytymään vielä tälläkin hetkellä täyteen hypermarkettiin. Nyt helkkariin sieltä tauteja levittämästä!

Ainakin S-ryhmän sivut eilen olivat ihan jumissa ilta 11 asti. Sitten luovutin.

Vierailija
7/29 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toissa iltana kassoilla oli paperikaravaanit, vaikka yritin mennä normaalisti hiljaisena aikana.

Mikä on paperikaravaani?

Vierailija
8/29 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva tämä vessapaperipaniikki, minä joka en aio tehdä mitään erityistä tämän koronan takia, niin minulla on vessapaperi oikeesti lopussa, niin mistäs nyt saan kun öyhöttäjät vieneet kaikki kaupasta? Hesburgeriin ja nippu servettejä matkaan.

Vierailija
9/29 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on paperikaravaani?

Etkö ole lukenut iltalehteä tai ylipäätään käynyt kaupassa tässä parin päivän sisällä?

Vierailija
10/29 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä käyn kaupassa perjantaisin aamupäivisin. Eilen samaan aikaan oli huomattavasti enemmän porukkaa liikkeellä kuin normaalisti.

Vierailija
11/29 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-ryhmältä voi tilata kotiinkuljetuksen, Woltilla voi tilata roinaa Class Ohlsonilta, Woltilla ja Foodoralta voi tilata ruokaa. Niin kysynpähän vaan miksi tämä perseily?

Vierailija
12/29 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin se yhteisöllisyys katosi? Käynnissä on maailman ensimmäinen wc-paperi sota,ja siitä selvinneet ovat veteraaneja jotka pääsevät linnanjuhliin ensimmäisten joukossa.

Vierailija
13/29 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin S-ryhmän sivut eilen olivat ihan jumissa ilta 11 asti. Sitten luovutin.

Foodie app toiminee

K

Vierailija
14/29 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

S-ryhmältä voi tilata kotiinkuljetuksen, Woltilla voi tilata roinaa Class Ohlsonilta, Woltilla ja Foodoralta voi tilata ruokaa. Niin kysynpähän vaan miksi tämä perseily?

Prisman nettisivut olivat jo toissa päivänä jumissa, toimitusajat pitenevät. Ei kannata olla liian luottavainen.

Enkä ikinä tilaa ruokaa kotiin ravintoloista. Se on liian kallista.

Vierailija
15/29 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian elintarviketehtaissa "häiriöitä" tuotannossa.

Vierailija
16/29 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva tämä vessapaperipaniikki, minä joka en aio tehdä mitään erityistä tämän koronan takia, niin minulla on vessapaperi oikeesti lopussa, niin mistäs nyt saan kun öyhöttäjät vieneet kaikki kaupasta? Hesburgeriin ja nippu servettejä matkaan.

Joo samaa just mietin, vessapaperia on yksi rulla telineessä pyörivän jämän lisäksi eli parin päivän sisällä oikeasti loppu. Mua ottaa muutenkin päähän tää ihmisten typeryys. Itse joudun kuljettamaan kauppaostokseni omin pikku kätösin ja kävellä lompsottelemalla kaupasta eli en todellakaan voi raahata mitään säilyketölkkikasoja tms. vaan kaupassa on käytävä silloin, kun joku loppuu. Kiva sitten mennä katselemaan tyhjiä hyllyjä, kun jotkut typerykset ovat hamstranneet tonnikalaa ja tomaattimurskaa loppuvuodeksi :(

Vierailija
17/29 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hullu menee kauppaan lauantaina ja sunnuntaina??

Ei näin.

Vierailija
18/29 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on paperikaravaani?

Jos et ymmärtänyt, pysy poissa tolkun ihmisten palstoilta, urpo!

Vierailija
19/29 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo samaa just mietin, vessapaperia on yksi rulla telineessä pyörivän jämän lisäksi eli parin päivän sisällä oikeasti loppu. Mua ottaa muutenkin päähän tää ihmisten typeryys. Itse joudun kuljettamaan kauppaostokseni omin pikku kätösin ja kävellä lompsottelemalla kaupasta eli en todellakaan voi raahata mitään säilyketölkkikasoja tms. vaan kaupassa on käytävä silloin, kun joku loppuu. Kiva sitten mennä katselemaan tyhjiä hyllyjä, kun jotkut typerykset ovat hamstranneet tonnikalaa ja tomaattimurskaa loppuvuodeksi :(

Meillä sama tilanne. Ei ole autoa joten täytyy miettiä mitä jaksaa kantaa melkein 3 kilometrin matkan. Nyt tilasimme ruokaa, tuntui että on pakko kun meitäkin on 5. Ja olemme pikku hiljaa hankkineet hieman enemmän.

Lidlissä joku aasialainen nainen tyhjensi kärryihinsä joka ikisen pastapussin ja tomaattimurskat. Eihän niitä muut olisivatkaan haluneet.

Vierailija
20/29 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kannattaa käydä citymarektissa, koska siellä on aina niin vähän asiakkaita ainakin meillä päin. Tänä aamunakin olin ainut asiakas kassalla.