No onko nyt hyvä kun sulla on vessapaperia koko loppuvuodelle? ettei vaan lopu kesken....
eineksethän saa loppua sillä ei niin väliä, mutta kunhan on VESSAPAPERIA, niin rouvalla on kaikki hyvin...?
Kommentit (24)
En usko että nämä varastoni kestävät loppuvuotta, pakko mennä jossain vaiheessa hamstraamaan wc-paperia.
Oli vaan yksi ainoa neljän rullan pakkaus jäljellä kaupassa... Ei selviä nyt. Kuolen.
Viikoksi vessapaperia. Onneksi ostin viimeksi isomman satsin, tänään oli Cittarissa hyllyt aivan tyhjänä.
Työkkärin täti kirjoitti:
Viikoksi vessapaperia. Onneksi ostin viimeksi isomman satsin, tänään oli Cittarissa hyllyt aivan tyhjänä.
Viikoksi vessapaperia on yksi rulla. Vähemmän jos osaa pestä itsensä eikä haise pashalle.
Olen juuri nukahtamassa vessapaperipaalieni päälle tyytyväisenä hymyillen.
Vierailija kirjoitti:
Työkkärin täti kirjoitti:
Viikoksi vessapaperia on yksi rulla. Vähemmän jos osaa pestä itsensä eikä haise pashalle.
Rulla per päivä.
T. Isopyllyinen nainen
En usko, että vajaat 5 rullaa riittää loppuvuoden 😂
En tajua miksi talouspaperikin on ptänyt hamstrata! Olisin tarvinnut ihan vain yhden pakkauksen, kuten normaalistikin, mutta missään ei ollut palastakaan myynnissä. Servettejä ja nenäliinoja myöten kaikki paperi on myyty.
Hullut.
N.3kk riittää. Saatan ostaa tuollaisia säkkejä muulloinkin kun on tarjouksessa. En koe olevani pahin hamstraaja. 😀
Seitsemän rullaa on ja kaupasta saa lisää, ainakin lähikaupasta.
Mä tilaan paperit aina kotiin 2 vuodeksi kerrallaan. Vuoden kuluttua juhannuksena alan harkita seuraavaa satsia.
Nyt on kuule vessapaperia moneksi vuodeksi. Hamstrasin varmuuden vuoksi viis jättisäkkiä.
Minulla on kirjaimellisesti hätätila joten wc-paperikin on ahkerasti käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kuule vessapaperia moneksi vuodeksi. Hamstrasin varmuuden vuoksi viis jättisäkkiä.
Annan vinkin.
Kun oot pyyhkiny laardipersees, niin pyyhkäse vielä sen jälkeen naama samalla paperilla.
Tänään ostin talouspaperia ja sitä tuntuu nyt korona aikaan kuluvan. Täytyy käydä taas lähikaupasta wessapaprua. Suomi tuottaa paperia. Lidlistä vois myös hakea samalla happee haukata. Serla oli 2.45. Nenäliina pakkauksia on myös paljon kuten saippuaa.
Juu ja riittää pidemmäksikin kun erottelen vessapaperin kerroksen toisistaan ja käytän yhtä palaa niin että taitan paperin aina pyyhkäisyn jälkeen
Käkkää jökä pyölellä jä sitä päskäpäperiä. Hyh hyh sänön2 minä. Kääk!
No ei kyllä riitä. Kuukausi puolitoista menee.
Anteeksi, pakko oli ostaa iso pakkaus, kun ei ollut pienempiäkään enää jäljellä :(