Mitä mieltä olette miehistä, jotka seuraa vähäpukeisia naisia somessa ja
kommentoi näitä naisia ihastellen?
Itse en tätä harrasta, mutta tiedän että meillä töissäkin (ihan it-alan firma, ei mikään duunaripaikka) jotkut tuijottaa harva se hetki jotain ig-muijia ja heittää jotain puujalkavitsejä niille tytöille. Myös perheelliset miehet.
M/39
Kommentit (87)
Ai mitä mieltä? Riippuu vähän millä tavalla noiden miesten kanssa pitää olla tekemisissä. Jos työkavereita, mulle riittää että tekevät työnsä. Parisuhteeseen en tuollaisen kanssa halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän yhden tällaisen testosteronia tihkuvan perheenisän, joka sekä seuraa instassa vähäpukeisia naisia (ja avoimesti puhuu tästä) että piirittää ja kaataa kauniita ja nuoria naisia työpaikalla. Hänellä on voimakkaita narsistisia piirteitä eikä puhu oikeastaan koskaan totta. Sellainen Trump henkinen mies. Hän ei ole mielestäni millään lailla kiinnostava ihminen.
Meillä on myös töissä tuontapainen egomies, kuolaa avoimesti kaikkia hyvännäköisiä naisia ja puhuu omasta naisestaan melko alentavaan tyyliin. Ikäänkuin jotenkin väkisin asuisi tämän kanssa ja se tuntuisi vastenmieliseltä, kaikki muut naiset on paljon mielenkiintoisempia. En tiedä, onko tuo jotain esitystä vai onko kotonakin samanlainen, missä tapauksessa en kyllä yhtään ymmärrä naisten viehtymystä moiseen tyyppiin. Onhan kyseessä kuitenkin aika miehekäs mies.
Tuollainen ei kyllä ole miehekäs mies hyvä tavaton vaan täysin munansa eli hormoniensä vietåvissä ilman kykyä järjen käyttöön. Miehekäs mies ei halveksi naisia.
Kyllä katselen mielelläni viehättäviä naisia. Ikääntyneitä ja nuoria. Eihän siinä voi olla mitään pahaa. Mottoni on "Nainen on maailman ihmeellisin taideteos". Niin kuin onkin. Ikävää, että miehiin erääksi perusvietiksi luodusta asiasta yritetään tehdään sairasta. Ikääntynytkin mies rakastaa vaimoaan yli kaiken, mutta mielellään katselee ja saattaa kuvitella mitä vain. Kuvitella.
Minulle aivan sama. En halua miestä elämääni joten ei vaikuta mihinkään suuntaan.
Ei minulla kovin korkeaa käsitystä heistä ole koskaan ollutkaan, joten ei mikään pettymys.
Koska en halua lapsia, en halua myöskään aikuisenkokoista mieslasta. Pidän vapauteni ja nautin siitä, tehkööt mitä tahtovat.
Vierailija kirjoitti:
Mun työpaikalla sama juttu. Nää 35-42 vuotiaat perhelliset miehet seuraavat ainoastaan fitness ja pylly beibejä.
En tiedä mikä juttu tämä on.
Eikös naiset juuri miehieä varten paljastele. Ei kai nyt kukaan itseään varten pyllistele ja keiku pyrstö pystyssä. Ja sringit, niin epämiellyttävät käytössä, mutta tuo pyllyn miehille somasti näytille.
Lisäyksenä, en arvosta kyllä yhtään enempää naisiakaan, jotka seuraavat ja ihailevat jotain reality-turhakkeita.