Mitä mieltä olette miehistä, jotka seuraa vähäpukeisia naisia somessa ja
kommentoi näitä naisia ihastellen?
Itse en tätä harrasta, mutta tiedän että meillä töissäkin (ihan it-alan firma, ei mikään duunaripaikka) jotkut tuijottaa harva se hetki jotain ig-muijia ja heittää jotain puujalkavitsejä niille tytöille. Myös perheelliset miehet.
M/39
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö seurata vähäpukeisia naisia kadulla kuten nokikanat?
Miksi pitää seurata ollenkaan? En ymmärrä näitä alapäänsä vietävissä olevia miehiä. Eikö niillä ole elämässä mitään muuta tekemistä? Ehkä se joku sitten sattuu kohdalleni joku päivä, jos on niin tehdäkseen. Mutta, että "seurata" jotakuta maapallon toisella puolella asustavaa IG-kaunotarta? Mitähän ne sillä kuvittelevat saavuttavansa? Käsittämätöntä ajanhaaskausta.
-M28
No oletpa sinä hyvä ja kunnollinen mies. Hyvä sinulle etteivät naiset vaikuta sinuun millään tavalla.
Minä en jaksa pyytää anteeksi sitä, että jos näen vähäpukeisen ja treenatun naisen kuvan, niin monesti nautin näystä. En itse seuraa instassa kuin omia tuttujani, mutta joskus katselen julkkisten kuvia kun on tylsää. En todellakaan rupea valehtelemaan ettenkö pitäisi vaikka siitä miltä esim. Rita Ora näyttää.
En pidä itseäni millään tavalla muita kunnollisempana. Toin vain esille oman kantani tässä asiassa. Yleensä kun näin teen, niin saan osakseni aika hyökkääviä kommentteja. Useimmiten ne tulevat toisilta miehiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö seurata vähäpukeisia naisia kadulla kuten nokikanat?
Miksi pitää seurata ollenkaan? En ymmärrä näitä alapäänsä vietävissä olevia miehiä. Eikö niillä ole elämässä mitään muuta tekemistä? Ehkä se joku sitten sattuu kohdalleni joku päivä, jos on niin tehdäkseen. Mutta, että "seurata" jotakuta maapallon toisella puolella asustavaa IG-kaunotarta? Mitähän ne sillä kuvittelevat saavuttavansa? Käsittämätöntä ajanhaaskausta.
-M28
No oletpa sinä hyvä ja kunnollinen mies. Hyvä sinulle etteivät naiset vaikuta sinuun millään tavalla.
Minä en jaksa pyytää anteeksi sitä, että jos näen vähäpukeisen ja treenatun naisen kuvan, niin monesti nautin näystä. En itse seuraa instassa kuin omia tuttujani, mutta joskus katselen julkkisten kuvia kun on tylsää. En todellakaan rupea valehtelemaan ettenkö pitäisi vaikka siitä miltä esim. Rita Ora näyttää.
Tekoyhä nahjus tuo tyyppi on. Tuskin on eläissään naista saanut.
Nyt taisi osua arkaan paikkaan.
Itse olen yliopisto opiskelija ja tienaan rahaa Insta pyllistelyllä. Negatiivistä palautetta saan kateellisilta naisilta ja homppeleilta.
Naisena sanon, että ärsyttää. Oma ukko harrastaa tuota samaa. Siinähän haaveilee, mutta ei hänen saldonsa riittäisi ikinä ylläpitämään naista, joka tarvitsee tekokynsiä, tekohiuksia, huulitäytteitä ynnä muuta feikkiä elämäänsä joka ikinen päivä.
Kun ei miehen saldo riitä minunkaan ylläpitämiseen.
Saisikin perkele edes joskus yhden kehun, tai tykkäyksen suomalaiselta mieheltä, mutta kaikki tulee ulkomailta :(
Suomimiehiä kiinnostaa vaan silarit ja persetäytteet.
Noloa. On noloa aktiivisesti seurata ja kommentoida ihmisiä, joihin omat rahkeet ei riitä. Ja koskee myös niitä plösöjä naisia, jotka hehkuttaa Hunkseja.
Hot bod. kirjoitti:
Itse olen yliopisto opiskelija ja tienaan rahaa Insta pyllistelyllä. Negatiivistä palautetta saan kateellisilta naisilta ja homppeleilta.
Olet setämies. Yliopisto-opiskelija voi kyllä keikistellä instassa, mutta yhdyssanavirhe paljasti sinun olevan kirjoitustaidoton setämies.
Vierailija kirjoitti:
Pidän sovinistisina ja juntteina.
Mulle tulee mieleen, että tyyppi ei oikeassa elämässä kykene rakentamaan onnellista parisuhdetta ja tuskin selviytyy omastakaan mielestään hyvin edes ns. fyysisellä puolella. Miten voisikaan kun pää on jäänyt sinne 14 v -tasolle.
Vierailija kirjoitti:
Vanhallepojalle sallittua katsella edes naisten kuvia. Kun ei ole elävänä alastonta naista koskaan nähnyt.
Vanhapoika? 😅😅😄😄😄
Terveisiä 1800-luvulta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän sovinistisina ja juntteina.
Mulle tulee mieleen, että tyyppi ei oikeassa elämässä kykene rakentamaan onnellista parisuhdetta ja tuskin selviytyy omastakaan mielestään hyvin edes ns. fyysisellä puolella. Miten voisikaan kun pää on jäänyt sinne 14 v -tasolle.
Nimenomaan luuserivaikutelma mullekin sellaisesta miehestä tulee8.
Se on vähän kuin julkisesti kuuluttaisi kaikille olevansa patologinen runkkari. Samanlainen fiilis tulee, kun menee työpaikkaan, jonka seinät on vuorattu alastomien naisten kuvilla. No siitä puhe mistä puute, kuten sanotaan.
En huolisi suhteeseen tuolla tavalla käyttäytyvää miestä. Kaveri voisin vain olla.
Vierailija kirjoitti:
En huolisi suhteeseen tuolla tavalla käyttäytyvää miestä. Kaveri voisin vain olla.
Yksi luuseri ilmoittautui.
Luuseri tumputtaja. Erityisen säälittävä tapaus.
ei taida ainakaan naispuoliselta henkilöltä saada koronaa.
Saa seurata tottakai. Kommentointi lapsellista.
Liitän tuollaisen tyhmyyteen ja yksinkertaisuuteen. Menee heti arvostus tuollaista miestä kohtaan. Jotenkin naivia.
En ole missään tekemisissä tuollaisten olioiden kanssa. Luuserirunkkarit ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Liitän tuollaisen tyhmyyteen ja yksinkertaisuuteen. Menee heti arvostus tuollaista miestä kohtaan. Jotenkin naivia.
Jeps. Joskus kävin jollain autokorjaamolla, jossa oli tissikalenteri seinällä. Korjaajat olivat hyväkäytöksisiä ja hyvä kun eivät punastelleet mulle puhuessaan. Nauratti jälkeenpäin tuo tilanne...oli suoraan kuin jostain vitsistä nuo miehet ja ympäristö. Ujot ja yksinkertaiset rasvanäppimiehet tissikuvineen.
Tekoyhä nahjus tuo tyyppi on. Tuskin on eläissään naista saanut.