Elämme nyt synkkiä aikoja, miten selviätte?
Etenkin, jos on taipuvainen masentuneisuuteen. Miten tämän ajan selviää?
Kommentit (27)
Aurinko paistaa. Lähde ulos kävelemään (metsään kaukana muista) ja piristy.
Ei tämä ole ensimmäinen eikä viimeinen pandemia.
Minua on aina masentanut että elän idioottien keskellä. Olen kuitenkin halunnut koko ajan uskoa että olen väärässä. Valitettavasti en ole. Sen kanssa on vain elettävä ja katsottava kun ihmiset on saakelin tyhmiä. Muistaa syödä terveellisesti, käy vaikkapa kävelyllä välillä ja välttää ihmisiä, ihan kuin normaalistikin joka ikinen päivä.
Mä oon herännyt uudestaan eloon kun kaikki pintaliito on alkanut rakoilemaan koronan myötä. Tää on sitä tosi elämää.
Mieti kenen syytä tämä on ja toimi sen mukaan. Viha tekee vahvaksi.
Vierailija kirjoitti:
Minua on aina masentanut että elän idioottien keskellä. Olen kuitenkin halunnut koko ajan uskoa että olen väärässä. Valitettavasti en ole. Sen kanssa on vain elettävä ja katsottava kun ihmiset on saakelin tyhmiä. Muistaa syödä terveellisesti, käy vaikkapa kävelyllä välillä ja välttää ihmisiä, ihan kuin normaalistikin joka ikinen päivä.
Hi-five täältä!
Mitä synkkiä aikoja nyt eletään? Mulla menee tosi hyvin. Kesä tulee, työnkuva muuttuu paremmaksi, palkka nousee, maailma hymyilee. Ostin just halvalla osakkeitakin.
Miten nämä on aloittajalle synkkiä aikoja?
Ei tässä mitään synkkiä aikoja eletä, kevät ja kesä tulossa, mikä sen parempaa.
Vähennät somea 99%:a, niin elämänlaatu nousee 500%:a.
Komppaan edeltävää, some kiinni, niin elämä muuttuu heti paljon paremmaksi!
Kävin hamstraamassa päihteitä lähinnä niitä laittomia...
rarehanu kirjoitti:
Ei tässä mitään synkkiä aikoja eletä, kevät ja kesä tulossa, mikä sen parempaa.
Vähennät somea 99%:a, niin elämänlaatu nousee 500%:a.
Itse kans mietin että vauva vois mennä tauolle. Ei mun muu some jauha mistään epäkiinnostavista taudeista koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä synkkiä aikoja nyt eletään? Mulla menee tosi hyvin. Kesä tulee, työnkuva muuttuu paremmaksi, palkka nousee, maailma hymyilee. Ostin just halvalla osakkeitakin.
Millähän alalla tämä tietää rahaa ja hyviä aikoja?
Vessapaperissa on pelastus! Vessapaperi on tie, totuus ja elämä! Yksikään, joka vessapaperia hamstraa, ei huku milloinkaan!
Tekee mitä itse pystyy ja ottaa vastaan mitä tuleman pitää. Ei sitä sen enempää kannata miettiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vessapaperialalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä minä tiedän? Aloittaja esitti yksilökohtaisen kysymyksen ja vastasin omalta kohdalta. Mulle ajat eivät todellakaan ole synkkiä.
Eihän tässä mitään hätää sentään ole. Pysyttelee vain kotona, välttää turhia ihmisten ilmoille menemisiä, pesee käsiä ahkerasti. Jos on käytävä töissä, huolehtii sielläkin sekä työmatkoilla käsihygieniasta. Netin kautta voi olla yhteydessä muihin ihmisiin, jos asuu yksin.
Olisi kiva, jos tälläkin palstalla puhuttaisin välillä muusta kuin koronasta.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä minä tiedän? Aloittaja esitti yksilökohtaisen kysymyksen ja vastasin omalta kohdalta. Mulle ajat eivät todellakaan ole synkkiä.
Sen takia osoitinkin kysymyksen sinulle. Millä alalla olet töissä?
Vierailija kirjoitti:
Mä oon herännyt uudestaan eloon kun kaikki pintaliito on alkanut rakoilemaan koronan myötä. Tää on sitä tosi elämää.
Samoin tänään heräsin siihen ja tuntuu, kuin olisi aivan uusissa voimissa! Jos eliitin valta viimeinkin kaatuu ja saamme alkaa rakentaa parempaa maailmaa. Ehkä toiveeni toteutuu siitä, että palataan ajassa muutama vuosikymmen taaksepäin ja luovutaan kaikesta turhasta. Apokalypsi perkele, tässä voi olla suuret mahdollisuudet!!
Mä olen masennuskroonikko, mutta piristyn aina huomattavasti kun tulee jotain kriisejä tai vastoinkäymisiä. Korona on piristänyt tosi paljon.
Selviän vaan, väkisin.