Maapallo parantaa itseään koronalla
Esim. Italiassa ja Kiinassa on ilma puhdistunut, koska ihmiset pysyvät kotonaan eivätkä saastuta matkaamalla sinne tänne. Uskon, että korona on osaksi luonnon haiseva vastalause ihmisen riistolle ja välinpitämättömyydelle. Kunpa se vain kohdistaisi voimansa oikeisiin kohteisiin!
Kommentit (16)
Tätä sanoin jo viime vuonna ilmastohysterian ollessa kiivaimmillaan, että luontoäiti korjaa tilanteen ja kohta tulee joku iso katastrofi.
Joo, pahinta tuholaiskantaa onkin syytä pienentää.
Maapallotaikka luonto eivät kumpikaan ole tietoisia entiteettejä, joilla olisi yliluonnollisia voimia luoda sairauksia "puhdistamaan".
Vierailija kirjoitti:
Joo, pahinta tuholaiskantaa onkin syytä pienentää.
Korona on vieläpä miellyttävä tähän tarkoitukseen, koska se poistaa nimenomaan sieltä ehtoopuolelta olevia ja sitä myötä poistaa paljon kärsimystä. Ihmiset elävät muutenkin liian pitkään. Keho jaksaa vielä porskuttaa vaikka aivot eivät pysy kyydissä. Ei ole mitään järkeä maata 100-vuotiaaksi asti vihanneksena palvelutalon sängyssä paskavaipoissa, jos voisi jonkun sairauden kautta poistua 80-vuotiaana ennen aivojen totaalista rappeutumista.
Vierailija kirjoitti:
Tätä sanoin jo viime vuonna ilmastohysterian ollessa kiivaimmillaan, että luontoäiti korjaa tilanteen ja kohta tulee joku iso katastrofi.
Ei luontoäiti oo mikään älyllinen olento, joka "tekee" jotakin. Jos olis, niin aika julma olis kun haluu meitä ihmisiä tappaa.
Luontoäidistä puhuvat eivät taida ymmärtää, että kuulostavat ihan yhtä fiksuilta, kuin he, jotka puhuvat jumalista.
Ei tämän pandemian vaikutukset ilmastonmuutosta poista tai pysäytä. Tilapäisesti se saattaa hidastaa muutoksia, mutta mitä sitten kun korona menee ohi? Palataan entiseen, tietty.
Mä uskon siihen, että ”Luontoäiti” pyrkii tasapainoon. Luulen, että elämä on pysynyt siksi hengissä tämän takia. Kyseessä ei ole mikään tietoinen ”luontoäiti” vaan luonnon toimintatapa. Esim. jos kanikanta tulee liian suureksi, niihin iskee jokin tappava sairaus tai pedot syövät ne. Kun petokanta kasvaa kanipopulaatio vähenee, ja kun ruokaa on taas vähemmän petokanta supistuu ja kanit pääsevät kasvattamaan populaatiota. Ihan samasta on kyse koronassa. Kun on liian tiivis populaatio, niin taudit leviävät. Kyse ei ole mistään mystisestä luontoäidistä, vaan luonnon tavasta uusiutua.
Tällä vitsailtiin eilen Puoli Seitsemän -ohjelmassa. Siis ihmisiä kuolee, ja meidän yleisradioyhtiö vitsailee sillä!?
Ja miettikää, että kuolleet ovat olleet enimmäkseen miehiä. Näin niitä kilttejä harvennetaan tilastoista!
Tähän tautiin tulee kuolemaan maailmanlaajuisesti vähemmän ihmisiä kuin liikenteessä kuolee parissa viikossa.
Taloudellinen katastrofi voi vaikuttaa satoihin miljooniin ihmisiin vielä kauan pandemian laantumisen jälkeenkin.
Minäkin olen ajatellut, että luonto on nyt keksinyt keinon.
Vierailija kirjoitti:
Mä uskon siihen, että ”Luontoäiti” pyrkii tasapainoon. Luulen, että elämä on pysynyt siksi hengissä tämän takia. Kyseessä ei ole mikään tietoinen ”luontoäiti” vaan luonnon toimintatapa. Esim. jos kanikanta tulee liian suureksi, niihin iskee jokin tappava sairaus tai pedot syövät ne. Kun petokanta kasvaa kanipopulaatio vähenee, ja kun ruokaa on taas vähemmän petokanta supistuu ja kanit pääsevät kasvattamaan populaatiota. Ihan samasta on kyse koronassa. Kun on liian tiivis populaatio, niin taudit leviävät. Kyse ei ole mistään mystisestä luontoäidistä, vaan luonnon tavasta uusiutua.
Nii mutta kun ei luonto pääse tekee tehtävänsä kun ihminen osaa pysäyttää asiat. Esim supertulivuoret, insinöörit ovat jo keksineet laava "imureita" jotka vie paineet pois. Eli tulivuori ei räjähdä.
Ihmisiä on aivan liikaa. luonto korjaa tilannetta kun populaatio pienenee.
Tämä lienee liian vaikea näkökulma valtaväestölle, joiden oikea aivopuolisko on tällä hetkellä valjastettu käsidesin ja vasen paskapaperin hankkimiseen.