Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

aion muuttaa ameriikkaan kun suomeen iskee lama ja jään työttömäksi

Vierailija
13.03.2020 |

kysy mitä vain.
land of opportuniti here i com

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiku trump kielsi lennot euroopasta. Tykkäisit varmaan kodittomana usassa vähän aikaa. Mitään sosiaaliturvaa ei ole, joten klaanit kannattavat toisiaan jonkun aikaa. Mutta lopputulos on että hanki duuni, ei mikään klaani elätä sinua koko elämäsi.

ei haittaa, en ole täällä suomessakaan tottunut elämään sosiaaliturvan varassa. kodittomaksi en tietenkään alkaisi.

Vierailija
22/42 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiku trump kielsi lennot euroopasta. Tykkäisit varmaan kodittomana usassa vähän aikaa. Mitään sosiaaliturvaa ei ole, joten klaanit kannattavat toisiaan jonkun aikaa. Mutta lopputulos on että hanki duuni, ei mikään klaani elätä sinua koko elämäsi.

On sosiaaliturva! Kaikissa länsimaissa on sosiaaliturvajärjestelmä. Yhdysvalloissa se on vain todella harkinnanvarainen ja suppea, mutta kyllä niilläkin se on.

Aloittaja ei tietenkään saisi mitään vaan passitettaisi takaisin kotiin.

en tarvitse sosiaaliturvaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumppi mitää tautisia europaanoja sinne päästä, elä ees nää unta Ameeriikastas!

Vierailija
24/42 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä päättelit, että saisit työluvan Yhdysvaltoihin? Trumpin hallinto on entisestään vaikeuttanut niiden saantia.

miksi en saisi

miksi tätä alapeukutetaan?

saisin työluvat ja kansalaisuuden varmasti. olen erittäin amerikkamielinen, en kannata kommunismia, ajan GM:n autolla, vapaus on minulle kaikki kaikessa ja tunnen amerikan historiaa. läpäisisin testit varmuudella.

Mikä on ammattisi ja koulutuksesi?

putkimies

Niillä on putkimiehiä ihan riittävästi ja omat menee systeemissä edelle. Jos sulla ei ole osoittaa että sulla on jokin haluttu osaaminen mitä muilla putkimiehillä ei ole ja jota joku tietty työnantaja tarvitsee niin työlupaa ei tipu.

älä mutuile, tietysti tippuu

Soita USAn lahetystoon Helsingissa ja kerro niille aikomuksesi, saat asiatietoa. Ja he hyvat naurut.

Vierailija
25/42 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On sosiaaliturva! Kaikissa länsimaissa on sosiaaliturvajärjestelmä. Yhdysvalloissa se on vain todella harkinnanvarainen ja suppea, mutta kyllä niilläkin se on.

Aloittaja ei tietenkään saisi mitään vaan passitettaisi takaisin kotiin.

Tyottomyysapua saa vasta kun on ensin ollut toissa maarakuukaudet. Tyolle allergiset eivat saa mitaan.

t. usalainen

näin on, ja näin se pitääkin olla

Vierailija
26/42 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rumppi mitää tautisia europaanoja sinne päästä, elä ees nää unta Ameeriikastas!

lentokielto ei kestä kuin 30 päivää

Vierailija
27/42 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä päättelit, että saisit työluvan Yhdysvaltoihin? Trumpin hallinto on entisestään vaikeuttanut niiden saantia.

miksi en saisi

saisin työluvat ja kansalaisuuden varmasti. olen erittäin amerikkamielinen, en kannata kommunismia, ajan GM:n autolla, vapaus on minulle kaikki kaikessa ja tunnen amerikan historiaa. läpäisisin testit varmuudella.

putkimies

Niillä on putkimiehiä ihan riittävästi ja omat menee systeemissä edelle. Jos sulla ei ole osoittaa että sulla on jokin haluttu osaaminen mitä muilla putkimiehillä ei ole ja jota joku tietty työnantaja tarvitsee niin työlupaa ei tipu.

Soita USAn lahetystoon Helsingissa ja kerro niille aikomuksesi, saat asiatietoa. Ja he hyvat naurut.

ja minä nauran matkalla amerikkaan elämään parempaa elämää

Vierailija
28/42 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, ihan loistava suunnitelma. WIN win win. (isolla kirjoitettu on Suomi)

Onnea matkaan.

Vierailija
29/42 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea matkaan.

kiitos

Vierailija
30/42 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnea matkaan.

kiitos

Tekeekö ne työnluvan hakijoille mitään älykkyystestejä?

Ap

Vierailija
31/42 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miksi en saisi

putkimies

Taitaa naureskelu loppua kun ilmoittavat etta sinulla ei ole mitaan mahdollisuutta saada tyolupaa. Turistiksi voit menna ja olla 90 paivaa mutta sina aikana et saa tyota hakea.

Vierailija
32/42 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnea matkaan.

kiitos

Ap

miksi esiinnyt minua

-ap

Vierailija
33/42 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miksi en saisi

putkimies

Taitaa naureskelu loppua kun ilmoittavat etta sinulla ei ole mitaan mahdollisuutta saada tyolupaa. Turistiksi voit menna ja olla 90 paivaa mutta sina aikana et saa tyota hakea.

miksi en saisi lupaa?

tunnen yhden kaverin joka lähti maalarina amerikkaan töihin ilman mitään esteitä.

Vierailija
34/42 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnea matkaan.

kiitos

Ap

miksi esiinnyt minua

-ap

minuna*

anteeksi autocorrectin aiheuttamat kirjoitusvirheet

Vierailija
35/42 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pitkä soutumatka.

Vierailija
36/42 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman virallista oleskelu- ja työlupaa, sinulle tulee siellä ankeat ajat. Kukaan ei palkkaa pimeää putkimiestä.

Vierailija
37/42 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman virallista oleskelu- ja työlupaa, sinulle tulee siellä ankeat ajat. Kukaan ei palkkaa pimeää putkimiestä.

luvatta en tietenkään työskentelisi

Vierailija
38/42 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervemenoa. USA on muuttumassa dystopiaksi, jossa koronavirus jyllää ja vain rikkaat saattavat pysytellä hengissä.

Vierailija
39/42 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla ei näköjään ole aavistustakaan kuinka vaikeaa on jenkkeihin saada työlupa. Joka sinulla pitää olla valmiina amerikkalainen työantaja jonka pitää todistaa maahanmuuttovirastolle, että sinun työtehtävääsi ei löydy amerikkalaista työntekijää eli työ on joko high-tech tai muuten korkeasti koulutuksen vaativa homma.

Tai sitten sinun pitää olla suomalaisen/ulkomaalaisen firman lähettämä työntekijä amerikan tytäryhtiöön.

Itse olen ollut tuon jälkimmäisen kautta rapakon takana töissä, enkä tarkoita muutaman viikon keikkahommaa.

Ihan sama mikä sinun poliittinen mielipiteesi on.

Vierailija
40/42 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"miksi en saisi lupaa?

tunnen yhden kaverin joka lähti maalarina amerikkaan töihin ilman mitään esteitä."

Ehkä näin oli 1950-luvulla. Mutta USA ei ole myöntänyt vuosiin työlupia suomalaisile hanttihommiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan