Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koronakaranteeni 2020 OFFICIAL

Vierailija
13.03.2020 |

Oletko karanteenissa, etätöissä tai kipeänä kotona koronan takia? Vai onko lasten koulu suljettu? Ei väliä, johtuuko karanteeni pakosta vai vapaaehtoisuudesta, tänne mukaan vaan. Jaetaan fiiliksiä, seurataan epidemiaa, tuetaan toisiamme...

Tervetuloa mukaan!

Huom. koska epidemia on vielä suhteellisen rajattu maantieteellisesti, ei varmastikaan kannata ainakaan alkuun antaa kovin yksilöityjä tietoja itsestään anonymiteetin säilyttämiseksi.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lievän flunssan takia etätöissä toista päivää. Normaalisti menisin näillä oireilla hyvinkin töihin - vähän karvastelee kurkkua ja kutittaa nenää. Nyt mennään näillä. Tähän kannattaa varmaan totutella, veikkaan pienen koululaisen olevan kohta kotikoulussa kunnan viestinnän perusteella.

Vierailija
2/42 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palasin työmatkalta. Terveenä kotona.

Ensimmäinen kerta, kun kirjoitan mihinkään OFFICIAL-ketjuun :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitovapaalla olen, eipä tarvi käydä missään.

Vierailija
4/42 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Eka OFFICIAL!

Opiskelen. Toivon että muuttuu etäopiskeluksi niin lapsenhoito helpompaa jos tarhat menee kiinni.

Toivon et karanteeni tulee ja kaikki mahdollinen tehdään taudin pysäyttämiseksi.

Miksi ulkomaanmatkailijoita ei voi laittaa karanteeniin jo 1 kk sitten?? MIKSI??

Vierailija
5/42 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jäin etäpäivälle kotiin pienen lapsen kanssa. En vie ensi viikolla lasta hoitoon ollenkaan.

Vierailija
6/42 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10 pistettä ja papukaijamerkki kotiin jäämisestä. Onko työnantajan ohje?

Vierailija
7/42 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko konttori pantiin kiinni ja etäyhteydet kaatuivat.

Vierailija
8/42 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että koulu menee ensi viikon aikana kiinni. Pitänee käydä hamstraamassa viiniä ettei hajoa pää neljän seinän sisällä.

Vierailija
9/42 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkku on kipeä ja räkä valuu. Muuten terve olo. Seurailen tilannetta ja katson mikä tilanne maanantaina töiden suhteen.

Vierailija
10/42 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa hyvä idea! Mutta pandemian seurannan ja kiistelyn voisi jättää tuohon pitkään koronaketjuun.

Vierailija
11/42 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut lievää kipua ja liman tunnetta kurkussa jo kohta viikon. Teen töitä kotona normaalistikin, mutta nyt olen päättänyt rajoittaa muuta liikkumista ainakin muutaman viikon. Käyn vain ruokakaupassa kerran viikossa. Kaikki harrastukset ja kyläilyt on nyt toistaiseksi tauolla.

Vierailija
12/42 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista

Vierailija
13/42 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän koko perhe on kotona määritämättömän ajan. Minun ja miehen työpaikoilta määrättiin kaikki etätöihin maanantaista eteenpäin. Itse olen ollut etätöissä jo tän viikon keskiviikosta ja samaan aikaan otin lapset pois eskarista ja päiväkodista. Mies ollut etätöissä myös tämään. En aijo viedä heitä hoitoon nyt hetkeen, katsotaan miten tilanne kehittyy. Miehellä ja vanhemmalla lapsella astma joten siksi mietitään nyt tarkempaan kaikki menot.

Ihan hyvin on onnistunut 7 ja 4 vuotiaiden kanssa työn teko. Vuorottelemme vastuita ja pidämme päivärutiineista kiinni. Lapsille järjestämme myös erilaisia tehtäviä yms.jottei aika käy pitkäksi. Pihalla on seuraa kun kaikilla harrastukset yms.peruttu.

Vierailija
14/42 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä Tsekistä, täällä julistettiin eilen hätätila. Ihmiset panikoivat jo nyt ensimmäisenä päivänä, miten ihmeessä saavat ajan kulumaan. Ööööh ihan miten vaan? Netti pelaa ja ruokaa saa hakea kaupasta. Ei kai omassa kodissa rauhassa oleminen voi olla niin kamalaa? :D

Vierailija
15/42 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveisiä Tsekistä, täällä julistettiin eilen hätätila. Ihmiset panikoivat jo nyt ensimmäisenä päivänä, miten ihmeessä saavat ajan kulumaan. Ööööh ihan miten vaan? Netti pelaa ja ruokaa saa hakea kaupasta. Ei kai omassa kodissa rauhassa oleminen voi olla niin kamalaa? :D

Juuri niin. Ai että pitää olla kuukausi kotona lukemassa kirjoja, katsomassa Netflixiä, pelaamassa pleikkaa? Voi harmi...

Vierailija
16/42 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulitko Italiasta?

Vierailija
17/42 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa kuulla, että niin moni on jäänyt vapaaehtoisesti kotiin. Vastuullista toimintaa.

Vierailija
18/42 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutus ensi viikolle peruttu, samoin yleisötilaisuus sunnuntaille. En ole karanteenissa, töissä käyn tässä ihan lähellä niin kauan kuin töitä on ja muun ajan pysyttelen visusti kotona. Koneella tulee vietettyä aikaa, täällä erityisesti.

Vierailija
19/42 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kysymys ei ole vitsi: miten putsaatte ovenkahvat ja vessan kun on vain tavallista yleispuhdistusainetta ja vessapaperit loppu kaupasta. Eli otetaanko tavallinen pestävä rätti käyttöön? Toki on vain epätoivoista putsailua mutta jotain pitää yrittää.

Vierailija
20/42 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kysymys ei ole vitsi: miten putsaatte ovenkahvat ja vessan kun on vain tavallista yleispuhdistusainetta ja vessapaperit loppu kaupasta. Eli otetaanko tavallinen pestävä rätti käyttöön? Toki on vain epätoivoista putsailua mutta jotain pitää yrittää.

Kai tavallinen yleispuhdistusaine tuhoaa viruksen siinä missä käsisaippuakin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi